La Deesse

Re: La Deesse

ssselçuk
  merhaba arkadaşlar bu gün ladesse den sipariş ettiğim tauer desert marocain parfümüm elime ulaştı..gerçektende bu konuda ladesse ve çalışanlarını tebrik etmek istiyorum. sipariş vermeden önce arayıp siparişimle birlikte sample istediğimi belirtmiştim sağolsun hamide hanım çok ilgili bir bayan birsürü sample göndermiş.. kargolamada aynı gün içinde çok hızlıydı daha öncede alışveriş yapmadığım halde istediğim sample ları göndermişlerdi.ladesse ve hamide hanıma teşekkür ediyorum.resim olarakta paylaşayım istedim bu arada gelen parfüm imzalı.haftaya histories 1740 düşünüyorum...

Re: La Deesse

asdaa
Gerçekten göz kamaştırıcı hocam  Güle güle kullanın.

Re: La Deesse

blueskies
Cevap olarak bu gönderi By ssselçuk
La Deesse gerçekten müthiş bir yer.
Hatta büyük bir gruba vs.ait olmadığı için şiddetle desteklenmesi gereken bir niş parfüm temin kaynağı bizim için.

Ben de yakın zamanda bir Lonestar Memories almayı düşünüyorum.

Re: La Deesse

felix
blueskies yazdı
La Deesse gerçekten müthiş bir yer.
Hatta büyük bir gruba vs.ait olmadığı için şiddetle desteklenmesi gereken bir niş parfüm temin kaynağı bizim için.

Ben de yakın zamanda bir Lonestar Memories almayı düşünüyorum.
Dediklerinize katılıyorum.Bazen düşünüyorumda bu tarz yerler olmasa niş parfümleri tadacağımız yerler olmayacak.Şahsım adına Türkiyede bu gibi yerler biz parfümseverler için bir nimet.

Her zaman desteklenmesi taraftarıyım bende.Mümkün mertebe sık sık ziyaret edilmeli,hatta imkan varsa alım yapılmalıdır diye düşünüyorum.

Re: La Deesse

ssselçuk
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Fatihh yazdı
Gerçekten göz kamaştırıcı hocam  Güle güle kullanın.
teşekkür ederim üstadım..

Re: La Deesse

ssselçuk
Cevap olarak bu gönderi By felix
sizlere bende katılıyorum arkadaşlar birde istekler doğrultusunda ülkemizde olmayan parfümleri getirebilecek potansiyele sahip bir firma bence tauer örneğinde olduğu gibi...

Re: La Deesse

caglar
Cevap olarak bu gönderi By felix

Re: La Deesse

alfie
genelde yorumları her yerde çok iyi olan butik. ben kendilerine 2-3 hafta önce bir e-posta gönderdim hatta telefon numaramı da altına iliştirdim ama dönüş alamadım.

Re: La Deesse

blueskies
Gitmemis olabilir mi? Tekrar gonderin.arayip teyit alin.

Mail kacirmamalari lazim.

Re: La Deesse

alfie
Gönderilmiş postalar kısmında görünüyor. Ulaşmamış ya da gözden kamış olabilir.

Re: La Deesse

Akontinuum
Cevap olarak bu gönderi By ssselçuk
ya ben bir şey sormak istiyorum;bu parfümerinin önünden neredeyse her gün geçiyorum, girip sample istesem ücretsiz olarak verirler mi acaba?

Re: La Deesse

blueskies
İsteyenin bir yüzü:)

Re: La Deesse

Akontinuum
Cevap olarak bu gönderi By ssselçuk
:) yarın bi sorayım bakalım.

Re: La Deesse

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
Maison Francis Kurkdjian- Oud, Ormonde Jayne Man ve Histoires de Parfums- 1740 sample isteklerim bugün elime ulaştı. Gayet hızlı ve ilgililer. MFK - Oud tam anlamıyla aşık etti beni kendine. O nasıl bi' seksi,şık kokudur öyle. Resmen ele geçirdi beni. Sanırım ilk alışverişimde ki tercihimi MFK'dan yana kullanacağım.

Re: La Deesse

different pulses
Robert Piquet parfumleri indirimde arkadaslar

Re: La Deesse

felix
Ineke parfümlerini siteye yüklemişler.

Re: La Deesse

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By ssselçuk
Ne kadar bu Tauer'leri fiyatı? Yanlış okumadıysam Andy Tauer "Enjoy" yazıp imzasını atmış. Müthiş..güle güle kullanın..

Re: La Deesse

blueskies
TAUER bütün parfümlerini evinde üretiyor ve tek tek eliyle imzalayıp paketliyor.

Son dönemde işi büyütmediyse hala çok butik bir iş. Parfümler 360 lira gibi bir fiyata satılıyor ki, bu kadar düşük bir üretim seviyesi için çok yüksek bir fiyat değil. Kullanılan esanslar doğal ve 1.sınıf. Reklamı hiç yok. Ambalaj maliyetleri minimize edilmiş durumda.

Re: La Deesse

fugazi
İki ay önce ben de bir email gönderdim Atelier Cologne ürünlerini butiklerinde görmek çok güzel olurdu diye, geri dönüş alamadım. Uğrayan birisi ürün gamını artırma taleplerini de iletse, buradan çok güzel öneriler çıkar diye düşünüyorum...

Re: La Deesse

alfie
Bu konu güncellendi de .
bende birşey sorduğumda cevap alamamıştım. Ancak geçenlerde elinizdeki yeni parfümleri özellikle ineke için forum yetkilisine gönderin tanıtım yapsın hemde sizlere satış olarak geri döner diye yazdım, saolsunlar o zaman döndüler, iletişim halindeyiz diye. :)
12345 ... 8