La Deesse

asdaa
Bu konu güncellendi de .
Siteyi sizi sıkmadan kısa bir şekilde anlatmaya çalışıcam.

La Deesse bildiğiniz gibi niş parfüm dünyasını Türkiye'ye getiren bir firmadır ve ürün çeşiti oldukça iyidir. Büyük bir müşteri kitlesi olduğunu haliyle biliyoruz.

Bazı seçkin niş parfümleri mevcuttur.
Hangi markalar mevcut derseniz ?

1) Histoires de Parfums

2) ALICE & PETER

3) Ormonde Jayne

4) YS UZAC

5) Robert Piguet

6) Miller Harris

7) Maison Francis Kurkdjian

8) Keiko Mecheri

Ayrıca ev ürünlerinde; Sıvı sabun,Ütü suyu, Kokulu tazeleyici sprey,Deterjan vs vs. bu kısımlarla çoğumuz ilgilenmeyeceği kesin zaten amacımız çoğul olarak bence parfümleri olacaktır :)

Facebook Sayfaları

https://www.facebook.com/ladeesseparfum?fref=ts

Ayrıca ufak bir bilgilendirme

Mail atarak istediğiniz markanın parfümlerinin sample ve viallerini isteyebiliyorsunuz ücretsiz bir şekilde yolluyorlar size tek kargo ücreti size ait oluyor. Ellerinde olan markanın ürünlerinin samplelardan hangilerini istediyseniz yolluyorlar. Adresinizi isteyeceklerdir yazmayı unutmayınız.

Müşteri hizmetleri çok ilgili ben memnun kaldım şahsen.

Müşteri Hizmetleri: info@ladeesse.com.tr

Satış Siteleri: https://www.ladeesseshop.com/

Son olarak Facebook sayfasını takip ederseniz ilginizi çekebilecek röportajlar ve haberler mevcuttur :)
Ozy

Re: La Deesse

Ozy
Bilmeyen arkadaşlar için olsun bu başlık
Black orcide okadar para verceğime la desse den niş alırım demesini sağlar
İnşallah bu başlık :)
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: La Deesse

asdaa
İnşAllah  Zaten bana göre black orchid parasını hak etmiyor Maison Francis Kurkdjian veya Hdp serisine yönelmesi daha mantıklı olur niş parfümleri denemesi de daha hoş olur umarım istediğimiz bekletiyi yakalarız

Re: La Deesse

murrjm
Andy Tauer parfümleri yarından itibaren La Déesse'te
Ozy

Re: La Deesse

Ozy
Murjım nasıl parfümler daha önce tanıştınmı o bahsettiğin yeni markalarla önerceğim bişeyler varmı ?
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: La Deesse

crippax
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
   bende  histories ambre 114 , Robert piguet bandit den tester istemiştim hemen geri dönüş yapıldı mail yoluyla karşı ödemeli göndeririz dediler ve bugün elime ulaştı mng kargodan ... gerçekten çok ilgililer...
coactus volai ...

Re: La Deesse

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By Ozy
Ege ege yazdı
Murjım nasıl parfümler daha önce tanıştınmı o bahsettiğin yeni markalarla önerceğim bişeyler varmı ?
Ege Kokuların dışardan habercisiyim koklamışşlığım yok ama parfüm platformalrında oldukça beğenilen ve saygı duyulan bir marka . La deesse den öğrenince paylaşayım dedim :)
Önümüzdeki hafta isticrm numunelerinden
Bakalım nasıllar

Re: La Deesse

Gamze-La Déesse
Merhaba,

Ne yazık ki Andy Tauer tester yollamıyor firmalara dolayısı ile size ulaştıramıyoruz. Fakat diğer markalardan istediğiniz sampleları elimizden geldiğince, özellikle şehir dışında yaşayan parfüm severlere iletmeye çalışıyoruz.

La Déesse başlığını açtığınız için de teşekkür ederiz.

Mağazamızda görmek istediğiniz başka markaları da buradan yazabilirseniz biz de elimizden geleni yaparız.

Sevgiler.

Re: La Deesse

Gamze-La Déesse
Bir bilgilendirme daha yapmak isterim www.parfumhikayeleri.com blogumuzdan da genç yetenek olduğuna inandığımız Koray Sevinç'in yazılarını okuyabilirsiniz. Kendisi şuanda eğitim görüyor ve oldukça iyi burnu var.

Facebook sayfamızdan da yenilikleri ve yazıları takip edebilirsiniz.

Re: La Deesse

asdaa
Rica ederim, teşekküre gerek yoktu aslında.

Bu başlık altında siteniz hakkında ve alışveriş süreçleri yorumlanması daha güzel olabilir ve sizinde bilgilendirme mesajlarınız tabi ki

Ayrıca eğer isterseniz sizin başlık açmanız daha doğru olacağını düşünüyorum. Firmanızı pek bilen yok forumda diye açmak istedim zamanında. Site hakkında benden daha iyi bilgilendirmeler ve benden daha güzel firmanızın başlığını açacağınızdan eminim, hem sizin yorumlamanız daha iyi olacaktır çünkü benim bilgilerim kısıtlı ve yeniliklerden hemen haberim olamayacağı için ve bazı konularda yetersiz kalacağım için bence sizin başlık açmanız daha iyi olur, marka konusunda ise istek markaları sizin başlığınız altında yazılmış olur hem. Tabi eğer isterseniz bu başlık dursun benim için sakıncası olmaz.

Re: La Deesse

firestarter
Cevap olarak bu gönderi By Gamze-La Déesse
Gamze-La Déesse yazdı
[...]

Merhabalar Gamze Hanım aramıza hoşgeldiniz..

Merak ettiğim bir koku Tauer - PHI Une Rose de Kandahar yeni çıktı sanırım satışı olacak mı ladeesseshop üzerinden ya da sample yok demişsiniz ama mağazanızda deneme imkanımız olabilecek mi?!

Özellikle TOM FORD Private Blend ve Serge Lutens ürünleri mağazanızda olursa çok fazla talep olucağını düşünüyorum..
Clive Christian, Diptyque, Frapin, Etat Libre d’Orange, L’Artisan Parfumeur, Le Labo, Mancera, Montale, Nasomatto, Parfums MDCI, The Different Company ürünleri de olabilir..
Sizin yakın zaman da ürün gamınıza katmayı düşündüğünüz başka markalar olucak mı?!

Saygılar..

Re: La Deesse

zett
Gamze hanım'a ve Hamide hanım'a sonsuz teşekkürler,sample konusundaki cömertliklerine şahitim,istedim ikiletmeden bolca ve çok ivedi gönderdiler sağolsun varolsunlar..Birde HdP lerde kampanya da yapıverselerdi iyiydi Bu sefer ivedilik sırası bana geçerdi,hemmen yapıştırırdım siparişi

Re: La Deesse

different pulses
[...]

Tom ford private blend serisi,Le Labo yada serge lutens getirseniz harika olur keza sevenleri coktur

Re: La Deesse

asdaa
Tom Ford harvey'de var ama çok pahalı getirirlerse bence de çok iyi olur

Re: La Deesse

numan
merhaba bugün Harvey Nichols ta parfüm denedim ismini hatırlamıyorum sadece Dube yada dupe olabilir .Yardımcı olursanız memnun olurum.teşekkürler

Re: La Deesse

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By Gamze-La Déesse
Gamze Hanım merhabalar, o gün uğradığımda workshop unuz vardı yine de merhaba demek için yanımıza geldiniz. Çok sağolun. Sizinle sohbet edemedik ama nasıl olsa yakında Histoires almak için geleceğim, o sıra bir kahve içeriz. :) Bu arada Frederic Malle getirmeniz çok yerinde olur kanımca :) Çok değişik tarzları var tıpkı sizin sunduğunuz markalar gibi

Re: La Deesse

kkavuk
Cevap olarak bu gönderi By asdaa
ben de la deesse çalışanlarına ve ilgililerine çok müteşekkirim. sadece bir mail attım ve haftasına istediğim sampleları göndermişler sağolsunlar.bandit, apom, lumiere noire, 1740 ve ambre 114 gelenler arasındaydı. böylece niş dünyasına adım attık, zehiri damardan aldık   allah sonumu hayretsin :) beni en çok etkileyen apom ve bandit oldu. buradan gamze hanım nezdinde la deesse ye tekrar teşekkür ediyorum.

Re: La Deesse

swen
Cevap olarak bu gönderi By numan
numan yazdı
merhaba bugün Harvey Nichols ta parfüm denedim ismini hatırlamıyorum sadece Dube yada dupe olabilir .Yardımcı olursanız memnun olurum.teşekkürler
merak ettim. şişesi nasildi. nu_be diyecegim ama bu marka var mi harvide bilmiyorum
Ozy

Re: La Deesse

Ozy
[...]

Mağazanızda görmek istediğim ve o mağazanıza yakışacak en iyi marka

SERGE LUTENS

Serge lutens

Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: La Deesse

numan
Cevap olarak bu gönderi By swen
evet evet dediğiniz gibi nu_be , nube diye arattirinca farkli sonuçlar çıkmıştı.Teşekkür ederim yardimin için
1234 ... 8