Kargo aşaması (ARŞİV)

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Makedon

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

SilverStar
SilverStar yazdı
naomiden kalmış sanırım,5 ml alabilirim...
Doldu baroncağızım:)
Yenilerden alalım o zaman mümkünse
Life is beatiful

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Yok sana kalmadı demedim baronum seni yazdım sonrasında doldu demek istedim:)

Tamamdır ne vereyim abime?

iPhone'umdan gönderildi

31 Ağu 2016 tarihinde 22:55 saatinde, SilverStar [via Parfüm Merakı Forumu] <[hidden email]> şunları yazdı:

Umut Kurtoğlu yazdı
SilverStar yazdı
naomiden kalmış sanırım,5 ml alabilirim...
Doldu baroncağızım:)
Yenilerden alalım o zaman mümkünse
Life is beatiful

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Split-denemesi-2-gonderim-bayram-sonras-tp166183p166275.html
Aboneliğinden çıkmak Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası), buraya tıklayın.
NAML

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

agefe
Montecristo,  Land of Warriors ve  Enchanted Forest 5 er ml

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Tabi Üstad.

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

cantona8

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
cantona8 yazdı
Allah ım bu ne animalic bi split. splitin adının gözden geçirilmesini talep ediyorum. ayrıca son 3 eklemeye ben de varım.

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Optuna
Yok mu soyle aci eksi bir parfum bre arttiralim. hayvansallardan da gecti gonlumuz.
Private Label - Ursa

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Makedon

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

zegna
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By cantona8

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
zegna yazdı
cantona8 yazdı
Allah ım bu ne animalic bi split. splitin adının gözden geçirilmesini talep ediyorum. ayrıca son 3 eklemeye ben de varım.
+1
Mümkünse (biliyorum çok şey istiyorum ) sonraki splitlerde bir iki feminen koku -hiç olmazsa hanımların da ilgisini çekecek kokular- da araya sıkıştırsanız, çok mutlu olurum/z
Zeynep Hanım bundan sonraki spliti her zaman olduğu gibi Cantona yapacak. (özel işleri dolayısıyla ben daha önce bir iki kere olduğu gibi devraldım) Onun sözünü alırım bu konuda! Diğer bahsedilen kokuları da not alıyorum telefona ama binlerce koku karşısında kısıtlı bir zaman:) İçlerinden kategorilerinin en parlayan yıldızlarını seçmeye çalışarak devam ediyoruz:)

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Anofta
Umut bey, ekler misiniz?

The Vagabond Prince Enchanted Forest ..... 5 ml

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Anofta yazdı
Umut bey, ekler misiniz?

The Vagabond Prince Enchanted Forest ..... 5 ml
Tabi sevgili hocam!

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By zegna

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

cantona8

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Makedon

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

trustalt
trustalt yazdı
Chypre Palatin 5ml bana yazabılırmısınız Umut bey.
Hocam dolmuştu ama dibe çektim kendimi yer açtım..
Sağolasın, tesekkur ederım ınce dusuncenıze...
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

SilverStar
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Masque Milano ve The Vagabond Princelardan olsun Umut hocam 5er ml tadımlık...olurda dolmayacak gibi olursa 10 olur..
ellerinize sağlık bu arada
Life is beatiful

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By Makedon

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

ibrhm
Bertrand reyizin Enchanted forest'indan 10ml alayım Umut'cum.
1234567 ... 10