Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP-çekiliş yapıldı-sahibini buldu-başlık arşivdeki yerini alabilir)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Snakker
Bu konu güncellendi de .
Kaside Hanım çabalarınız ve bu güzel paylaşımınız için teşekkürler. Uygun görürseniz ben de katılmak isterim :-)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By giyotinberq
giyotinberq yazdı
guardiannnn yazdı
düşüncenizin zarifliğinin güzelliğinin iyi niyetliliğiiiii
ben de talip olmak isterim kaside hanım :)
 Baba sus  Ben de talibim hediyenize
Ekledim Sayın Giyotinberg

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By dewnew
dewnew yazdı
Ben katilmayacagim ama sunu yazmak istedim :
Guzel yureginize saglik.
Çok teşekkür ederim Dewnew. :)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By yalciner51
yalciner51 yazdı
Kaside hanım bende eşim için katılabirmiyim.
Tabii ki.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By LesPaul59
lespaul59 yazdı
Kaside hanım yurtdışında olacağım için katılmıyorum. Kazanan arkadaş o kargoyu eminim dört gözle bekleyecek, değerini bilecektir. Söylemeden geçemedim, sizi gönülden kutluyorum bu birleştirici tavrınızı alkışlıyorum:)
Çok teşekkür ederim. İyi yolculuklar dilerim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By baykalbul
baykalbul yazdı
teşekkürler, ben de katılabilirim :)
Ekledim Sayın Baykalbul

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By selcukoguz
selcukoguz yazdı
Bu gergin ortamı bu hareketinizle yumuşattınız, helal olsun size.
Ben de eşim için katılmak istiyorum.
Saygılarımla
Teşekkür ederim Selçuk Bey. Birlik ve beraberlik içinde bunu da atlatırız. Katılımınız için teşekkürler.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Atacannberkk
Atacannberkk yazdı
Çok ince bir davranış. Sultanım için katılabiliririm. Saygılar
Pek tabii.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
ভীতু অ্যানড্রইড yazdı
Madam Kaside ben de katılmak istiyorum.
Tabii ki  mösyö, fakat sizin adınızı nasıl yazacağım? Hangi alfabe o? Şimdilik mösyö yazayım en iyisi :)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

BÜLENT UZEL
Kimse beni kabul etmiyor,siz kabul edermisiniz:)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
Optuna yazdı
Katilmayacagim ama belirtmeden gecemedim ,  zamanlama harika hosgoru ve beraberlik adina. Gonlunuz karsiligini alir umarim. Bulent bey icin de ayni temennim gecerli. Tebrikler..
Teşekkürler Sayın Optuna

Re: Kaside'nin hediyelikleri

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
kaside66 yazdı
ভীতু অ্যানড্রইড yazdı
Madam Kaside ben de katılmak istiyorum.
Tabii ki  mösyö, fakat sizin adınızı nasıl yazacağım? Hangi alfabe o? Şimdilik mösyö yazayım en iyisi :)

Yapmanız gereken sadece kopyala yapıştır yapmak Madam.

ভীতু অ্যানড্রইড

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By promesta
promesta yazdı
Bence son yaşananlara inanılmaz güzel cevaplar veriliyor :) Teşekkürler kaside hanım izninizle bende katılmak isterim
Ekledim Sayın Promesta.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Hanımeli
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Baho
B.G yazdı
Bende katılabilirim mümkünse:)
Ekledim sizi de.

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By kartaliçe
kartaliçe yazdı
Bende katılmak istiyorum:)
Ekliyorum Kartaliçe. :)

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
şerif23 yazdı
Saygıdeğer kaside hanim içimden bir ses bu parfümün bana çıkacağını fisildiyor:)
Hayırlısı Şerafettin Bey. Eklendiniz.

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By vito andolini
vito andolini yazdı
Beni de eklerseniz sevinirim
Ekledim Sayın Vito andolini.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By swen
swen yazdı
Beni de yazar misiniz kaside hanim..
Yazıyorum Sayın Swen.

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By eren_c.
Jasezovemalp yazdı
Kaside hanım çok teşekkür ederiz çekilişin başında belirsizlik olması bile heyecan kattı şimdiden. :) Naçizane beni de ekleyebilirseniz sevinirim.
Ekliyorum tabii ki. Belirsizlik derken?
123456789