LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

Burakkk
Bugün LC Waikiki'de denedim ve aldım. A&F Fierce'ın birebir aynısı koku olarak. Konsantrasyonu EDP olarak üretilmiş. Kalıclık ve farkedilirlik değerleri gayet iyi. 50ml 19.90₺ olarak fiyatı belirlenmiş. Bol bol sıkarak Fierce'a alternatif olarak zevkle kullanılabilir.

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

ersin
Konfeksiyoncular coştular bu sene. Deneme fırsatım olmadı ama Ramsey'in parfümleri de güzel görünüyordu. Güle güle kullanın 19 lira nere 300 nere.

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

Burakkk
Teşekkür ederim Ersin bey. Mutlaka aynı kalite değildir ama beni tatmin etti kalıcılık ve benzerlik harika. Kolumu yıkadığım halde kokusu hala tenimde.

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

GkhnUÇAR
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
açık klon parfümlerden kat kat iyidir bunu kullanmak aslında insanlar saçma sapan d&p ve türevleri parfümleri kullanacaklarına keşke bu tür en azından ne olduğu belli olan parfümlere yönelseler . Fierce yaz için uygun soğuk havada bu parfümü denemek nasıl olur acaba :)

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

fikos51
Bugün aldım fena sayılmaz koleksiyona bir katkı oldu

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

fikos51
Burak bey bilgi için teşekkürler

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By GkhnUÇAR
GkhnUÇAR yazdı
[...]
Odunsuluk barındırdığından çok soğuk havalar dışında rahatça kullanılır bence..

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

GkhnUÇAR
Umut hocam her imdadıma yetişiyorsunuz gerçekten çok teşekkür ederim   Bugün fırsat bulabilirsem edinmeyi düşünüyorum :)

[...]

Est. Keyif alıyoruz bu işten..Bol iso-e kimyasalının verdiği bir odunsuluk olan sportif bir koku benim gözümde abercrombie..Seviliyor da baya.. Ben seviyor muyum. Yani arada deredeyim..Chanel allure extreme i ne kadar seviyorsam o kadar.. 100 ml almıştım geçen sene hala duruyor 80 i..

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

Sahin
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Burakkk yazdı
[...]

Burak teşekkür ederim,sayenizde denedim ve A&F'yi denenecekler listesinden çıkardım,biraz şekerli geldi koku bana,A&F'de buna benziyorsa almamakta dogru karar vermiş oldum,çünkü vanilya dışında pek tatlı koku sevmiyorum

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

Umut Kurtoğlu
Hiç tatlı değildir a&f.. Yanlış yönlenme olur hocam.

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

Sahin
Umut Kurtoğlu yazdı
Hiç tatlı değildir a&f.. Yanlış yönlenme olur hocam.
bilemedim şimdi Umut bey, dünkü blackout biraz tatlımsı gelmişti bana

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

Burakkk
Bilmiyorum Şahin bey ama ben tatlılık sezmedim bu kokuda pek. Gayet fresh bi parfüm. Fierce ve Mont Blanc Legend çizgisinde.

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

shantaram
Markaların parfümleri kalite anlamında pek yüksek olmaz ama denemek Lazım merak ettim şimdi :)

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

Burakkk
Hocam normalde bende kalitesiz buluyorum bu tarz firmaların ürünlerini ama Fierce'da çok kaliteli bir ürün değil yani sentetik bi koku.

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

crippax
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Bende merak ettim tekstil firmalarinin kopya olmasina ragmen parfum cikarmalarini destekliyorum , acik parfumden cok cok iyi ha usta burunlar gerceginden ayırt edebiir o ayrı :)
coactus volai ...

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

crippax
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
coactus volai ...

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

Burakkk
Hocam yanlış anlamayın lütfen ama CK One Shock ve A&F Fierce, iki dünya bir araya gelse birbirine benzemezler. Fierce gayet fresh ve enerjik bir parfümken, CK One Shock amberli, tütünlü, vanilyalı, hafif çikolatamsı hafifte kirazlı pipo tütünü rahiyalarında bir parfüm. Sıfır benzerlik var arada.

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

mryankee06
İyi yakalamışsınız Burak bey, gerçekten Fierce a benziyor. Geçen sırf denemek için girdim mağazaya, başta Liz Claiborne Curve esintisi gelse de hemen sentetik Fierce ın daha sentetik haline döndü.

Re: LC Waikiki BlackOut (A&F Fierce Copy)

Burakkk
Bende baş ağrısı yaptı ne yazıkki verdim birine.