Kenzo jungle woman

Mutlu korkmaz
Özellikle üst notalarındaki kimyon  yağlımsı bir hissiyat vermiş   dozajı biraz yüksek. Kalp noktası  :mango  kokuyu dahada baymış
İçine ylang ylang olması bence unisex  olmamasından rol oynayan bir nota olduğu düşünüyorum. Taban notalar hoş olmuş  paçuli biraz arka plan sanki   oldukça ağır bir parfüm kalıcılığı bir çok parfüme meydan okuyan cinsten maksimum!!  Az kişinin beğeniceği   beğenenin bırakmayacağı bir koku  bayan parfümü olmasına rağmen 100 ml bitirdim  tekrar alırmıyım kesinlikle evet

Re: Kenzo jungle woman

aliener
Kör alış yaptım. Hadi bakalım hayırlısı.
Renkler, oldu bir kere, geçti, renkler…
Düşünmek gerekli başlarken, sen buna
Renk mi diyorsun? Ben serin–mavi
Ismarlamıştım sana sıcak çaylar yanında.