Kullandığınız en performanslı parfüm ?

felurian
Bu konu güncellendi de .
Evet gittiğiniz yerde iz bırakan saatlerce teninize yapışan kokular nelerdir ?

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

Dior
Dunhill Desire Red
Lacoste Red
Önyargılarınızı yıkın...
Dior Sauvage, Eau Sauvage & Creed GIT & Roja Dove Amber Aoud & Opulent Classic No.77 Shaik for men & Tom Ford Tobacco Vanille, Rive D'ambre

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

zett
Cevap olarak bu gönderi By felurian
TF.BLACK ORCHID (usa)

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

Burakkk
2016 üretimi olarakta USA olanlar varmı hala hocam. Yani USA'de üretim devam ediyomu ?

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

Gofret
Slumberhouse parfümleri; Ore, Kiste
Amouage Interlude Man

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

Anofta
Cevap olarak bu gönderi By felurian
Designer parfümlerden koku güzelliği ve performans olarak Dior Homme Intense öneririm.

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By felurian
Ormonde Jayne'lerin intenvisoları da çok performanslı. Arkadaşıma verdiğim Opus 3 de onda çok fazla kokuyor saatlerce.

Designer olarak Kouros, Kouros Fraicheur, Montale Black Aoud, CN Homme, Bogart Pour Homme aklıma geldi.

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

camorr
Cevap olarak bu gönderi By Gofret
Gofret yazdı
Slumberhouse parfümleri; Ore, Kiste
Norne bu ikisinden de beter:)

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

BatuhanKLC

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

BatuhanKLC

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

lyrica
Cevap olarak bu gönderi By felurian
Dhi çok performanslı. Kullanan dahi yorulmuyor

Ayrıca eau sauvage parfüm de aynı şekilde

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

zett
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Burakkk yazdı
2016 üretimi olarakta USA olanlar varmı hala hocam. Yani USA'de üretim devam ediyomu ?
Net bilmiyorum lakin bendeki eski ..

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

Sahin
bilmiyorum arkadaşlar bana katılır mı ama Fahrenheit Le parfum çok performanslı bir ürün,  hoş da bir koku bence

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

Sahin
bir de amre 114, ama koku olarak aramız iyi değil pek

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

balaban75

Konu kullandığınız en performanslı parfüm  fakat bunlar test ettiğim ve asla kullanmayacağım en performanslılar..Joopu boynerde montumun koluna sıkmıştım 2 ay sonra kokuyordu hala.Sevsek 5 saatte uçar giderdi:)

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

xlusive
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By felurian
Designer'lardan

Dior Homme Intense

Niche'lerden

Ormonde Jayne Nawab of Oudh
Bond No.9 New York Oud
Tom Ford Tobacco Vanille

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

Lagerfeld
2 hafta önce annemin evde giydiği kazağının boyun kısmına sadece 2 fıs uzaktan sıkmıştım. Beğenip beğenmeyeceğini falan test etme süreçleri içerisindeydim. O kazak bi' türlü makinaya girmedi. Çıkarıp çıkarıp giydi evde.

Her giydiğinde arkasında koklayıp gezinen bi' parazit gibi oldum. İlk sıktığımdaki gücü ve yayılımından zerre bi' şey kaybetmemişti. Son demleri özellikle anormal çekici bi' hale dönüşmüştü.

Sen nasıl bi' kokusun, nasıl bi' esans oranısın Wardasina.

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

buraktemiz93
Cevap olarak bu gönderi By felurian
Slumberhouse Kiste
Slumberhouse Jeke
Slumberhouse Zahd
Montale Intense Cafe
Bond no.9 Amber / Eau de NY
Dior Homme Parfum
Tom Ford Tobacco Vanille
Serge Lutens Chergui (Paris store Logo / Yesil Parfum )
Mancera Black Line
2009'dan beri parfum bagimlisi...
Youtube Kanalim: Parfum Yorumlari
Favori kokum: Herzaman degisken...

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By Debussy

Re: Kullandığınız en performanslı parfüm ?

ibrhm
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Wardasina gerçekten digerlerine büyük fark atar, klasman dışı kalmasın gereken bir performansı var.

Lagerfeld yazdı
[...]

12