Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP-çekiliş yapıldı-sahibini buldu-başlık arşivdeki yerini alabilir)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Sayın Nephila umarım beğenirsiniz. Katılan herkese teşekkür ederim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

nephila
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Lagerfeld yazdı
Mutlu günlerde kullanın nephila adınıza çok sevindim.... :))) Bizler de başka bahara kalalım canım sağlık olsun. :)
 SİZİN DENEMEDİĞİNİZ PARFÜM VAR MI YA...)
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: Kaside'nin hediyelikleri

nephila
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
kaside66 yazdı
Sayın Nephila umarım beğenirsiniz. Katılan herkese teşekkür ederim.
 ASIL BEN TEŞEKKÜR EDİYORUM))
[...]

Bu konu güncellendi de .
Uzun süredir 2. hediyemi vermek istiyordum. Bugüne kısmetmiş.

2. hediyem Hermes Kelly Caleche EDP 50ml lik şişenin yaklaşık yarısı dolu. İlk fırsatta resim ekleyeceğim. 29 Şubat geceyarısına kadar talepde bulunabilirsiniz. 1 Mart'ta kısmetse çekilişi yapacağım. İlk çekilişimde koyduğum koşul yine geçerli. (Alan kişi beğenmezse lütfen hediye etsin. Satışa çıkarmasın)

1) Matrai
2) Esclapez
3) Hanımeli
4) Umut Kurtoğlu
5) Guardiannn
6) Zyzz
7) Giyotinberq
8) Yalçıner51
9) Baykalbul
10) Selçukoğuz
11) Atacannberkk
12) ভীতু অ্যানড্রইড
13) Promesta
14) B.G
15) Kartaliçe
16) Şerif23
17) Vito andolini
18) Swen
19) Jasezovemalp
20) Ulucguvener
21) Mryankee06
22) Legendmoon
23) Erdembaba
24) BaddestMan
25) Crippax
26) wadajat
27) Queen
28) Eraay
29) berzax
30) policeman_27
31) serdar73
32) Zanshin
33) Kkavuk
34) Drekoo
35) Jojobaba
36) Dt Enes
37) RGPDBN07
38) ekunt
39) cantona8
40) Burakkk
41) Perfumer
42) Monotros
43)
44)
45)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

matrai
Kaside hanım şu ana kadar hiç bir hediye başlığına talebim olmadı. O kadar parfümüm varken benim katılmamı yanlış buluyordum. Ama bir noktayı daha iyi kavradım bunun adı hediye ve ne kadar fazla katılım olursa hediyeyi paylaşan kişi o kadar mutlu oluyor. O yüzden ben eşim adına bu hediyenize katılmak istiyorum

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Bu konu güncellendi de .
matrai yazdı
[...]
Önemli olan hediyeyi takdir edecek kişilere gitmesi. Benim de çok parfümüm olmasına rağmen Uzay'dan kazandığım hediye şu an baş tacım. Katılımınız için çok teşekkür ederim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Ben sadece teşekkür etmek için meşgul edicem başlığınızı Kaside hanım.

Üzüntüleri, hayal kırıklıklarını bi' kenara bırakıp yılmadan bu başlığa hayat vermeye devam ettiğiniz için kendi adıma çok teşekkür ediyorum size.

Ve bu cüretkar kokuyu kazanacak olan arkadaşımızı şimdiden tebrik edip bol şans diliyorum. :)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

esclapez
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Ben de katilmak isterim

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Hanımeli
[...]

Aslında sınırdan döndüğümü söyleyebilirim. Dün çok umutsuzluğa kapılmıştım. Ama bugün yeni bir gün değil mi? :)))

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By esclapez
esclapez yazdı
Ben de katilmak isterim
Katılımınız için teşekkür ederim Sayın Esclapez.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli yazdı
Kaside hanım forumumuzun üstünü kaplayan kara bulutları yine güneş gibi aydınlattınız :) çok çok teşekkür ediyorum ...Büyük bir istekle çekilişinize dahil olmak isterim...Altuğ bey siz de sakın öyle düşünmeyin...katılın ki birlik ve beraberliğimize zarar vermek isteyenlere en güzel cevabı verelim :)
Çok teşekkür ederim Hanımeli. Büyük bir istekle isminizi ekliyorum..

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By matrai
Kaside Hanım eşimin saygılarını ve sevgilerini ileterek ben de katılmayı isterim. Gönlünüze sağlık olsun:)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
düşüncenizin zarifliğinin güzelliğinin iyi niyetliliğiiiii
ben de talip olmak isterim kaside hanım :)
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Zyzz
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Kaside66 bende katılmak isterim teşekkürler incelik için.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

giyotinberq
Cevap olarak bu gönderi By guardiannnn
guardiannnn yazdı
düşüncenizin zarifliğinin güzelliğinin iyi niyetliliğiiiii
ben de talip olmak isterim kaside hanım :)
 Baba sus  Ben de talibim hediyenize
brktyr600@gmail.com

Re: Kaside'nin hediyelikleri

dewnew
Cevap olarak bu gönderi By kaside66

Re: Kaside'nin hediyelikleri

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By giyotinberq
giyotinberq yazdı
guardiannnn yazdı
düşüncenizin zarifliğinin güzelliğinin iyi niyetliliğiiiii
ben de talip olmak isterim kaside hanım :)
 Baba sus  Ben de talibim hediyenize
yorumun sayesinde bugün ilk kez forumda yüzüm güldü dostum
yazarken endişeliydim kimse anlamayacak kerimcan alıntımı diye
"istemez misin ya ömer; dünya onların, ahiret bizim olsun."

follow me on instagram: @overdoseperfume @guardiannnn

Re: Kaside'nin hediyelikleri

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Kaside hanım bende eşim için katılabirmiyim.
Atam İzindeyiz!..
123456 ... 9