LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

yok

LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

yok
LUCY
Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik filmlerden biri.Mutlaka izlemelisin...
Anlatmıyım, izleyin kendiniz görün beğeneceksiniz ;)

Seçtiğin yolun doğru olduğuna inandığın sürece hızlı yada yavaş gitmenin hiç bir önemi yok....

Jubilation XXV - Tobacco Vanille - Aventus - Dior Homme Intense - les nombres d'or vanille - Clive Christian X / Robert Piguet Alameda - FM Vetiver Extraordinaire.  - Lidge - Terre d'hermes - Armani code ultimate - Fahrenheit

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

İSKeNDeR
yok

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

yok
Bu konu güncellendi de .
İskender yazdı
Ben izleyeli 3 hafta oldu güzel bir film sürükleyici heleki ilk Başlarda müthiş doğrusu zindan sahnesi müthiş doğrusu fakat film ilerledikçe bozuyor kendini heleki en son telefona mesaj geldiği sahne orda tamamen bitiyor film gözümde dini hiçe sayan Darwin ci Taraflı bir film
Sonlarını daha çok beğendim.Amerikan filmi sonunca o açıdan bakmıyorum ben izledıgım fılmlere hocam yani benım ıcın görsellik daha önemli ;)
[...]

*HOCA*
Ben de çok beğenmiştim :)

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

goodpasture
Cevap olarak bu gönderi By yok
en sonunda biyerlerden usb cikmasaydi iyiydi.

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

mryankee06
sıkı başlayan , iyi devam eden ama son bölümünde olaydan koptuğum bi film oldu.

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By yok

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

atlatl34
İSKeNDeR yazdı
benim son zamanlarda izlediğim en iyi film PARA AVCISI :)
Benimkide para avcisinin cekilen baska versiyonu :)))
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

Daniel
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By yok

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

Daniel

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

eMRe
Ben de beğenmeyen taraftayım filmi.ilginç başlıyor ama film devam ettikçe baydı bende.üstüne üstlük sonlarında usb de dünyanın şeysi sığıyor ya,orda pes! dedim..özetle vasat

Son zamanlarda izleyip beğendiğim iki film var:ilki oldukça iyi kotarılmış olan gerilim filmi The Babadook ve muhteşeme yakın senaryosuyla Boyhood..mutlaka tavsiye ederim.

Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By yok
I AM EVERYWHERE.... hadii canım :) Leon gibi bi' başyapıta imza atmış Luc Besson böyle bi' filme bulaşmamalıydı. Seneryo çok iyi. Daha sağlam bi' kurgu ve detaycı bi' yönetmenle 10 kat daha müthiş bi' iş çıkabilirmiş. Cumartesi akşamı için çerezlik bi' film olmuş.

Ah Scarlett....

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

JhanberG
Cevap olarak bu gönderi By yok
Matrix , İnception , Lucy hepsinin ilham kaynağı http://tr.wikipedia.org/wiki/Muhyiddin_%C4%B0bn_Arabi
Görenedir görene, Köre ne ?

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

kkavuk
filmi izlediğim günden beri düşünüyorum, gerçekten insanoğlu beyninin %100'ünü kullanabilseydi neler olurdu, dünya nasıl bir yer olurdu diye, ama %10'luk beynimle hiçbir cevap bulamıyorum.
şimdi birşey daha kafama takıldı, beynimizin tamamını kullanabilseydik eğer, parfümler nasıl olurdu, nasıl kokardı?
bir fikri olan var mı?

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

atlatl34
kkavuk yazdı
[...]
Sen icine cektigin seyin havami oldugunu saniyorsun ?

[...]

İnsan beyni kainatın küçük bir kopyası gibi. Ne boyutları belli, ne gücü... büyük bir bilinmezlik. Sınırlı kapasitemizle yapılanlar bile ürkütücü boyutlarda iken, aç gözlü insanoğlunun elinin değdiği dünya heralde daha iyi olmazdı. Ya neyse arkadaşlar film güzel film. Listenize ekleyin ve mutlaka izleyin

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

ainos
Cevap olarak bu gönderi By yok
Bu filmi bende çok beğendim. Izlemeyenlere tavsiye ederim.

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

matrai
Cevap olarak bu gönderi By yok
İnsan beyninin %10 unu kullanabilmesi tamamen hurafedir bunlara inanmayın Son Araştırmlarda insan beyninin %100 ünü kullandığı ortaya çıkmıştır araştırabilirsiniz

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

insensıble
Cevap olarak bu gönderi By kkavuk
kkavuk yazdı
[...]
Kesin olarak bildiğim bişey varki %100 kapasiteyle çalışan bir beyni soğutmak için bir fan sistemi gerekirdi yoksa çıkan ısı enerjisiyle kendi kendini pişirirdi, bir diğer bakış açısıyla da kesinlikle bu kapasitede çalışan beynin tepesinde saç yetişmezdi:)

Re: LUCY - Son zamanlarda izlediğim en muhteşem fantastik film

ainos
insensıble yazdı
kkavuk yazdı
[...]
Güzel tespit