Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP-çekiliş yapıldı-sahibini buldu-başlık arşivdeki yerini alabilir)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

LesPaul59

Re: Kaside'nin hediyelikleri

baykalbul
teşekkürler, ben de katılabilirim :)
'' Misk '','' Gri amber '','' Vanilya '','' Gül '','' Meşe yosunu '' vs... ❤

doğal misk  gibi hayvansal kokular, yasaklanmamalı, yani misk geyiğini bu sefer eti için gene avlarlar. o ülke yöneticileri misk geyiğini koruma altına almışlardır diye düşünüyorum. üretme çiftlikleri kuruluyor mesela birde..

parfüm şirketleri, sermayedarlar değerli parfüm notalarını üretmek zorundalar en azından etik olarak. ☾☆

Re: Kaside'nin hediyelikleri

selcukoguz
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Bu gergin ortamı bu hareketinizle yumuşattınız, helal olsun size.
Ben de eşim için katılmak istiyorum.
Saygılarımla

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Atacannberkk
Çok ince bir davranış. Sultanım için katılabiliririm. Saygılar

Re: Kaside'nin hediyelikleri

єяяσя.
Madam Kaside ben de katılmak istiyorum.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By LesPaul59
Katilmayacagim ama belirtmeden gecemedim ,  zamanlama harika hosgoru ve beraberlik adina. Gonlunuz karsiligini alir umarim. Bulent bey icin de ayni temennim gecerli. Tebrikler..
Private Label - Ursa

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

promesta
Cevap olarak bu gönderi By kaside66

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

Baho
Bende katılabilirim mümkünse:)

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

Zyzz
Cevap olarak bu gönderi By promesta
Katılmak isterim begenmezsem hediye edebilirim tekrar tabi gonlunuz razı olursa :))

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

kartaliçe
Bende katılmak istiyorum:)

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

şerif23
Saygıdeğer kaside hanim içimden bir ses bu parfümün bana çıkacağını fisildiyor:)

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

vito andolini
Beni de eklerseniz sevinirim
Terre D'Hermes

Re: Kaside'nin hediyelikleri

swen
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Beni de yazar misiniz kaside hanim..

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli yazdı
şerif23 yazdı
Saygıdeğer kaside hanim içimden bir ses bu parfümün bana çıkacağını fisildiyor:)
İçinizdeki sese kulak verin o halde , rastgele :)
Kaside hanım in da bu ses e kulak vermesi gerekiyor ama

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

eren_c.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Kaside Hanım eşimin saygılarını ve sevgilerini ileterek ben de katılmayı isterim. Gönlünüze sağlık olsun:)
Teşekkür ederim katılımınız için Umut Bey.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
guardiannnn yazdı
düşüncenizin zarifliğinin güzelliğinin iyi niyetliliğiiiii
ben de talip olmak isterim kaside hanım :)
Teşekkür ederim güzel sözleriniz için. Ekledim sizi de.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Zyzz
Zyzz yazdı
Kaside66 bende katılmak isterim teşekkürler incelik için.
Ekledim sizi de. Teşekkürler katılımınız için.
1234567 ... 9