La Deesse

Re: La Deesse

pikcell
Atalier'i görmek istiyoruz en kısa zamanda, buradan yetkillier sesimizi duyar inşallah:))
fugazi yazdı
İki ay önce ben de bir email gönderdim Atelier Cologne ürünlerini butiklerinde görmek çok güzel olurdu diye, geri dönüş alamadım. Uğrayan birisi ürün gamını artırma taleplerini de iletse, buradan çok güzel öneriler çıkar diye düşünüyorum...

Re: La Deesse

furkan
arkadaşlar hdp lerin ladeesse fiyatı ile harvey fiyatı aynı mı, fark varsa ne kadarlık fark var?

Re: La Deesse

şerif23
Robert p. Parfümleri la deese da indirime giriyor genelde ama hdp parfumlarini indirimde hic gormedim. Bu konuda bilgisi olan var mı

Re: La Deesse

NemesisSephiroth
Yasaklı Kullanıcı
Robert P.'lerin indirime gitmesinin nedeni La Deesse'nin satmayı bırakması...Öyle genelde indirime falan girmiyorlar.
Ozy

Re: La Deesse

Ozy
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Az önce beni aradılar özay bey nasılsınz dediler güzzl tatlı sesli bi bayan
İşte ys uzac larda indirim yaptık elimizdekileri tüketiyoruz
Bende dedim kokularını bilyrm güzel kokular sizi bekleriz diğer ürünleri denemenizi isteriz
Bu arada dedi bayan ys uzac yerine başka marka gelicek dedim ne gelcek
Şuan gizli tutuyoruz ama dedi müşterilerimizin çok istediği markalardan da var aday olarak dedi
:) haberiniz olsun arkadaşlar serge lutens olabilir bence.
Yarın gidicem ağızlarından alıcam o baklayı.
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: La Deesse

gokhanburak53
NA

Re: La Deesse

NA
SERGE, SERGE! Yakışır valla :D

Re: La Deesse

caglar

Re: La Deesse

equipa suena
Carner, Harvey'de var zaten.

Serge Lutens, Mona Di Orio, Lorenzo Villoresi, Frapin gibi markalar da bir aksilik olmazsa 2015'te açılması planlanan Galeries Lafayette ile birlikte ülkemizde satışa sunulacak.

Re: La Deesse

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Sitenin shop bölümünde, antivirüs kullananlar "güvenlik sertifikası eski" diye bi' uyarı alıyorlar mı? Ben sürekli bu uyarıyı alıyorum ve PC den shop bölümüne giremiyorum.  Cep telefonumda da antivirüs programı var, talihsizliktir ki o da aynı uyarıyı veriyor. Acaba güvenlik sertifikaları eski olabilir mi? Yüksek rakamlarla alışveriş yapıyor insanlar. Bu durumu bi' gözden geçirseler keşke.

Re: La Deesse

gokhanburak53

Re: La Deesse

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
hdp ve mfk dan birkaç sample isteğim olmuştu sağolsun hamide hanım hemen geri dönüş yaptı ve gönderdi. hdp 1740 ve 114 çok hoşuma gitmişti. bir kampanya olur mu diye bekliyorum
ilgililere duyurulur:)

Re: La Deesse

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By gokhanburak53
gokhanburak53 yazdı
valla ben anti virüs varkende giriyodum öyle bir uyarı almadım :)
Ben alıyorum gökhan. İnatla girmiyor shop bölümüne. gerçi yeri değil ama bilgisayar müh. öğrencisiydin sanırım, ufak bi özetle neden olabilir bi' bilgin var mı?

Re: La Deesse

pikcell
Başka bir web browser'dan girmeyi deneyin.
Lagerfeld yazdı
[...]

Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld

Re: La Deesse

Lagerfeld
Tarihi ve saati güncel, internet explorer' da yüklü. Telefonda CM security kullanıyorum bilgisayarda Bitdefender Total Security.

Re: La Deesse

gokhanburak53

Re: La Deesse

Lagerfeld
Telefonumun kendi interneti kullanıyorum genelde ve bi' kaç kere girmeye çalıştığımda aynı problemle karşılaştım. Belki antivirüslerden kaynaklanan bi' sıkıntıdır. Silip öyle bi' denerim. İlla ki girecek yani nereye kadar inatlaşacak.

Re: La Deesse

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By Ozy
Serge gelsede fiyatı uygun olacak mi bakalim?
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”