La Deesse

Re: La Deesse

MeaCulpa
LDDM olmadığı sürece acı ve gerçek alışveriş yapamıyorum
Je deviens folle

Re: La Deesse

walter
Satış sorumlusu Hamide Meriç hanım maalesef vefat etmiş, ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun.

Re: La Deesse

serif
Admin
walter yazdı
Satış sorumlusu Hamide Meriç hanım maalesef vefat etmiş, ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun.
Üzücü bir haber. Geride kalanlara sabır dilerim.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie
Ozy

Re: La Deesse

Ozy
serif yazdı
walter yazdı
Satış sorumlusu Hamide Meriç hanım maalesef vefat etmiş, ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun.
Üzücü bir haber. Geride kalanlara sabır dilerim.
nasıl olmuş peki abi merak ettim çok üzüldüm ya :((
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: La Deesse

walter
Ozy yazdı
serif yazdı
walter yazdı
Satış sorumlusu Hamide Meriç hanım maalesef vefat etmiş, ALLAH rahmet eylesin mekanı cennet olsun.
Üzücü bir haber. Geride kalanlara sabır dilerim.
nasıl olmuş peki abi merak ettim çok üzüldüm ya :((
Kaza olduğunu duydum ama detaylı olarak bilmiyorum :(
Ozy

Re: La Deesse

Ozy
walter yazdı
Ozy yazdı
serif yazdı
walter yazdı
[...]
yani size kim dedi yani çok üzüldüm şok dayım :(
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...
NA

Re: La Deesse

NA
Cevap olarak bu gönderi By walter
Uzun zamandır foruma girmiyordum, böyle bir haberle karşılaştığım için çok üzüldüm. Allah rahmet eylesin. Ben de ara ara mağazaya uğrar kendisiyle sohbet ederdim. Çok naif ve güler yüzlü bir insandı.

Re: La Deesse

CNYT
Hamide Meriç hanımın vefatından sonra gerçekten bulundukları semte göre ki Beymen-Boyner-Brandroom gibi bir çok kuruluşa kendi getirdikleri markaları toptan satıyorlar biraz burunları havada, internet üzerinden online kredi kartı ödemelerinde bile aracı yabancı şirketleri kullanmaları yanında çokta sorun (kartın onaylanmaması gibi) yaşanabiliyor, sitelerinde stoğu var şeklinde bir parfüm olmayabiliyor, bu gibi durumlarda sipariş iptali istendiğinde eğer kendilerine bir çağrı yada bilgilendirme yapılmazsa geri ödeme sorunlu oluyor. Beğendiğiniz parfüm yanında deneme amaçlı genellikle MFK sample gönderiyorlar ancak paketleme konusuna gelince oldukça berbat diyebilirim, yakışmıyor. Sattıkları parfümler orjinaldir bunda bir sorun yok, alwaysfashion adlı site ile de herhalde bir yakınlıkları var.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***