Kargo aşaması (ARŞİV)

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Anofta yazdı
Umut kardeşim, şimdilik hepsinden 5'er ml rica ediyorum.
Sevgili hocam düştükçe düştüm aplsden. 2.şişe açılma ihtimali var ama .. Olduğu gibi direk ekleyeceğim ona da sizi..

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By eren_c.
eren_c. yazdı
Umut hocam lddm olursa 10ml şeklinde beni eklersen sevinirim. :)
Sahibiyle bir konuşayım açacağım hocam:P

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Anofta
Anofta yazdı
Umut kardeşim, şimdilik hepsinden 5'er ml rica ediyorum.
Sevgili hocam düştükçe düştüm aplsden. 2.şişe açılma ihtimali var ama .. Olduğu gibi direk ekleyeceğim ona da sizi..
2. Şişe açılırsa en güzeli. Olmazsa APLS'yi 10 ml yazdıran arkadaşlardan 5 ml rica ediyorum.

Umut bey, ayrıca LDDM açılırsa ben de 10 ml şimdiden rica ediyorum.

Çoğu zaman sitedeyim. Ne ara kapatıp işimize baksak güzel şeyler oluyor. Beni mi kolluyonuz (Cantona8) ... :)

Saygı ve Sevgiler

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Hocam açıldı apls 2. Şişe:) lddmyi de akşam açacağım..

iPhone'umdan gönderildi

31 Ağu 2016 tarihinde 18:47 saatinde, Anofta [via Parfüm Merakı Forumu] <[hidden email]> şunları yazdı:

Umut Kurtoğlu yazdı
[...]

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Split-denemesi-2-gonderim-bayram-sonras-tp166183p166214.html
Aboneliğinden çıkmak Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası), buraya tıklayın.
NAML

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Apls bu arada 70 ml imiş:) ona göre düzenledim

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

ark120
ustad   Mdci Chypre Palatin 5ml alabilirmiyim.

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
ark120 yazdı
ustad   Mdci Chypre Palatin 5ml alabilirmiyim.
Üstad sen iste. Biliyorsun beni.

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By ark120
ark120 yazdı
ustad   Mdci Chypre Palatin 5ml alabilirmiyim.
Lui'de yazıyorum kusura kalma Üstad.. Denemen lazım.

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By eren_c.
lddm eklendi doldu da:)

[...]

eklendi hocam:)

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

camorr
lddm eklendi doldu da:)

Arz talebe yetişemiyor

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Son seçenek için(kesinlikle başka eklenmeyecek) çok kararsızım..

3 seçenek var hangisi olsun sizce arkadaşlar?

Masque Milano montecristo
Bois d ascese
Ya da
Helmut Lang Cuiron( ibrahimmm reis bunu pek tutmamıştı)

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

ark120
tamamdir umut hocam,

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Debussy
Bois d ascese derim.

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

camorr
Debussy yazdı
Bois d ascese derim.
+1

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
İki kıymetli insan ascese dedi. Bu akşam bekliyim yarın açarız. Haftabaşı da ödemeleri toplar siparişleri geçeriz.

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

promesta

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Umut Kurtoğlu
Oki doki

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

kayaa
cypre palatinin kalan 10 ml ve 5 ml apls rica edebilirmiyim

Re: Split denemesi 2(gönderim bayram sonrası)

Medea LoveGergedan
Umut, Mazzolari Lui'nin son 5ml'sini bana yazıver.
12345 ... 10