Kullandığınız en kalıcı parfüm!

Sümbülzade Vehbi
Forumda yeniyim ve forumu çok beğendim. Kendi çapımda parfüm merakım vardi gitgide de arttı bu durum. Kış için pure havane aldım fakat kalıcılık cok iyi gelmedi bana. Bir parfüm daha alacağım. Kalıcılık benim için on planda kokulara da ona gore bakicam. Evet bugüne kadar kullandığınız en kalici parfüm hangisi ?

Re: Kullandığınız en kalıcı parfüm!

serif
Admin
Sümbülzade Vehbi yazdı
[...]
Hocam püre havane gayet kalıcı bir parfüm. şuna dikkat etmek lazım burun belli bir süre sonra kokuyu algılamaz. Siz hissetmezsiniz ancak çevreden fark edilir. Tavsiyem yakınınızdaki bir kişiye sıkın ve o gün gözlemleyin.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Kullandığınız en kalıcı parfüm!

Sümbülzade Vehbi
serif yazdı
Sümbülzade Vehbi yazdı
[...]
Tesekkur ederim hocam ilginiz ve tavsiyeniz için deneyeceğim söylediğinizi. Merak başladı bir kere kışlık bir tane daha alicam en kisa zamanda.

Re: Kullandığınız en kalıcı parfüm!

CNYT
Kalıcılık derken 6 saat fazlası gibi parfüm arıyorsanız TF Private Blend Tobacco Vanille gibi parfümler de masada olur; genelde fiyat-performans ilişkisi parfümlerde ön plana çıkar. Aslında TF kışlık spliti fena olmaz doğrusu...
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Kullandığınız en kalıcı parfüm!

Sümbülzade Vehbi
CNYT yazdı
[...]
Split olayi bana da mantıklı geldi aslında. Tobacco vanille methini cok duydum kalıcılık olarak da öyle fakat bütçemi aşıyor biraz. Max 350 lira. Bugun boynerde dolce the one, dior suavage, dior homme intenseye baktim. En cok the one kokusunu beğendim intense de gayet hos. İs kalıcılığa geldi tabii yine. 5 6 parfümlük bi liste cikarsam forumdan toplu split bulabilirim herhalde. Ona gore de bir tercih yaparim artık.