Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP-çekiliş yapıldı-sahibini buldu-başlık arşivdeki yerini alabilir)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Ulucguvener yazdı
Kaside Hanım çabalarınız ve bu güzel paylaşımınız için teşekkürler. Uygun görürseniz ben de katılmak isterim :-)
Ben de katılımınız için teşekkür ederim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By BÜLENT UZEL
BÜLENT UZEL yazdı
Kimse beni kabul etmiyor,siz kabul edermisiniz:)
Tabii ki Bülent Bey.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
ভীতু অ্যানড্রইড yazdı
kaside66 yazdı
ভীতু অ্যানড্রইড yazdı
Madam Kaside ben de katılmak istiyorum.
Tabii ki  mösyö, fakat sizin adınızı nasıl yazacağım? Hangi alfabe o? Şimdilik mösyö yazayım en iyisi :)

Yapmanız gereken sadece kopyala yapıştır yapmak Madam.

ভীতু অ্যানড্রইড
Alfabeyi öğrenemeyeceğiz yani? Ne yapalım artık kopyalar yapıştırırız.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Hanımeli
Hanımeli yazdı
Paranoid Android yazın Kaside hanım Emin bey bana öyle söyledi :)
Kaside hanım bizim başlığa da buyrun isminizi yazayım :)
Davet için teşekkür ederim Hanımeli. En son Bülent Bey'in hediyesi bana çıktığı için yeni hediyelere katılmam doğru olmaz. Herkese bol şans dilerim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

mryankee06
Mümkünse ben de eşimin ablasının şansına katılmak istiyorum Kaside hanım.

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

Legendmoon
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Kaside hanım bende katılabilirmiyim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By mryankee06
mryankee06 yazdı
Mümkünse ben de eşimin ablasının şansına katılmak istiyorum Kaside hanım.
Tabii ki memnuniyetle. Keşke hanımefendi de forumumuza gelse. Kendisinin de epey parfüm deneyimi var zannedersem.

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By Legendmoon
Legendmoon yazdı
Kaside hanım bende katılabilirmiyim.
Tabii. Foruma hoşgeldiniz.

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

mm.olcayto
Ben katılmayacağım ,eşim benim kadar meraklı değil, bittikçe ben seçiyorum ona,herkese bol şans Kaside Hanıma  teşekkür ederim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

Legendmoon
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Hoş bulduk. Teşekkürler Kaside Hanım.

Re: Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye)

kupo
Bu parfümü hediye alacak kişiye hayırlı olsun şimdiden bu parfümden anneme almıştım daha önce ben çok beğeniyorum bu parfümü Kaside hanımıda böyle güzel bir davranışından dolayı kutluyorum.
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: Kaside'nin hediyelikleri

erdembaba
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
benıde eklermısınız

Re: Kaside'nin hediyelikleri

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Beni de ekleyebilir misiniz Kaside hanım?

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Sayın Erdembaba ve BaddestMan sizleri ekliyorum. Sayın Kupo sizi de yazalım mı?

Re: Kaside'nin hediyelikleri

crippax
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
coactus volai ...

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Wadajat
Kaside Hanım ben de katılabilir miyim ?
Everything in its right place..

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Queen
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Kaside hanım katıldığım ilk hediye çekilişim olacak inşallah beni de yazabilir misiniz listeye ??

[...]

Teşekkür ederim Kaside hanım benim annemde var aynı parfüm bayan parfümü olduğu için ben zaten kullanmıyorum annemdede olması yeterli bu çekilişe katılmam aç gözlülük olur beni yazmayın diğer arkdaşların şansı artsın yazayım dersenizde çıkarsa tekrar bir çekilişle decantlama yaparak hepsini başkasına dağıtılmasını isterim.
[...]

Düzenli bir parfum kullanıcısı kendisi ama bizim gibi forumları takip edecek kadar düşkün de diyemem. Biraz benim dekant parfümler hakkında yorum istemem yüzünden daha bir ilgili şu sıralar, ama sadece o kadar :)

kaside66 yazdı
mryankee06 yazdı
[...]

Eraay
Merhaba, benide ekliyebilirsiniz