Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

BaddestMan
Kargocular parfüm yollarken sıkıntı çıkarıyo yok sıvı taşımak yasak yok işte kırılırsa diğer kargolara zarar verirmiş bilmem ne(55 kat baloncuklu poşete sarılı ve kargo poşetine giren şey nasıl akıcaksa diğer kargolara).Yollayan arkadaşlar nasıl bi yol izliyo bu konuda acaba merak ettim?

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

Umut Kurtoğlu
Söylemiyorum sıvı olduğunu:)?

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

Debussy
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By BaddestMan
Yurtiçi kargo "sorumluluk bizde değildir" gibisinden bir şey imzalatıyor, o zaman yolluyorlar, hiç yollayamayız diyenle karşılaşmadım parfüm olduklarını bilmelerine rağmen. Aras ve sürat direkt alıyordu sanırım. Ama şubeden şubeye değişebilir.

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

BaddestMan
Güzel yol Umut hocam :)
Pazartesi günü Yurtiçi direkt almadı MNG kem küm etti ama aldı,en iyisi yalan söylemek heralde

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

Umut Kurtoğlu
Pembe yalandan kim ölmüş:).. Sekreterden alıyorlar genelde zaten.Biz paketlemiş oluyoruz kargoları. O yüzden sormuyorlar bile. Optuna hocamın kargosu var şu an mesela:)

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

murrjm
Bende hiç sıkıntı olmuyor MNG,Yurtiçi direk alıyor.İçinde ne var diye sorduklarında kutusuyla birlikte cam şişe var,parfüm diyorum.Tamam diyorlar.Hatta üstüne parfüm olduğunu yazıp kırılacak sticker'ı yapıştırıyorlar :)

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

BaddestMan
murrjm yazdı
[...]
Biz çalışanların kıllığına denk geliyoruz

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

Burakkk
PTT hiç almaz mesela parfüm. Ama bende sorarlarsa traş seti veya makyaj malzemesi diyorum.
..

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

..

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Burakkk yazdı
PTT hiç almaz mesela parfüm. Ama bende sorarlarsa traş seti veya makyaj malzemesi diyorum.
Bunu da tuttum Burak hocam :)

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By ..
A☆MEN yazdı
Bilimum internet sitesi parfumleri birbirinden farkli kargo sirketleri ile yolluyorlar ,muhtemelen bulundugunuz yerdeki sube ile ilgili bir durum,sirket yasagi olsa Turkiyenin hicbir yerinden gonderim yapmazlar..
Kesinlikle öyle bende ona anlam veremiyorum heralde paketlenmiş bantlanmış şekilde görülünce uyuşturucu muamelesi görüyo parfümler.

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

promesta

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

felix
Genellikle içinde sıvı olduğunu söylemeyin.
Numune var falan diyin.Alan'da var almayan da.

Bunda en sıkıntılı şirket PTT Kargo.
Her seferinde içini açıp bakacağız diyorlar.Birkaç kez yoğunluktanmıdır bilinmez birkaç kez es geçip direk sormadan aldılar.
Birkaç sefer bu sebeple 3-4 tane PTT şubesi dolaştığımı bilirim.
Sonuçta o kadar güzel paket yaptıktan sonra açılıp tekrar kapanması hoşuma gitmiyor.

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

BaddestMan
felix yazdı
[...]

Evet hocam PTT takıntılı içinde parfüm olmasa bile takıntılı,bugün yine MNG ile yolladım bi paket,kutusuyla parfüm var dedim aldılar sorumluluk bize ait değil deyip,yalan söyleyemedim

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By promesta
promesta yazdı
Ben genelde içinde batarya, telefon kabı vs var diyorum ozaman hiçbir sıkıntı olmuyor
Böyle deyip kırılıcak ibaresini yapıştırtabiliyo muyuz onu da merak ediyorum,dikkat kırılır bandını görmeden içim rahat etmez frizbi gibi atmasınlar sonra cağnım şişeleri duvardan duvara
Ozy

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

Ozy
Hep kumaş var diyorum:))
Aşkın gücü,güç aşkını yendiği gün dünya'da barış günü olucaktır...

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

BatuhanKLC

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

dewnew

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

Minty

Re: Kargo Şirketlerindeki Sıvı Taşıma Yasağı

şerif23
Minty yazdı
Ben de amatör seramik sanatcısıyım, el yapımı seramik gönderiyorum senelerdir :-))))
Sorduklarında söyledigim içerik bu!
Hem de kırılmaz etiketi de yapıştırıyorlar, mis :-)

Ama PTT Kargo riskli, bir kez acmaya kalkışmışlardı, zor vazgecirdim..
kurguya bakar misiniz
"Amatör "ayrıntısı da iyimiş hani:)

Ben yurtiçi kargo ve ptt kargo daki abileri bagladim:)
Birkaç kez parfüm ve forum hakkında biraz bilgi paylaştım.  Ve DHİ dekanti hediye ettim kendilerine.  Sonuçta hep parfüm gönderiyoruz söylüyorum da içeriği.  İçimden geldi.
O yüzden hep yardimci oluyorlar sagolsunlar
12