La Deesse

Re: La Deesse

gokhanburak53

Re: La Deesse

range_rov3r
Hamide Hanıma Çok teşekkür ediyorum çok ilgili belki 20 tane soru sordum hepsine cevap verdi   samplelar içinde ayrıca teşekkür ederim.
Başlamak için mükemmel olmak zorunda değilsin, ama mükemmel olmak için başlamak zorundasın !

Re: La Deesse

omerfaruktuna
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Merhaba arkadaşlar,

Buün Nişantaşı'ndaki La Deesse mağazasına gidip uzun zamandır aklımda olan Lumiere Noire'i satın aldım. Gitmişken de forumda okuyup da daha önce deneyimlemediğim bir çok kokuyu deneme şansım oldu. İnternet sitelerinden de alabilirdim aslında ama koku hazinemi genişletme açısından çok güzel oldu benim için diyebilirim.
Mağazanın sahipleri tatil nedeniyle yoklardı fakat sağolsun görevli hanımefendi arkadaş da epey ilgilendi. Dediğine göre mağazanın sahipleri aynı zamanda kişiye özel parfüm de tasarlıyorlarmış. Arka tarafta bu amaç için kullanılan labımsı bir oda var. Önce size bir koku testi yapıp koku ailenizi belirleyip buna uygun size özgü bir koku tasarımının yapıldığından bahsetti. Tek kişi için 350 TL gibi bir rakam söyledi, 2 kişi için olunca daha da hesaplı oluyormuş anladığım kadarıyla ( 500 TL gibi ).

Asıl merak ettiğim konu, forumdaki arkadaşlardan bu tarz bir deneyim yaşayanınız oldu mu? Olduysa memnun kaldı mı , nasıl bir koku çıktı ortaya, sizi tatmin etti mi gerçekten vs vs?

Bir diğer duyduğum şey de, Generale Parfumerie adıyla yeni bir marka ile anlaşıp Türkiye'ye getirmeyi düşünüyorlarmış sanırım yakın zamanda.

Bir insanın önce sesini, sonra yüzünü, en son giysisini unutursunuz. Kokusunu ise aradan ne kadar süre geçerse geçsin unutmazsınız.

Re: La Deesse

Tekkenzaibatsu
güzel haber, İntrigant pachouli parfümünü denemiştim oldukça ağır bir o kadarda hoş bir paçuli parfümüydü. Kısmet bakalım fiyat skalası ne olacak.

Re: La Deesse

different pulses
Birde kargo ucreti olmasa...
Ozy

Re: La Deesse

Ozy
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Arkadaşlar la deesse de kıpırdama var belki yararlanmak isteyen olur
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: La Deesse

Erkan Ağa

Re: La Deesse

felix
Sanırım bu habere en çok Nadir bey sevinir herhalde:)

Re: La Deesse

courtesy
Nadir beyden sonra sevinecek 2. kişi de benim:))

Re: La Deesse

rapid
Cevap olarak bu gönderi By Erkan Ağa
Erkan Sensoy yazdı
Ben bugün uğradım. Etat Libre D'orange geliyormus haftaya.

tam da çağlar beyden rien siparişi verecektim italya seyahati için.bekleyip burdan mı alsam acaba

Re: La Deesse

felix
Cevap olarak bu gönderi By courtesy
courtesy yazdı
Nadir beyden sonra sevinecek 2. kişi de benim:))
Hayırlı olsun o zaman şimdiden:)
NA

Re: La Deesse

NA
Cevap olarak bu gönderi By felix
felix yazdı
Sanırım bu habere en çok Nadir bey sevinir herhalde:)
Cok sasirdim bu habere, yeni markalar icin calistiklarini duymustuk ama ELdO surpriz oldu cidden.
Merakla bekliyorum fiyat politikalarini :)

Re: La Deesse

courtesy
Cevap olarak bu gönderi By felix
 Teşekkür ederiiiiiz, ama tabii ki fiyat performansı da önemli, bir de hepsini getirecekler mi acaba?

Re: La Deesse

rapid
Eldo haberi kesin doğru. Bugün görüştüm yanlız tüm kokular gelmeyecek. Özellikle secretions magnifiques bekleyen arkadaşlar boşuna beklemesin. Fat elektrician ,like this,archive 69, rien,divin enfant,tom of Finland,Jasmine at cigarette kesinlikle gelecekmis. Rien incense insence ise gelemeyecek.fiyatlarla ilgili bilgi alamadım
NA

Re: La Deesse

NA
Tom of Finland'ı kimseyle paylaşmak istemiyorum

Re: La Deesse

rapid
gelir gelmez tüm şişeleri kapatayım o zaman
NA

Re: La Deesse

NA
asumer yazdı
gelir gelmez tüm şişeleri kapatayım o zaman
Düşmanlar foruma sızmış dostlar!

Re: La Deesse

rapid
NA yazdı
asumer yazdı
gelir gelmez tüm şişeleri kapatayım o zaman
Düşmanlar foruma sızmış dostlar!
nadir bey eldo'lar gelsin sizden bize sıra gelmez zaten.yanlız fat elekrician biran evvel gelsede vanilyalı vetiver koklasak biraz.
NA

Re: La Deesse

NA
asumer yazdı
NA yazdı
asumer yazdı
gelir gelmez tüm şişeleri kapatayım o zaman
Düşmanlar foruma sızmış dostlar!
nadir bey eldo'lar gelsin sizden bize sıra gelmez zaten.yanlız fat elekrician biran evvel gelsede vanilyalı vetiver koklasak biraz.
Valla fiyatlar MFK gibi olursa Paris'ten almaya devam ederiz mecbur... O zaman sıramı seve seve sizlere veririm :)

Re: La Deesse

caglar