Koleksiyon Genişledi

maserati2303
Merhaba arkadaşlar en son paylaştığım fotoğraflardan bu yana 1 seneyi aşmış. Beni güzel kokularla tanıştıran forumda ki güzel arkadaşlarıma teşekkür ediyorum.
Bana lükslerimi verin, gereksinimlerim olmadan da yaşarım.

Re: Koleksiyon Genişledi

zett
Güzel kolleksiyon..Memoir'i ćok mu seviyorsunuz?

Re: Koleksiyon Genişledi

maserati2303
Teşekkür ederim, memoir değişik bir koku hoşuma gidiyor. Bana damla sakızıyla çıra kokusunun karışımını çağrıştırıyor. Neden sordunuz ki sizin hoşunuza gitmedi mi bu koku?
Bana lükslerimi verin, gereksinimlerim olmadan da yaşarım.

Re: Koleksiyon Genişledi

guardiannnn
iclerinde cok sevdigim kokular var.. nefis gorunuyorlar..
daha da artarlar umarim.. guzel gunlerde kullanin...
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Koleksiyon Genişledi

maserati2303
Çok teşekkür ederim dün Enigma 'yı da aldım şimdi biraz kokuların tadını çıkarma vakti. Gerçi yarın birçoğundan ayrılmak zorunda kalacağım bir süre ama gittiğim yerde de merak ettiğim Floris'lere bakacağım.
Bana lükslerimi verin, gereksinimlerim olmadan da yaşarım.

Re: Koleksiyon Genişledi

Umut Kurtoğlu
Çok güzeller..

Re: Koleksiyon Genişledi

camorr
Çok güzel bir koleksiyon. En ön safdaki arkadaşı çıkaramadım. Bilenlerden yardım bekliyorum.

Re: Koleksiyon Genişledi

Umut Kurtoğlu
Arjantin markası fuegia mı neydi. Kesin yanlış yazdım

Re: Koleksiyon Genişledi

camorr
Sağol başgan. Bi araştırayım.

Re: Koleksiyon Genişledi

zett
Cevap olarak bu gönderi By maserati2303
Olur mu sewmemek tam tersi çok severim..2 şise Memoir gördüm sanmıştım kolleksiyonunuzda,o yüzden sordum ama galiba diğeri interlude Bu arada Enigma yı beğenmeme yada bir miktar elden çıkartma durumunuz olursa haber verin

Re: Koleksiyon Genişledi

maserati2303
Teşekkür ederim hocam.
Bana lükslerimi verin, gereksinimlerim olmadan da yaşarım.

Re: Koleksiyon Genişledi

maserati2303
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Uuuuu hocamın dediği gibi Fueguia Hornero. Vetiver ve tatlı mür ağırlıklı notaları olan fiyatına göre performansı çok iyi bir niş parfümdür.
Bana lükslerimi verin, gereksinimlerim olmadan da yaşarım.

Re: Koleksiyon Genişledi

maserati2303
Cevap olarak bu gönderi By zett
Eyvallah hocam öbürü interlude. Enigmaya gelince o bana göre en iyi içki temalı parfüm. Özelden mesaj atacağım.
Bana lükslerimi verin, gereksinimlerim olmadan da yaşarım.

Re: Koleksiyon Genişledi

zett
maserati2303 yazdı
Eyvallah hocam öbürü interlude. Enigmaya gelince o bana göre en iyi içki temalı parfüm. Özelden mesaj atacağım.

Re: Koleksiyon Genişledi

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By maserati2303
Genişlemeye meyilli Güzel bir koleksiyon..
Güzel günlerde sağlıcakla kullanın..
Atam İzindeyiz!..

Re: Koleksiyon Genişledi

maserati2303
Kendimi tutmak istiyorum ama nafile zehir bir kere kana karıştı .
Bana lükslerimi verin, gereksinimlerim olmadan da yaşarım.

Re: Koleksiyon Genişledi

eren_c.

Re: Koleksiyon Genişledi

maserati2303
Teşekkür ediyorum hocam.
Bana lükslerimi verin, gereksinimlerim olmadan da yaşarım.