Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

trustalt
Bu konu güncellendi de .
Koleksiyonumda bircok parfumu severek kullaniyorum. Fakat bir krıter var benim icin farkli. Bazı parfumlerimi kullandigimda mutlu ediyor beni...
Ornek: Aventus,GIT,Mfk Apom..Bu parfumleri kullandigimda kendimi mutlu hissediyorum...Sizde boyle bir duygu yasiyormusunuz?
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

Umut Kurtoğlu
Benim de ny amber,aventus ve chergui mutlu ediyor:)

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

rasta82
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
bu kokular benim için RL- Safari ve Prada Amber dir. mutlu etmeyen kokuyu zaten almam da kullanmam da ancak bu iki kokunun verdiği haz bambaşka, hele de güneşli bir güne güzel soğuk bir duşla başlamışsam...
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

ihtiras1519
600 700 tllik.parfumleri kullansam istemesemde mutlu.olurum bende dior intense,bond i love for all.aberfierce.valentino
belliki ; Tam karakterin oturacakken sandalyeni çekmişler senin

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

BirSağlıkçı
dhi tabiki :)

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By ihtiras1519
ihtiras1519 yazdı
600 700 tllik.parfumleri kullansam istemesemde mutlu.olurum bende dior intense,bond i love for all.aberfierce.valentino
Yorum hoşuma gitti:).. Vallahi beni voyage da mutlu ediyor:)

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

Sedatt
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
Git, terre d'hermes, dhi. Ayrıca dior eau sauvage edt nin yaşattığı farklı bir mutluluk var. Adını tam olarak koyamasam da " buruk mutluluk" tabiri uygun olabilir.
TME

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

TME
Voyage D'Hermes, Original Vetiver, Vetiver Fatal ve Bleecker Street

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

korro25
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
versus uomo
Tabii ki Kouros!

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

EgemeN
Cevap olarak bu gönderi By TME
TME yazdı
Voyage D'Hermes, Original Vetiver, Vetiver Fatal ve Bleecker Street
üstad bu bleecker street nasıl bir parfüm? çok methettiler size de sormak istedim.
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.
NA

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

NA
FM Dans tes Bras ve Hermes Eau de Merveilles
TME

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

TME
Cevap olarak bu gönderi By EgemeN
tetragon yazdı
TME yazdı
Voyage D'Hermes, Original Vetiver, Vetiver Fatal ve Bleecker Street
üstad bu bleecker street nasıl bir parfüm? çok methettiler size de sormak istedim.
Ben de tam tersi forumda hiç konuşulduğuna rastlamadım. Yumuşak, yeşil ve odunsu ancak yeşilliği çok taze, ıslak ve mutlu edici(Voyage'daki kakule gibi), bununla birlikte hafif deri kokusu olan ancak Tuscan Leather'daki gibi "raw" değil de arkaplanda derinlik katan(ben Aventusta deri olmasada oradaki bir notaya benzetiyorum) üzerine de pudralı meyveler konulmuş güzel bir kompozisyon. Üstte yazdığım 3 parfüm gibi bu da parfümden öte sizin kendi kokunuz gibi hissettiriyor.

Spliti olsa da alsak yeniden

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

Umut Kurtoğlu
Benim de çok merak ettiğim bir koku.. Bu forumda olmasa bile git'in en çok kıyaslandığı chez bond ve bleecker street yeşil kokular dendiğinde..

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

eMRe
Dior Homme Intense,Costume National Homme,Hermes Elixir de Merveilles,Chanel-Bleu de Chanel,klasik Issey PH olarak devam eder gider..
Sonbahar/Kış: 1)Dior Homme Intense 2)Creed-Green Irısh Tweed 3)Costume National Homme 4)Tom Ford-Tobacco Vanille 5)Dsquared-Potion 6)MFK-APOM 7)Tom Ford-Noir EDP

İlkbahar/Yaz:1)Chanel-Bleu de Chanel EDT 2)Terre d'Hermes EDT 3)Issey Miyake L'eau' d'issey Pour Homme 4)Byredo-Bal D'afrique 5)Kenzo-Power 6)Loewe 7 Natural 7)The Different Company-Sel de Vetiver

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

rasta82
Cevap olarak bu gönderi By korro25
korro25 yazdı
versus uomo
bravo bu kokuyu bilen çok az insan var
[...]

matrai
Ben marka olarak söylemeyim beni genel olarak yazlık parfümler ve vetiver temalı parfümler çok mutlu ve huzurlu hissettiriyor

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By ihtiras1519
ihtiras1519 yazdı
600 700 tllik.parfumleri kullansam istemesemde mutlu.olurum bende dior intense,bond i love for all.aberfierce.valentino
Maalesef öyle olmuyor.
La Deesse den 540 lirayı bayılarak aldığım HDP 1899 u her sıkışımda kahrediyor beni.
"Allah ım ben bu kokuyu nasıl almışım
Kahroluyorum hem de nasıl.Öyle kötü bir kokuya o kadar parayı nasıl vermişim.
Kendimden nefret ettim ya

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

ainos
Bond no.9 new york amber. Bu parfüm beni benden alıyor.

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

Medea LoveGergedan
Bende de daha çok naif, berrak, duru, aromatik yazlık parfümler bu duyguyu yaratıyor. Diptyque Philosykos, TDC Sel de Vétiver, Hermes Un Jardin sur le Nil ve Un Jardin En Méditerranée, Armani Privé Figuier Eden, vs…

Re: Kullandiginizda sizi mutlu eden parfumler...

hızırabi
Mutluluğu bilemem ama mutsuzluğun karşılığı encre noire bende.
Her kokladığımda bi burukluk çöker üstüme.
1234