Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP-çekiliş yapıldı-sahibini buldu-başlık arşivdeki yerini alabilir)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

perfumer
kaside hanım bende katılmak isterim
 teşekkürler

Re: Kaside'nin hediyelikleri

monotros
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Ben de eşim için katılmak isterim Kaside hanım.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Herkesi ekledim arkadaşlar.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

monotros
Teşekkürler :)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Çekilişi biraz evvel yaptım arkadaşlar. 6 ve 11 numaradaki arkadaşlar forumdan ayrıldığı için bu numaraları çekilişe dahil etmedim.

Numara yazılı kağıtları masaya attıktan sonra Altuğ Bey'in yaptığı gibi kendime en yakın olan kağıdı seçtim.

13numaradan çekilişe katılan Sayın Promesta parfümü kazandı. Kendisini tebrik ediyor, adres bilgilerini kaside1966@gmail.com adresine bekliyorum.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Optuna
Tebrikler promesta güzel gunlerde..
Private Label - Ursa

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Snakker
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Çok teşekkürler Kaside Hanım :-) Promesta'yı kutluyorum :-)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

guardiannnn
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
hayırlı uğurlu olsun promesta.. güzel günlerde kullanın ..
emeğinize sağlık kaside hanım. teşekkürler ince davranışınız için..
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Snakker
Bir de 13'e uğursuz derler:)) Promesta hayırlı uğurlu olsun..

Re: Kaside'nin hediyelikleri

mryankee06
Güzel günlerde kullanın promesta bey, forumumuzun alçakgönüllü üstadı kaside hanıma da teşekkürler.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kupo
Promesta hayırlı olsun.
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: Kaside'nin hediyelikleri

monotros
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Hayırlı olsun :) Kaside hanıma teşekkürlerimi sunar, kazanan arkadaşımıza güzel günlerde kullanmasını dilerim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Snakker
Ben de,  kibarlık göstererek benim çekilişime katılan bütün arkadaşlara teşekkür ederim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

şerif23
bu güzel organizasyon için teşekkürler kaside hanım. kazanan arkadaşı tebrik ediyorum

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By mryankee06
mryankee06 yazdı
Güzel günlerde kullanın promesta bey, forumumuzun alçakgönüllü üstadı kaside hanıma da teşekkürler.
Sizler gibi güzel kalpli insanlarla aynı forumda olmaktan çok mutluyum. Parfümler de bahanesi. Teşekkür ederim :))

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
şerif23 yazdı
bu güzel organizasyon için teşekkürler kaside hanım. kazanan arkadaşı tebrik ediyorum
Şerafettin Bey size bu parfüm nasip değilmiş ama daha güzeli çıktı. Güle güle kullanın :))

Re: Kaside'nin hediyelikleri

şerif23
kaside66 yazdı
şerif23 yazdı
bu güzel organizasyon için teşekkürler kaside hanım. kazanan arkadaşı tebrik ediyorum
Şerafettin Bey size bu parfüm nasip değilmiş ama daha güzeli çıktı. Güle güle kullanın :))
:))
çok teşekkür ederim kaside hanım. sizin ki  çıksaydı yine aynı derece sevinirdim  inanın

Re: Kaside'nin hediyelikleri

promesta
Cevap olarak bu gönderi By kaside66

Re: Kaside'nin hediyelikleri

promesta

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Güle güle kullanın Sayın Promesta. Beğenmenize sevindim :)