Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

matrai
Hani yemeğin en güzel kısmını sona bırakmak gibi. herkesin mutlaka başına gelen bir olaydır beğenmediğimiz parfümleri hergün kullanıp üstümüze boca ederken Bazı özel parfümleri kullanmaya kıyamıyoruzdur Biteceğinden korktuğumuz için şişesinden kokladığımız extrem özel zamanlarda kullandığımız parfümleriniz nelerdir

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

Umut Kurtoğlu
Ben aventus spotunu alayım hemen:).. Açıkçası benim için tüm zor bulduklarım bu kapsama giriyor pahalı ya da ucuzluk değil.. Paul smith story mesela kıyamıyorum.. Aynı şekilde dior homme 2005 formülasyonda buna dahil..

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

matrai
Benimde ENVY var yaklaşık 1 senedir kullanmadım gidip gelip şişeden kokluyorum :)

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

rasta82
Tf- noir de noir  ayda bir tek fıs koklamalık düğüne gidersem 2 fıs
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

Minty
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

EgemeN
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Green İrish Tweed Üstadım, sıkarken bile bitecek korkusuyla sıkıyorum.
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

blueskies
Çatır çatır kullanırım, umrumda olmaz- isterse 10 tl / ml olsun, huy işte...

Ama israfa karşıyım,gereğinden fazla tüketilmesi, sağa sola sıkılması hoşuma gitmez.

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

trustalt
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Bu duyguyu Vintage parfumlerimde yasiyorum.
Ozellikle, Envy, Moschino pour homme, ve kouros vintage.
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

Makedon
Cevap olarak bu gönderi By Minty

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

allure
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Şu an kullanmaya kıyamadığım bir parfümüm yok. Ama üniversitede harçlıklarımı biriktirip alsığım hypbotic poison ı kullanmaya kıyamazdım 2 fıs kullanırdım en fazla. Hala bitmedi zaten o şişe 2008 de almıştım.

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

insensıble
Cevap olarak bu gönderi By matrai
ambre russe :)

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

Medea LoveGergedan
Benim de kullanmaya kıyamama gibi bir durumum yok. Belki elimde eski ve değerli parfümlerin vintage versiyonları olsaydı, onları kullanmamaya çalışırdım ama öyle bir merakım da yok.

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

Ustad
Coriolan
Patou
Ebene
Gengis khan

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

Minty
Cevap olarak bu gönderi By Makedon

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

ssselçuk
amouage jubilation  reformüle olduğunu öğrendiğim günden beri elim şişeye gitmiyor 99 ml şeklinde duruyor..birde  lartisan dzongkha ma kıyamam bulunduğu ve ucuz olduğu halde... psikolojik sanırım.

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

matrai
ssselçuk yazdı
amouage jubilation  reformüle olduğunu öğrendiğim günden beri elim şişeye gitmiyor 99 ml şeklinde duruyor..birde  lartisan dzongkha ma kıyamam bulunduğu ve ucuz olduğu halde... psikolojik sanırım.
Aman hocam o jubiye gözün gibi bak :))

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

ihtiras1519
ne nişler  ne  creedler ne bondlar istedide biz vermedik  kendisini  dior homme intense yani kısaca en kıymetlimsin şarkısını kendisine armagan ediyorum sıkarken tetik çeker gibi  eze eze sıkıyorum
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

MauMau
Şuan için yok ancak vintage parfümlere kıyamayabilirim sanırım. Keza üretimden kalkmış ve elimde olan parfümler için de geçerli olabilir.

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

єяяσя.
Dior Homme Cologne Vintage [2007]

Hiçbiyer de yok.
Üretimden kalkalı yıllar oldu.
Bende ki şişe yarıda.
Ödüm kopuyo sıkmaya.
Bu arada bozulcak diye de ayrıca tedirginim

Re: Kullanmaya Kıyamadığımız Parfümler

imanpower

12