Kozmetiğe Taksit Yasağı

matrai
Maalesef çıkarılan yeni kanunla artık hiç bir şekilde kozmetik ürünlerini (Parfüm,Makyaj Malz. VS) taksitli olarak alınamayacak. Burdan Paranoid hocam başta olmak üzere hepimize geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum.

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

Umut Kurtoğlu
Dostlar sağolsun..Hanım akşam parti düzenleyecekmiş dışarıda bu yasağı kutlamak adına.

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

esclapez
Umut Kurtoğlu yazdı
Dostlar sağolsun..Hanım akşam parti düzenleyecekmiş dışarıda bu yasağı kutlamak adına.
😁

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

camorr
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Parfümlere gümrük yasağı kalkar mı diye beklerken iyice ümmüğünü sıktılar.

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

Umut Kurtoğlu
camorr yazdı
Parfümlere gümrük yasağı kalkar mı diye beklerken iyice ümmüğünü sıktılar.
Tam bir polyanna:) beklemiş bir de kalkar mı diye:')

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

matrai
Cevap olarak bu gönderi By camorr
camorr yazdı
Parfümlere gümrük yasağı kalkar mı diye beklerken iyice ümmüğünü sıktılar.
Ya aslında doğru karar vermişler posta yoluyla almak yasak taksit yasak bundan sonraki aşama kozmetik komple yasak. Ne o süslü püslü gezinmek güzel kokmam günah şey bunlar yapmayın. Alın hacı miski (Favorim Cuma yıldızı) sürünün içinde alkol de yok hem haram değil

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

camorr
camorr yazdı
Parfümlere gümrük yasağı kalkar mı diye beklerken iyice ümmüğünü sıktılar.
Tam bir polyanna:) beklemiş bir de kalkar mı diye:')

Cicero reis hastalar için hayat oldukça, umut da vardır demiş. Bu düzenleme de bizim hastalığa çare olmaz.

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Ahahah abi içimden geçeni yazmışsın. Ben de Eyüp Sabri Tuncer neyimize yetmiyor yazacaktım:)))

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

camorr
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
camorr yazdı
[...]
Bundan sonra Arabian Oud sporluyum

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

Ahahah abi içimden geçeni yazmışsın. Ben de Eyüp Sabri Tuncer neyimize yetmiyor yazacaktım:)))
Hayır o olmaz 80 derece alkol var onun içinde. Hem oda kozmetiğe girer taksit olmaz onada

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

Umut Kurtoğlu
[...]

Parfüm gümrüğüyle alakalı bekleyeceğin tek umut Umut Kurtoğlu. Yakında kaçakçılığa başlıyorum. Şimdiden ihbar edin beni.

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

camorr
İnegöl Cartel

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

promesta

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

İmeraFera
Kimse parfüm alamasın metrobüsler otobüsler ter koksun istiyolar sanırım. Ki zaten yeterince kokuyor
İnsan, can sıkıcı bir saç demetidir...

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

MeaCulpa
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Çek çekip taksitlendirerek faiz veriyorum ve artık canımı sıktı her seferinde 120 lira sinir bozucu. İlerliyen süreçlerde kozmetik ürünleri tamamen yasaklanır heralde
Je deviens folle

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

kuzgun1984

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

CNYT
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Gerçi bu konuda bayağı yorumlarım oldu ama sonuç olarak şunu unutmayalım burası TÜRKİYE ve demokrasilerde çareler tükenmez !!! Bizde o zaman split dekant bu şu o gene bu kervan yolunda yürür.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

MeaCulpa
+1 katılıyorum. Desingnera tek kalem geçilir niche birazcık zorlar artık splite yöneliriz
Cüneyt47 yazdı
[...]

BatuhanKLC

Re: Kozmetiğe Taksit Yasağı

CNYT
BatuhanKLC yazdı
Bana kalırsa işlem basit ahmet parfümeriden değil de Harveyden alın Bondlarınızı demiş Devlet Reis , yaramadı çoğu kişiye bana dokunan olmadı , önceki başlıktata belirtmiştim Forum içi alım satımı arttırıp forum arası diyalogların artmasına faydası dokunacaktır eminim..
Kısaca amaç küçükleri ezmek büyüklerin tekelleşmesi... Yeni dünya düzeni dediğimiz konu bu işte.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***
1234