Kargodan beklediğiniz parfümler?

dewnew

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

dewnew

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

elle61
Cevap olarak bu gönderi By dewnew
Güzel bir başlık olmuş. Kargodan gelecek ürün aşırı bir heyecanla beklenir. Bu heyecanı burada paylaşmak da çok güzel bence.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

Umut Kurtoğlu
Vallahi ben bugün sipariş veriyorum yarın geliyor pek kargo heyecanı yaşamıyorum:).. Ama amerikadan sipariş verme durumum var o olursa bir ay sürecek gelmesi.. O heyecanlı olabilir..

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

dewnew
Cevap olarak bu gönderi By elle61

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

elle61
Cevap olarak bu gönderi By dewnew
dewnew yazdı
Tesekkur ederim! ☺
 Bu baslik sayesinde yeni parfum kesifleri, belki uygun fiyatli parfum firsat haberleri, mevsimine gore hangi parfumlerin daha cok tercih edildigi, hatta cok kargo bekleyenler icin tarihsel takip edebilecekleri veritabani bile olabilir diye dusundum.
Güzel düşünmüşsünüz Şebnem Hanım. Düşüncelerinize katılıyorum.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

julyus
L´Artisan Parfumeur Dzing!
L´Artisan Parfumeur Dzongkha
L´Artisan Parfumeur Amour Nocturne
L´Artisan Parfumeur Traversee du Bosphore
L´Artisan Parfumeur Timbuktu
L´Artisan Parfumeur Premier Figuier Extreme
Mancera Black Line
Mancera Kumkat Wood
Mancera The Aoud
Cartier Declaration Essence
Lalique Pour Homme Equus
Serge Lutens Fille en Aiguilles
Serge Lutens Serge Noire
Serge Lutens Arabie
Hermes Bel Ami Vetiver
Hermes Bel Ami
Carner Barcelona Cuirs
Carner Barcelona D600
Etat Libre d'Orange Dangerous Complicity
Histoires De Parfums 1725
Histoires De Parfums 1828
Histoires De Parfums 1969
Histoires De Parfums 1740
Montale Red Vetyver
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

elle61
julyus yazdı
[...]
Hangi sitelerden aldınız acaba bunları? Parfüm satış siteleri hakkında daha fazla bilgi edinmeye çalışıyorum da...
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

julyus
elle61 yazdı
[...]
Mağazada çalışan arkadaşıma ayırtmıştım , şu anda yunanistanda tatilde olduğumdan 4 gündür kargoda bekletiyorum.
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

Umut Kurtoğlu
Yes be. red vetyver:))

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

esclapez
Bugun lalique white siparisi verdim mizudan.

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

Umut Kurtoğlu
Benim beğendiğim kokulardan lalique white. Güzel günlerde olsun hocam...

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

allure
Cevap olarak bu gönderi By dewnew
bende strawberry'den bijan nude bekliyorum. 3 haftadır izindeyim belki iş yerime geliştir çoktan. pazartesi kavuşabiliriz.

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

elle61
Cevap olarak bu gönderi By julyus
Cevap için teşekkür ederim Julyus. Herkesin aldıkları, bekledikleri hayırlı olsun. Güzel günlerde kullanın inşallah.
Kınadığınız şey başınıza gelmeden ölmezsiniz. HZ MUHAMMED.

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

esclapez
Benim beğendiğim kokulardan lalique white. Güzel günlerde olsun hocam...
Teşekkürler Umut Bey .2 senedir alacak oluyorum,kısmet bugüneymiş.

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

dewnew
Cevap olarak bu gönderi By julyus

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

mryankee06
[...]
Satış başlığına koyarsan bir kaç tane almak istediğim parfüm var buradan İsa ;)

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

dewnew

Re: Kargodan beklediğiniz parfümler?

julyus
Cevap olarak bu gönderi By dewnew
dewnew yazdı
😮Hepsi kendi koleksiyonunuza mi?Super!
Evet hepsi kendi koleksiyonuma  , birkaçı dışında hepsini dekanta açmayı düşünüyorum :)
Lidge, Love dont be shy, tuscan leather, interlude, jubilation, duro, Adp Essenza ,turkish blend tabac rouge, black afgano, rare ambrarem
1234 ... 27