Lady Killer Parfümler

Re: Lady Killer Parfümler

kupo
Dün magazin proğramına bakıyodum petek dinçözü gösterdi yeni birisiyle evlenmiş evlendiği kişiyle nasıl tanıştığını sordular petek dinçözde dediki asansöre bindiğimde asansörün içi çok güzel bir parfüm kokusu sarmıştı ilk parfüm beni etkiledi dedi sonra işte bu adamı görmüş ayakkabılarına bakmış sonra eline bakmış  yüzük varmı diye falan filan değinmek istediğim konu ise ilk etkilendiği etken yani parfümü olmuş adamın
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: Lady Killer Parfümler

maximus
Bugun black orchid ve LIDGE üzerimde karıştı ve 2 bayan iş arkadaşım kokumun çok guzel oldugunu soylediler ama hangisini hissettiler bilemedim.

Re: Lady Killer Parfümler

ssselçuk
Bu konu güncellendi de .
tipininiz düzgün ve karizma yerindeyse , geliriniz üst düzey, bir de ağzınızdan çıkanı kulağınız duyuyorsa ortalama bir market parfümü bile, en kaliteli ve güzel parfümden 500 kat fazla patlama yapacaktır.bu parfüm olayına bir katalizör lazım :))
Mkb

Re: Lady Killer Parfümler

Mkb
geçen cuma encre noir baya beğeni aldı benide şaşırttı ama bond newyork herzaman tavan yapıyor

Re: Lady Killer Parfümler

maximus
Cevap olarak bu gönderi By ssselçuk
ssselçuk yazdı
tipininiz düzgün ve karizma yerindeyse , geliriniz üst düzey, bir de azınızdan çıkanı kulağınız duyuyorsa ortalama bir market parfümü bile, en kaliteli ve güzel parfümden 500 kat fazla patlama yapacaktır.bu parfüm olayına bir katalizör lazım :))
kesinlikle +1

Re: Lady Killer Parfümler

Sedatt
Hortlarayım. Birisi  Lady Killer mi dedi
https://www.facebook.com/haberinbizdencom/videos/545319195625810/

Re: Lady Killer Parfümler

MauMau
Mkb hocam bahsettiğiniz hangi bond parfümü?

Re: Lady Killer Parfümler

kuzgun1984

Re: Lady Killer Parfümler

BatuhanKLC

Re: Lady Killer Parfümler

Umut Kurtoğlu
Hayari L Paradis de L'Homme .. Son zamanlarda kadınlardan aldığım en sağlam iltifatları alan koku..

Re: Lady Killer Parfümler

lyrica
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra
tam da bu galiba anlatılmak istenen.

http://www.hepsiburada.com/hot-miami-karsi-cinsi-etkileyici-erkek-parfumu-p-SGDONEKB039

koku hakkında en ufak bilgim yok ama iddialı bir söyleme sahip. :)

Re: Lady Killer Parfümler

Debussy
Aklıma geldi de, Lady Killer mıdır bilmem ama üzerimdeyken hiç beklemediğim tepki Kinski Kinski'ye gelmişti; tanıdığım bir arkadaşım (kız) bu parfüme bayılmıştı, tanımadığım bir erkekte bu kokuyu duysam peşinden koşardım, saplatılı olurdum falan demişti  :)

Bu kadar olmasa da bazen marjinal parfümleri çok beğenebiliyor kadınlar; Memoir, Black Afgano falan. Ama riskli, başıma gelmedi ama nefret etme, kaçma olasılıkları da var gibi geliyor :D

Re: Lady Killer Parfümler

BatuhanKLC

Re: Lady Killer Parfümler

Umut Kurtoğlu
Yakışıklı adamsın olay sendedir:)

Re: Lady Killer Parfümler

BatuhanKLC

Re: Lady Killer Parfümler

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
TT Kirke ne duymadım hiç.

Bende de benzer tepkiler Aventus'da gelmişti en son, bunu sıkma fena oluyorum falan :D Ama o batchin fark edirliliği iyidi ve meyveliydi biraz, şimdi aventus'lar da beğeniliyor ama o kadar değil.

Re: Lady Killer Parfümler

BatuhanKLC

Re: Lady Killer Parfümler

Debussy
Ah Tiziana Terenzi doğru, TT deyince çıkaramadım :D Yorumunuz da vardı hatırladım. Bulursam deneyecektim zaten :)

Re: Lady Killer Parfümler

BatuhanKLC
..

Re: Lady Killer Parfümler