Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP-çekiliş yapıldı-sahibini buldu-başlık arşivdeki yerini alabilir)

Kaside'nin hediyelikleri (2.hediye Hermes Kelly Calache EDP-çekiliş yapıldı-sahibini buldu-başlık arşivdeki yerini alabilir)

kaside66
Bu konu güncellendi de .
Saygıdeğer forum arkadaşlarım, bu başlık altında zaman zaman dekant/sample hediyelerim olacak. Arada kontrol ederseniz sevinirim, belki hoşunuza gidecek parfümler çıkar.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

esclapez
ilk talep eden mi alacak yoksa siz mi seçeceksiniz hediye talihlisini. Çok güzellllll,Bu davranışınızın tum foruma yayılması dileğiyle...

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Baho
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Gerçekten çok güzel bir davranış .Böyle güzellikleri Cogaltmamiz lazım .
Hediyeleşin, çünkü hediye, aradaki muhabbeti artırır.Hadis-i Şerif

Re: Kaside'nin hediyelikleri

matrai
Cevap olarak bu gönderi By esclapez
Cok guzel bir dusunce bende bu basligin altini biraz doldurayim zamanla  diger arkadaslarda zamanla katilirlar zaten
www.parfumhobisi.com
TME

Re: Kaside'nin hediyelikleri

TME
Bir kaç ay önce forumda konuşuyorduk, hayata geçirilmesi çok güzel olmuş.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Cevap olarak bu gönderi By esclapez
Talepte bulunan ilk on kişi arasından kura ile belirlemeyi düşünüyorum. Önerileriniz olursa paylaşın lütfen birlikte değerlendirelim.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Re: Kaside'nin hediyelikleri

allure
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Hediye zincirimi oluştursak :)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Optuna
Cok guzel hareketler bunlar:)
Private Label - Ursa

Re: Kaside'nin hediyelikleri

selcukoguz
Tebrik ederim, örnek bir davranış oldu

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Hepinize desteğiniz için teşekkür ederim

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Bu konu güncellendi de .
İlk hediyemi Nishane splitinden seçtim. Splitten aldığım 5ml Patchuli Kozha'yı bu sayfadan talep edecek (bu mesaja cevap yazarak) ilk 10 kişi arasından kura ile belirleyeceğim bir arkadaşımıza hediye edeceğim. Parfüm beylerin kullanımına daha uygun. Oldukça yoğun tütsülü bir parfüm. Tende yaklaşık 24 saat kalıyor.

Kargoyu da ben karşılayacağım (PTT kargo ile). Başka kargo şirketi tercih ederseniz alıcı ödemeli olarak istediğiniz kargo ile gönderebilirim.

Alan arkadaşlardan tek ricam olacak, parfümü kendi kullanımıza uygun bulmazsanız, siz de başka bir arkadaşa hediye edin. Satış yapmayın. Forumda böyle konular gizli kalmıyor. Hiçbirimiz üzülmeyelim sonrasında.....

Taleplerizi bu mesaja cevap olarak gönderebilirsiniz.  Bol şans.

Talep Listemiz

1 Lagerfeld
2 şerif23
3 policeman_27
4 Baho
5 erdembaba
6 Optuna
7 Nephila
8 Ulucguvener
9 alisofya
10 Baddestman

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Lagerfeld
Ben yeni gördüm bu başlığı.... Benide alın aranıza. :)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

kaside66
Tabii ki Sayın Lagerfeld.

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Re: Kaside'nin hediyelikleri

şerif23
Hayır Lagerfeld i almayın beni alın lutfen:)
Kısmetse ilk nishane deneyimim olacak:)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

policeman_27
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
ben de katılmak isterim...

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Baho
Cevap olarak bu gönderi By kaside66
Bende katılmak isterim. :)

Re: Kaside'nin hediyelikleri

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By şerif23
şerif23 yazdı
Hayır Lagerfeld i almayın beni alın lutfen:)
Kısmetse ilk nishane deneyimim olacak:)
Şerif'i alırsanız, dinlediğim müzikleri burda paylaşır trollerim bu sayfayı.

Şerif hocam çıkarsa 2,5ml ini seninle paylaşırım seve seve :) İsviçredeki laboratuvarımda bölüp gönderirim. :)
1234 ... 9