Kelime türetmece

MauMau
Muhtemelen geçmişinizde oynadığınız bir oyun olmakla birlikte ben daha önce oynama fırsatı bulamadığım için içimdeki ukteyi bir nebze de olsa gidermek istiyorum.

Yazılan kelimenin son harfinden kelime türeterek devam edeceğiz. Özel isim yazmak yok. Bunun yanında daha önce yazılan kelimeyi de yazmak yok.

İlk kelime ÇAÇARON. Dilimizde sıfat olarak geveze anlamını taşıyormuş.

Re: Kelime türetmece

elle61
''açar'' diyorum. Anahtar kelimesinin eş anlamlısıdır.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Kelime türetmece

Medea LoveGergedan
Nefis bir oyunmuş, keşke bu kadar kısa sürmeseymiş

Re: Kelime türetmece

NeroBianco
Çaçarondan sonra açar gelince forum mavi ekran hatası vermiş olabilir :)))))))

Re: Kelime türetmece

guardiannnn
NeroBianco yazdı
Çaçarondan sonra açar gelince forum mavi ekran hatası vermiş olabilir :)))))))
ahahaha aynen hocam
Yazılan kelimenin son harfinden kelime türeterek devam edeceğiz...

ÇAÇARON - AÇAR.. runtime error
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Kelime türetmece

Medea LoveGergedan
Ben ilk iki mesajın ekran görüntüsünü alıp facebook'da paylaşmışım zamanında :)

Re: Kelime türetmece

matrai
Medea LoveGergedan yazdı
Ben ilk iki mesajın ekran görüntüsünü alıp facebook'da paylaşmışım zamanında :)
Yemin ediyorum gülmekten gözlerime yaş geldi. Mavi ekran hatası

Re: Kelime türetmece

Medea LoveGergedan
:))
..

Re: Kelime türetmece

..
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By MauMau

Re: Kelime türetmece

zegna
Cevap olarak bu gönderi By matrai
matrai yazdı
Medea LoveGergedan yazdı
Ben ilk iki mesajın ekran görüntüsünü alıp facebook'da paylaşmışım zamanında :)
Yemin ediyorum gülmekten gözlerime yaş geldi. Mavi ekran hatası

Re: Kelime türetmece

Makedon

Re: Kelime türetmece

camorr