Re: Lady Killer Parfümler

..

Re: Lady Killer Parfümler

zenobia
Bir bayan olarak;

-Dolce Gabbana La Roue de La Fortune
-Dior homme intense
-Ysl l'homme
-valentino uomo   bu 4 parfüm üstüne erkek parfümü tanımıyorum

Re: Lady Killer Parfümler

Libra
En sevdiğim 2 parfüm
-Bvlgari Black
-Dior Homme İntense
..

Re: Lady Killer Parfümler

..
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By zenobia

Re: Lady Killer Parfümler

esclapez
A☆MEN yazdı
zenobia yazdı
Bir bayan olarak;

-Dolce Gabbana La Roue de La Fortune
-Dior homme intense
-Ysl l'homme
-valentino uomo   bu 4 parfüm üstüne erkek parfümü tanımıyorum
Guzel tercihler ozellikle dior homme intense icin nerdeyse mutabakat var anladigim kadariyla..kendimde de bir bayanda da dior homme intense'i begeniyle koklayabilirim..

Blude de Chanel Edp de yine bayanlarin oldukca hoslandigi bir koku,gittigim cogu ortamda begeniyle soruluyor..muthis bir calisma..

Ustad Blude de Chanel edt denediniz mi. edp ile arasinda koku güzelliği bağlamında ciddi fark var mi acaba.
..

Re: Lady Killer Parfümler

..

Re: Lady Killer Parfümler

esclapez
A☆MEN yazdı
esclapez yazdı
[...]

Dostum benim zaviyemden cok ciddi fark var diyebilirim;

Edp koku guzelligi olarak daha belirgin,zengin icerikli,dolu dolu ve luks ayni zamanda daha performansli ,edt ise edp'yi kullandiktan sonra ice kapali,sönük ve kendi halinde bir koku olarak aklimda yer etti..
Teşekkür ederim.