Lady Killer Parfümler

Mkb

Re: Lady Killer Parfümler

Mkb
üniversitede okurken issey ve hugo boss dark blue kullanıyordum hep severlerdi koklarlardı şimdi kullansam herhalde kimseden bir iltifat almam sanırım.
neyse eşim french lover ve dhi yi seviyor blue de chanele bayılıyor

Re: Lady Killer Parfümler

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By V

Re: Lady Killer Parfümler

Re: Lady Killer Parfümler

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra

Re: Lady Killer Parfümler

noname
Cevap olarak bu gönderi By V

Re: Lady Killer Parfümler

Re: Lady Killer Parfümler

maksimumwarp
Günlük hayatta ki bunun büyük bölümü iş ortamı dersek(ofis), karşı cinsten en çok övgü alanları düşündüğümde ilk akla gelenler;

Bond No 9 AW Success, Bond Amber
MFK Lumiere Noir
Mancera Cedrat Boise
Escentric 01
Chanell Allure Edition Blanche
TDC Bachmakov
Hermes Ambre Narguile
Chanel Sycomore
Creed GIT
Bulgari PH
Guerlain LIDGE
yok

Re: Lady Killer Parfümler

yok
Cevap olarak bu gönderi By Mkb
Hatun avcısı Armani code ultimate tek geçerim ama bununda yanısıra DHİ denden çok övgü aldım... ;)
He birde aber var buna cok sasırıyorum hala.....
Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit
yok

Re: Lady Killer Parfümler

yok
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra
Damandıra yazdı
Evet, arkadasalar herkes bayanlar tarafindan cogunlukla geri dönüş aldığı, bayanların beğendiği kokuları paylaşsın.
-By Kilian Back to Black
-By Kilian Love
-TF Tobacco Vanille
-Creed Aventus
-Creed Virgin İsland Water
-Bond No 9 İ Love NY For All
-Bond No 9 AW Success
-MFK Lumiere Noir
-Dior Homme İntense
-Spicebomb
-Costume National Scent İntense

Bakıyorum da nerede Lady ci tayfa var toplamisim seviyorum lady leri:))

HOCAM By Kilian Back to Black İLK SIRAYA NASIL YERLEŞTİRDİN...

AHA KUSACAM VALLA
[...]

erencan
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra
bu lady killer şehir efsanesinden başka bir şey değil  adamda tip yoksa parfüm adamı tek başına kurtarmaz  adam 10 tl açık parfüm kullanıyor 10 tane sevglisi var

Re: Lady Killer Parfümler

Mehmet
Yasaklı Kullanıcı
erencan yazdı
bu lady killer şehir efsanesinden başka bir şey değil  adamda tip yoksa parfüm adamı tek başına kurtarmaz  adam 10 tl açık parfüm kullanıyor 10 tane sevglisi var

Çok iyi ya :) Pazar pazar, güzel yorumlar var vallaha. Katılıyorum hocam. Bana da bu lafı çok sokuyor erkek arkadaşlarım.

"Laa olm, bi git aynaya bak sonra bu parfümlere para ver, boşuna harcama boşuna. Spora falan git, parfüm ile falan olmuyor anla işte". :))

Re: Lady Killer Parfümler

gokhanburak53

Re: Lady Killer Parfümler

erencan
iyi bir aksesuardır

Re: Lady Killer Parfümler

gani
Yoksa. afrodizyak etkili kadınlari deli eden parfüm diye cep telefonuma gelen mesaj yalanmiydi..

Re: Lady Killer Parfümler

Damandıra
Cevap olarak bu gönderi By yok
Back to Black lady killer ların hasıdır, belki sizde bir ten uyuşmazlığı olmuştur ama ne zaman bu kokuyu kullansam bayanlar tarafından her zaman iltifatlar almışımdır.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.
yok

Re: Lady Killer Parfümler

yok
Damandıra yazdı
Back to Black lady killer ların hasıdır, belki sizde bir ten uyuşmazlığı olmuştur ama ne zaman bu kokuyu kullansam bayanlar tarafından her zaman iltifatlar almışımdır.
Doğrudur hocam..Ozmn ne mutlu size valla :)
Bende pek uyumlu olmadı evet..Ağır geliyor bana bu tarz kokular..
Valla ben sevmedikten sonra bütün kızlar çok güzel kokuyorsun deseneler nafile, yinede kullanmam o kokuyu inadım inat  ;)
[...]

Bu konu güncellendi de .
kadınların beğendiği kokular
1-nasamotto black afgano(gerçekten şaşırtmıştı beni  özellikle kışın ilgi çekiyor)
2-creed aventus
3-chanel blue de
4-chanel p.egoiste
5-creed santal
6-paco rabana van million
7-ed hardy love lock  (bellamola da vard creed imperial ile birebir aynı koku)
8-hernes nil
9-fierce
10-bond  no9 amber (hacı yağı esans diyen de çok oluyor)

Re: Lady Killer Parfümler

şerif23
40 yil dusunsem bir kadinin black afgano yu sevecegi aklima gelmezdi

Re: Lady Killer Parfümler

Re: Lady Killer Parfümler

orkun
Önemli olan bence herşeyi birbirine uydurabilmek. Yani uyumlu ve bütünlüklü olabilmek.
Giyim kuşam-davranışlar-hareketler-parfüm hepsi bir bütün olabilmeli. Koku bir duruştur, ve tarzın diğer oyuncularıyla bir bütün olabilmelidir. Fakat bu tarz, akarsuyun akıp gitmesi gibi doğal ve akıcı olmalıdır, kendiliğinden olmalıdır. Bir çaba varsa bile bu ustalıkla saklanmalıdır. Zaten bir süre sonra tarz, bedene ve benliğe yerleşir, oturur, bir olur. Süsü, çabası, yapaylığı azalır, erir kaybolur. Tarz gerçek olur. Esas Killer da budur.
123456