Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP-çekiliş yapıldı-sahibini buldu-başlık arşivdeki yerini alabilir)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

berzax
Eğer uygunsa ben de annem için katılmak isterim :)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

policeman_27
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
merhaba katilabilir miyim

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Ekledim herkesi bol şans diliyorum:))

Re: Kaside'nin hediyelikleri

serdar73
Beni de listeye eklermisiniz Kaside hanım :) tesekkur ederim

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
serdar73 yazdı
Beni de listeye eklermisiniz Kaside hanım :) tesekkur ederim
Ekledim Serdar Bey.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

zanshin
Uygunsa ben de eşim adına çekilişe katılmak isterim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kkavuk
Cevap olarak bu gönderi By Eraay
Kaside hanım, eşimin şansına, beni de ekler misiniz acaba?

Re: Kaside'nin hediyelikleri

drekoo

Re: Kaside'nin hediyelikleri

jojobaba
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Mümkünse bende katılmak istiyorum...

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP)

Dt Enes
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Kaside Hanım çekilişe ben de katılmak istiyorum. Eğer çıkarsa kız kardeşime hediye etmek isterim. Teşekkürler :)

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP)

kaside66
Katılım listesini güncelledim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP)

Relix_Andy_Maccol
Cevap olarak bu gönderi By Dt Enes
Kaside hanım ben de katılabilirim izninizle çekilişe

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP)

serdar73
Kaside hanım beni de eklermisiniz , teşekkür ederim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP)

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Relix_Andy_Maccol
RGPDBN07 yazdı
Kaside hanım ben de katılabilirim izninizle çekilişe
Ekledim sizi de Sayın RGPDBN07

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP)

kaside66
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By serdar73
serdar73 yazdı
Kaside hanım beni de eklermisiniz , teşekkür ederim.
Serdar Bey sizi 31. Sırada eklemiştim. Liste 3. sayfada, kontrol edebilirsiniz. İyi şanslar.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

ekunt
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Kaside Hanım listeye beni de eklerseniz sevinirim..çok teşekkürler...

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
ekunt yazdı
Kaside Hanım listeye beni de eklerseniz sevinirim..çok teşekkürler...
Pek tabii. Teşekkürler katılımınız için.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
3. sayfaya parfümün fotosunu ekledim. Bugatti (Hermes edition) resmini fon olsun diye ekledim. Hediye ile alakası yok. Yanlış anlaşılmasın

Re: Kaside'nin hediyelikleri

cantona8

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Burakkk
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Kaside hanım benide eklerseniz sevinirim. Teşekkürler 🤗