Kargo aşaması (ARŞİV)

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Tabi abicim.

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Optuna
Lddm uygunsa ben de istiyorum acikcasi. Keske bu kis paculiye yogunlasilsa splitlerde. Yeni paculi isleri tadabilsek.
Private Label - Ursa

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

camorr
Optuna yazdı
Lddm uygunsa ben de istiyorum acikcasi. Keske bu kis paculiye yogunlasilsa splitlerde. Yeni paculi isleri tadabilsek.
lddm şişe eklenme ihtimali var mı Umut hocam?

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Optuna
Optuna yazdı
Lddm uygunsa ben de istiyorum acikcasi. Keske bu kis paculiye yogunlasilsa splitlerde. Yeni paculi isleri tadabilsek.
Optuna hocam ve Camorr hocam 5 er ml lddm verebilirim isterseniz?

Ayrıca kesin paçuliler olacak Optuna Hocam:)

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

trustalt
Chypre Palatin 5ml bana yazabılırmısınız Umut bey.
“İşi bilen yapar,
az bilen akıl verir,
bilmeyen eleştirir,
yapamayan çamur atar.”

Konfüçyus

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By kayaa
kayaa yazdı
cypre p
alatinin kalan 10 ml ve 5 ml apls rica edebilirmiyim
 başım üstüne hocam.

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By trustalt
trustalt yazdı
Chypre Palatin 5ml bana yazabılırmısınız Umut bey.
Hocam dolmuştu ama dibe çektim kendimi yer açtım..

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Optuna
Lddm 5 ml uygundur.
Private Label - Ursa

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Son ekleme Bois d ascese eklendi. Bundan sonra ödeme aşaması arkadaşlar

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

ersin
Umut hocam ldmm'de eren yerine ersin yazmışsınız. Benim açımdan sıkıntı yok ama eren hocayı kızdırmyalım :)

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

kayaa
bois d ascèse rende 5 ml rica edebilirmiyim

[...]

Harika olur.

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

agefe
5ml Bois D Ascese bende alayım

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

SilverStar
naomiden kalmış sanırım,5 ml alabilirim...
Life is beatiful

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Saygıdeğer bir dostun ricası ile (getirmesini de kendi yapacağını söyledi) 3 tane daha koku ekleyeceğim bu gece.. Kıramazdım kendisi. Splitin boyutu 'Cantonalık' olmadan bir daha ne yazık ki splite herhangi bir koku dahil etmeyi gerçekleştirmeyeceğim..(Aralık için sabredelim çok güzel işler olacak highend segmentinde özellikle)Bundan fazlası için gerçekten zamanım yok. Ellerine sağlık herbir katılanın.

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By SilverStar
SilverStar yazdı
naomiden kalmış sanırım,5 ml alabilirim...
Doldu baroncağızım:)

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Son olarak Vagabond Princeler ve Masque Milano Montecristo (Sert Maskülen severler sizi buraya alalım) ekledim dostumun ricası ile..

Sonun sonudur:)

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Makedon

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Makedon yazdı
Umut, Vagabond Forest 10 ml. rica edebilir miyim?
Tabi ki Reis!

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Makedon
Makedon yazdı
Umut, Vagabond Forest 10 ml. rica edebilir miyim?
Montecristo daha senlik yalnız. Belirtmemiş olmayayım.