Lady Killer Parfümler

Re: Lady Killer Parfümler

blueskies
Nemesis yazdı
Bence var..Aslında bunlar lady killerlıktan öte genel beğeniye uyacak , çok köşeli olmayacak tatlı parfümler (bazı istisnalar hariç)..Tabiki hatun kişiyi etkilemek için parfüm gerekli ve yeterli kaşul değildir...Bunda kişiliğiniz , dış görünüşünüz ,davranış biçiminiz çok daha önemlidir..Ama bence parfümün de etkisi azımsanacak kadar az değildir..

Bence azımsanacak kadar azdır parfümün etkisi. Kadınlar " alfa " erkeklere çekilirler. Yani hedefleri olan, hayalleri olan, tutkulu, kendine güvenen, arkadaş grubunda sevilen, ilgi gören, liderlik vasıfları gelişmiş, eğlenen, hayattan keyif almasını bilen erkek karşı cinsi ister istemez kendine çekecektir.

Kıyafet, koku, bakım, araba, dış görünüş vs. sadece sizin böyle bir erkek olduğunuzu" ima eden" şeyler olabilir.

Re: Lady Killer Parfümler

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Ne yaptın hocam inci sözlükteki malum başlığı mı okudun? -.-

Re: Lady Killer Parfümler

asdaa
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Kibar
Konuşmasını bilen
Yakışıklı
Maddi durumu orta veya iyi olan
Bakımlı
Giyimi her zaman şık
Eğlenmesini bilen
Kendine güvenen
Güzel kokması
vb.

Bunlar dış görünüşte tanışma olarak önemlidir tanışınca daha ince ayrıntılara girilebilir.
Ama parfüm'ün çokta abartılı olacağını düşünmüyorum kız seninle sadece parfümün için mi birlikte olacak hayır. Sana karşı ilgisi artabilir ama o anlık olan bir şeydir sonrası zaten olmaz size karşı bir ilgi duyuyorsa size olan ilginin daha da artmasında yardımcıdır parfümler.

Liderlik vasıf'ını ben yanlış buluyorum dik başlı biriyimdir. Nasıl örnek vermek istediğinizi anladım ama şahsen ben kendim istemediğim bir şeyi başkası istediği için yapamam. Emir almayı da sevmem. Ders çalışma metodu,Futbol maçı esnasında veya günlük olarak değerlendirilebilir bu nitelik. Ben bu saydığım örneklerde olsa bile liderliğe karşıyım her insan eşittir kimse kimseden üstün değildir. Ortaya bir fikir atılır tartışılır herkes onaylarsa yapılır ama liderlik etmek veya başkasının liderliği altına girmeyi hep saçma bulmuşumdur.

Re: Lady Killer Parfümler

blueskies
Cevap olarak bu gönderi By NemesisSephiroth
Nemesis yazdı
Ne yaptın hocam inci sözlükteki malum başlığı mı okudun? -.-
Yoo, kendi görüşümü yazdım sadece , ama aklın yolu bir benzer şeyler yazmış olabilirler...

Re: Lady Killer Parfümler

blueskies
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Madridista yazdı
[...]

Liderlik , ve emir- komuta zinciri olmasaydı dünyada hiçbir iş yapılamazdı. Ne parfüm üretilirdi ne de başka birşey. Bunu insanların birbirine tahakküm kurma çabası olarak görmemek lazım, organizasyon ve işbirliği olarak görülmeli.

Senin bahsettiğin emir alma konusu aslında tam olarak liderlik demek değil. Bir organizasyonda otoriter bir yetkisi bulunan kişi astlarına emir verebilir ve iş hayatında bunlara uymaya mecburuz. Ancak benim cinsel çekicilik anlamında bahsettiğim liderlik otokratik yetkiye değil bizzat kişisel karizmaya ve uzmanlığa dayanan liderlik türü. Yani kişi o kadar tutkuludur, o kadar karizmatiktir ki, insanlar onun takipçisi olmaktan keyif alırlar. Tabi bu çok uç bir şey söylediğim. Böyle insanlar milyonda birdir. Ama bunun ufak tefek emarelerini gösteren biri bir kadın için çekicidir. Örneğin kadının fikrini sormadan onun hoşuna gidebilecek bir randevu planlayabiliyorsan sen bir lidersin dostum....

Re: Lady Killer Parfümler

asdaa
Sanırım yanlış anladınız ben iş hayatını kastetmemiştim.  İş hayatında zaten mecbursun. Ama iş hayatında olsa bile eşit rütbende ki kişilere de ezdirmemek lazım sonuçta tartışıp en iyi fikri ortaya koymak ve bunun onayını herkesten almak. Bundan sonrası ben liderliği yapabilirim düşüncesi olmamalı dikkat edelim yanındakilerde seninle iş hayatında aynı seviye'de ters bir cevap alman gayet normal olabilir.

Günlük yaşantımızda arkadaş çevresi olarak belirttim. Çekicilik ile liderliğin pek alakası olduğunu sanmıyorum koruyucu bir erkek imajı sergilerse ve kendini ezdirmeyen birisiyse liderliğe gerek yoktur.

Karizması bu tip şeylerle ön plana çıkan insanlarımız var maalesef bunu popülerlik ve arkadaş çevresinde kendini lider yapmaya çalışanlar var. İstesem arkadaş ortamında benim sözüm geçebilir ama onlar bana bağlı kalmak zorundalar mı hayır. Herkes kendi fikrini koymalı ortaya sırf ben veya başkası istiyor diye yanındakilerinde ona uyması gerekmez. Arkadaş ortamımıza yeni gelen biri olsa bile eşit muamele görmektedir onunda fikrini alırız biz nereye o peşimizden olmaz  Sonuçta o da bir insan bizim gibi onunda kendince istekleri vardır.

(Örneğin kadının fikrini sormadan onun hoşuna gidebilecek bir randevu planlayabiliyorsan sen bir lidersin dostum....)

Parantez içine almış olduğum sizin vermiş olduğunuz örnek. Daha çok eşine sürpriz yapmaya giriyor  Zaten randevu'da bayanlar beni buraya götür veya götürsene demez. Bazı istisnalar dışında sinema'da şu film var. Tiyatro'da arkadaşım oynuyor gidelim mi  vb. bu tip şeyler dışında zaten Randevu işini erkek ayarlamakta zorundadır ve eşini tanıyorsa zaten onun neresi hoşuna gider neresi gitmez zaten biliyordur

Re: Lady Killer Parfümler

blueskies

Evet yanlış anladım ve düzelttim zaten iş hayatındaki kastetmediğini söyledim:)

Yalnız yine ilk paragrafı düzeltme ihtiyacı duydum, liderlikle despotluk aynı şey değildir. Yani dediğim dedikçi, dikte eden, despot bir yönetim tarzı ya da yönetim biçimi olabilir. Bu tarz yönetimler güçlüyken ayakta kalırlar, güçleri azalınca bir başka despot tarafından devrilirler.

Lider dediğimiz zaman vizyonu olan ve bu vizyona insanları da ortak edip o insanları motive edebilen, bu amaç uğrunda çalıştırabilen ve bunu herhangi bir zor kullanmadan ( büyük oranda) başarabilen insanları kastediyoruz.

Günlük yaşantısında da başarılı insanlarla arkadaşlık eden, arkadaşları tarafından korunan ve kollanan, fikirlerine ve değer yargılarına önem verilen kişi bulunduğu grubun lideri konumundadır. Ya da en azından prestijli üyelerinden biridir. Böyle bir gruba sahip olan kişi de doğadaki dişilere çekici gelecektir. ( Evrimsel açıdan) Sonuç olarak sosyal yaratıklarız ve gücümüzün kaynağı sosyal gruplardan geliyor. İnzivaya çekilmiş bir insan ( evden çıkmayan, arkadaşı olmayan, işinde başarılı olmayan ya da işi olmayan) biri dişilere " risk" sinyali verecektir.

Randevu örneğine gelicek olursam aslında hatun kişinin hoşuna giden şey randevunun "onun için" ayarlanıyo olmasıdır. Yani siz onun hayatta hiç zevk almadığı şeyleri de bulup programa koymuş olsanız bile o sizin proaktif tavrınıza,"liderlik" edişinize hayranlık duyacaktır.

Re: Lady Killer Parfümler

asdaa
İyi fikir bulup diğer çalışanları motive edebilir ama benim tarzımda birileri var ise o iş yerinde bu tip motive ettirmeye gerek duymam önerini yaptın aynı mevkideyiz ve mesafeyi korurdum  Önerisini dinleriz herkes tarafından onaylanırsa dediği gibi olur ama onun iş arkadaşlarının motive etmesine ihtiyaç duymayız. Ayrıca bundan önce daha doğrusu herşeyden önce konuşmasını bilen ve yakışıklıysan ve maddi durumun kötü değilse 1 adım öndesindir demek. Bu 3 saydığım şey bile eş bulmakta oldukça yardımcı bir faktördür ilk aranan şeylerden biridir. Güven,saygı diyecek olursak bu sonra ki aşama tanışma faslında geçerlidir.

Zevk almadığımız şeyi programa koymuş olabilir ama zaten erkek nereye davet ederse bayan zaten geliyor bu tüm erkeklerde olan bir durum. Sürprizler de de aynıdır.
Kızın istemediği bir cafe'ye götürdüm mesela kız istemiyor olabilir ama bunu kolay kolay bana belirteceğini sanmıyorum. Randevu'yu her erkek ayarlıyor diyebiliriz günümüzde. Eğer kız sıkılıyorsa inan bunu düşünmez yüz ifadelerine dikkatli bakarsan.
Göz,dudak ve mimiklerine. mutsuzluğunu ve bitse de gitsem eve bir an önce ifadelerini anlayabilirsin.

Konuyu burada kapatalım isterseniz amacından saptı

Re: Lady Killer Parfümler

blueskies
Bence de konunun dışındayız ama çok önemli değil:)

Şimdi şöyle belirtelim o zaman, insanların peşine takılmam diyorsan iki seçeneğin var. Ya kendin bir yol açıp bu yoldan destekçiler arayacaksın ya da maalesef "sosyal dışlanmaya" maruz kalacaksın. Maalesef dediğin anlamda bir eşitlik ya da herkesin eşit haklara sahip olduğu toplum yapısı bizim doğamıza ters. Böyle bir anlayış anarşiye yol açar ve bunun toplumun geleceği için çok zararlı olduğu görülmüştür.

Çünkü bir fikrin herkes tarafından onaylanması imkansızdır.

Konuşmasını bilmek, yakışıklı olmak ve maddi durumdan bahsetmişsin. Bunların hepsi olumlu olabilir tabi ki ama hayati önemde değil hiçbiri. Adını bile söylemekten aciz başarılı iş adamları tanıdım. Çirkin erkek güzel kadın birlikteliği artık evrensel bir klişe olmuş durumda.  Servet iki şekilde yapılır, ya ailenden kalır ya da kendin yapmışsındır. Her iki durumda da ekonomik kaynakları yüksek oranda kontrol edebiliyor olman gereklidir, bu da doğaya hükmettiğini ve bir rekabet avantajı yakaladığını gösterir ki, sosyal zekanın bir indikatörüdür.

Kadınlar sadece paraya değil, para kazanma potansiyeline de müthiş çekim duyarlar. Hırs, hayal, tutku, mizah yeteneği bu nedenle önemlidir. Örneğin yüksek kademedeki bir devlet memuru, ortalama bir esnaftan daha az para kazansa bile sahip olduğu sosyal güçle hiyerarşide daha yüksekte yer alır.

Önemli olan kadının eğlenmesi değildir. Bırak sıkılsın, ama bu kimin suçu acaba? Eğer bunun kendi suçu olduğunu düşünüyorsa doğru yoldasın. Çünkü o sıkıcı şeyleri senle yapabilmek için sırada bekleyen onlarca kadın var( Bu da onun suçu olduğunun kanıtı)

Yok eğer sıkılmasının sebebinin " sen " olduğunu düşünüyorsa, o zaman onu kaybediyorsun demektir. Bu aslında ilişkide çizilen çerçeveyle ve kimin "patron" olduğuyla ilgili. Eğer ilişkinin patronu sensen ( alfa erkek) şunu söyleme lüksün bile vardır " Hayatım , içimden hiç randevu planlamak geçmiyor, sen planla randevuyu ve lütfen benim de eğlenebileceğim birşeyler koy içine"! Sonra bırak o düşünsün gerisini....
;)

Re: Lady Killer Parfümler

blueskies
Sert olun,patron kalın;)

Re: Lady Killer Parfümler

Tekkenzaibatsu
Mancera Cedrat Boise

Re: Lady Killer Parfümler

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra
MFK Lumiere Noire
Joop! Homme (vintage)
Chanel Bleu de Chanel
Dior Homme Intense (vintage)
Tom Ford Tobacco Vanille
Tom Ford Noir de Noir
Tom Ford Italian Cypress
Creed Aventus
Abercrombie & Fitch Fierce
Burberry Men

Re: Lady Killer Parfümler

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Başlığı hortlatıyorum hemen :)

Kilian-Love(Hayatımda bu kadar geri dönüş almadım hiçbir kokudan...)

Kilian-Straight to Heaven("Sadece şekerli kokular kızlar tarafından beğenilir" tezini çürüten bir arkadaş kendisi)

MFK-APLS Bence en iddialısı bu aralarında...İtici olmakla çekici olmanın arasında ince bir çizgi kendisi...Ama ortaları ve sonları efsane.

Lancome-Hypnose(Hiç bahsedilmemiş ama cidden bol bol övgü alıyorsunuz , benim de çok severek kullandığım
çok güzel bir designer)

YSL-La Nuit(Bence gereksiz yere hakkı yenen bir koku , sonlardaki vetiver kullanımı çok başarılı bence , genelde
şekerli bir yapısı olduğundan bol bol övgü alıyorsunuz)

Amouage-Reflection (Diğer Amouage kokularının aksine genel beğeniye oldukça uyan , güzel koku , övgüleri toplamasını biliyor)

Hermessence-Ambre Narguile(Dişilerin ilk tepkisi "Aaa biri kek mi yaptı , ne güzel koktu burası , kimse böyle
birşeyin parfüm olduğunu düşünmüyor , ama kaynağının siz olduğu anlaşılırsa yaşadınız gençler)

Bond No.9-I Love NY For All(Nutella seven kızlar bunu da sever , eee nutella sevmeyen kız sayısı uçan fil sayısına eşit olduğuna göre olumsuz tepki almanız zor gibi)

Re: Lady Killer Parfümler

maximus
Killian Love'in kalıcılık ve farkedilirlik durumu nedir peki ?

Re: Lady Killer Parfümler

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
10 üzerinden 9 :)

Ten seçebiliyor ama yine de ortalamanın üzerinde.

maximus yazdı
Killian Love'in kalıcılık ve farkedilirlik durumu nedir peki ?

Re: Lady Killer Parfümler

Blackbeard

By Kilian Back to Black
MFK Lumiere Noir
Creed Aventus
Creed VIW
Le Labo Rose31
Bond I Love NY For All
Chanel Coromandel

İlk etapta aklıma gelenler.

Şu sıralar çok beğendiğin Bond NY Patchouli yi kullanıyorum yorumlar oldukça olumlu.

Re: Lady Killer Parfümler

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
    Ben bu konuda  Armağan Bey gibi düşünüyorum... Fikrimce bir kadının kendi parfümü için Mösyökiller yakıştırmasını yapıp sonra da benim onun zekasını, kişiliğini, estetik duruşunu hiçe sayıp parfümüne tav olduğumu düşünmesini istemem açıkçası.
    Bilmukabele ben de bir kadının bana değil de parfümüme tav olmasından müteessif olurum.

Re: Lady Killer Parfümler

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Parfümün etkisi elbette var, yahut hiç tanımadığınız otobus deki bir bayana değil. Sizin becerilerinizle yeteginizle yakınlastığınız bır bayana etkisi vardır. Örnek veriyim pasta çok güzel üstüne çilek eklenince daha bir güzel olmus gibi düşünün.

Fikrimce Gizli Kalın,Detaylara girmeyin o kendisini anlatsın gizlilik daima karizma yaratır.

Çok konuştum -,-

Re: Lady Killer Parfümler

gokhanburak53

Re: Lady Killer Parfümler