Lady Killer Parfümler

Damandıra
Evet, arkadasalar herkes bayanlar tarafindan cogunlukla geri dönüş aldığı, bayanların beğendiği kokuları paylaşsın.
-By Kilian Back to Black
-By Kilian Love
-TF Tobacco Vanille
-Creed Aventus
-Creed Virgin İsland Water
-Bond No 9 İ Love NY For All
-Bond No 9 AW Success
-MFK Lumiere Noir
-Dior Homme İntense
-Spicebomb
-Costume National Scent İntense

Bakıyorum da nerede Lady ci tayfa var toplamisim seviyorum lady leri:))
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Lady Killer Parfümler

FTHYRTTS
Damandıra yazdı
[...]

Damandira seni acilen evlendirmek lazim.yoksa bu kokularla cogu lady i oldureceksin

Re: Lady Killer Parfümler

Damandıra
Evet, Fatih bu kokular tam bir bomba içlerinde ise yaramayani gormedim.

Fatih, evlilik için daha gencim bir 5 yil daha hayatimi yaşayip lady leri oldurdukten sonra bakariz:)
[...]

Yas kacti senin berkay.Evlilik bir nevi ozgurluklerinin kisitlandigi bir dunyanin kapisini aralamak gibi bir sey.Bunlar arasinda number one hangi parfumun

Re: Lady Killer Parfümler

Damandıra
Fatih, 32 yaşındayım evlilik olayinda nerdeyse butun hayatinin kisitlaniyor olmasi beni korkutuyor.Bayanlarin ise neden surekli evliligi dusundugunude anlayamiyorum zaten.
Aralarindan number one parfumumu soyle soyleyeyim;
Gündüzleyin Aventus , geceleyin ise Back to Black en cok bayanlar tarafindan ovgu alanlar oluyor.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Lady Killer Parfümler

Damandıra
Canim parfumum Bond NY Amber de Lady ler tarafindan ovguler topladi ama beyenmeyenlerde oldugu icin listeye yazmadim listeye yazdigim kokular Lady ler tarafindan sadece olumlu elestiriler almis parfumler, listedeki parfumlerden olumsuz elestiriye rastlamadim.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Lady Killer Parfümler

FTHYRTTS
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra
Damandıra yazdı
[...]
Bunlar cok derin konular uzun uzadiya konusulmasi gereken konular.Back to Black benim de favorilerimden kendisi.Dior homme intense en favori kokum ne getirirsen getirsinler vazgecemiyorum
Harvey de indirim mi varmis bugun Honour da oyle bir muhabbet gecti forumda

Re: Lady Killer Parfümler

Damandıra
Dior Homme İntense benimde en cok kullandigim parfumlerden tek kelime ile mütiş.Scent intense ile dior homme intense i baş ucuna koy sirtin yere gelmez:)
Back to Black ise gerek şişesini elime aldigimda gerek sıktığımda bana çok lüks bir parfüm kullandigim hissiyatini veren tek kokum.Cok ozel bir koku.bence.
Harvey deki indirimi yerinde gormedim ama buyuk ihtimal Amouage larin 50 ml olanlarinda indirim olabilir.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Lady Killer Parfümler

blueskies
Arkadaslar gerçek bir "lady killer" arıyorsanız, Kouros'u tavsiye ederim. Hakkaten çok leşiniz olur:P

Ya bilmiyorum da mesela size hiç oluyo mu, hatunlar kolay gelmeye başlıyo bi noktadan sonra, " challange" arıyorsunuz. Ne biliyim iste çıtayı hep yükseltiyorsunuz falan... Bence sürün Kouros'u gitsin. Hayvan herif, iğrenç kokuyodu ama yine de yattım onla desinler...

;)

Re: Lady Killer Parfümler

fsater
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra
tatlı kokulara dayayın gıtsın,parfumun ne dıye sorarsa.sakın niş ismi söylemeyin adını bilmedikleri için marketlerde satılan kokulardan zanneder kezbanlar. hugo boss, calvin klein,armani deyin. bu arada one mıllıon ciddi manada lady killer.ne nişler sıkıp gittim guzelmıs ama ben one mıllıon sevıyorum dıyolar

Re: Lady Killer Parfümler

Damandıra
Aynen katılıyorum fsater, geçenlerde bayan arkadaşlardan birisi kokumu çok beğendiğini söyleyip adını sormuştu, bende Creed Aventus demiştim ve anlamsız bakışlarının üzerine Creed markasını uzun uzun anlatmak zorunda kalmıştım.
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Lady Killer Parfümler

nime
İnanması çok zor ama Chanel Anteus'tan çok iltifat aldım. Hatunların çoğuda elit çıtırlar !  Bana gelince çok katlanamadım bu kokuya. Çözemedim olayı ?
Emin İBRAİMOV

Re: Lady Killer Parfümler

nime
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
blueskies yazdı
[...]

Bana bügün onu demeleri büyük ihtimal
Emin İBRAİMOV

Re: Lady Killer Parfümler

valmond
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra
Ne yaparsanız yapın. Gider one millionu beğenirler. Ha şimdilerde c. dior intense i de beğeniyorlar ama.

[...]

Katy Perry 'Queen Killer' isminde yeni parfumunu tanitmis.
Bakıyorum da nerede Lady ci tayfa var toplamisim seviyorum lady leri:))
Katy Perry 'Queen Killer' isminde yeni parfumunu tanitmis.

Re: Lady Killer Parfümler

Damandıra
Birkaç ekleme daha yapayım;
Chanel Coromandel ve TF Noir de Noir test edildi onaylandı
İstatistik mini eteğin görünen kısmıdır.

Re: Lady Killer Parfümler

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Mancera-Cedrat Boise

nasıl yazılmamış şu ana kadar anlamadım :D

Re: Lady Killer Parfümler

asdaa
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Damandıra

Re: Lady Killer Parfümler

blueskies
Lady Killer parfüm diye bişey yok bence, lady killer olmak istiyorsanız parfüm forumunda vakit geçirmek yerine güzel bir hatunla vakit geçirmeniz daha hayırlı olur:)

Ha bu arada azcık da Body Kouros dursun boynunuzda;)

Re: Lady Killer Parfümler

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Bence var..Aslında bunlar lady killerlıktan öte genel beğeniye uyacak , çok köşeli olmayacak tatlı parfümler (bazı istisnalar hariç)..Tabiki hatun kişiyi etkilemek için parfüm gerekli ve yeterli kaşul değildir...Bunda kişiliğiniz , dış görünüşünüz ,davranış biçiminiz çok daha önemlidir..Ama bence parfümün de etkisi azımsanacak kadar az değildir..

1234 ... 6