Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP-çekiliş yapıldı-sahibini buldu-başlık arşivdeki yerini alabilir)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

erdembaba
Bende yazılmak istedim..

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Lagerfeld
Lagerfeld yazdı
şerif23 yazdı
Hayır Lagerfeld i almayın beni alın lutfen:)
Kısmetse ilk nishane deneyimim olacak:)
Şerif'i alırsanız, dinlediğim müzikleri burda paylaşır trollerim bu sayfayı.

Şerif hocam çıkarsa 2,5ml ini seninle paylaşırım seve seve :) İsviçredeki laboratuvarımda bölüp gönderirim. :)
Hhaha ne güldüm ya:))) Alemsin üstad..Kaside hanım süpersiniz..

Re: Kaside'nin hediyelikleri

şerif23
[...]

Çekil aradan lagerfeld.hepsi benim:)
Sevgiler:)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Beni de ekleyebilirseniz iyi olur tesekkurler:)
Private Label - Ursa

Re: Kaside'nin hediyelikleri

nephila
bu davranısınızı tebrik ediyorum. ismimi yazarsanız sevinirim) Aslında çok söylendi ama bu platformdan bir iki parfum satısım ama çokça parfüm alışım olmuştur. bazı arkadaşlarla da yüz yüze görüştüm.Hediyeleşme bu alışverişlerde de vardı biliyorsunuz.zatan insanların kalitesi burdan da belli bence. görüştüğüm,alışveriş yaptığım arkadaşlar kaliteli insanlardı . söylemek istedim ))böylede devam etmesi ümidiyle.....
Ehli cennet kadınlarından bir kadın yeryüzüne baksa, misk kokusundan yeryüzü dolar ve yüzünün nuru Güneş ve Ay'ın ziyasını bastırırdı.Eğer bir huri parmaklarından birini dünyaya gösterse (yer-gök ehli) her can sahibi, onun kokusunu duyardı.
[Ramuz el-Ehadis-2, s. 355/4]

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Teşekkürler. Ekledim sizi de. İyi şanslar.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Snakker
Kaside Hanım bu güzel paylaşım için çok teşekkürler. Tam sayamadım ama 10 kişi olmadıysa beni de yazabilirsiniz

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Arturo's
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Gerçekten çok güzel bir davranış benide yazabilirseniz sevinirim

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Sayın Uluçguvener ve Alisofya ben de teşekkür ederim. Sizleri de ekledim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
beni de ekleyebilirsin hocam listeye :)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Eser
Cevap olarak bu gönderi By policeman_27
10 boş mu :D ?

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Eser yazdı
10 boş mu :D ?
4 dakika ile kaçırmışsınız. 10 kişi dolmuş. Ama çok yakında bir hediyem daha olacak. Sizi isterseniz oraya yazarız.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66

Çekilişi yaptım  arkadaşlar. Sayın Nephila kazandı

Tebrikler. Adres bilginizi gönderirseniz kargonuzu yarın gönderirim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Snakker
Çok teşekkürler Kaside Hanım :-) Kazanan arkadaş güzel günlerde kullansın :-)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Ulucguvener yazdı
Çok teşekkürler Kaside Hanım :-) Kazanan arkadaş güzel günlerde kullansın :-)
Rica ederim efendim. Ben de katılan herkese teşekkür ederim. :)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

şerif23
Nephila hocam i tebrik ediyorum.  Kaside hanim tekrar teşekkürler

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Optuna
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Tebrikler, kaside hanim bu guzel organizasyon icin tekrar tesekkurler:)
Private Label - Ursa

Re: Kaside'nin hediyelikleri

RİYAFES
Tebrikler, kazanan arkadaş güzel günlerde kullansın

Re: Kaside'nin hediyelikleri

nephila
aaaa , yazılan yorumları okurken birden ismimi gördüm. çok tesşekkür ederım kaside hanım...) sevindim baya))
[...]

Lagerfeld
Mutlu günlerde kullanın nephila adınıza çok sevindim.... :))) Bizler de başka bahara kalalım canım sağlık olsun. :)
12345 ... 9