Kargo aşaması (ARŞİV)

Re: Kargo aşaması

cantona8

Re: Kargo aşaması

agefe
Korgo sorunsuz geldi. Teşekkürler.

Re: Kargo aşaması

Umut Kurtoğlu
Ben teşekkür ederim eren hocam agefe üstad

Re: Kargo aşaması

connoisseur

Re: Kargo aşaması

Umut Kurtoğlu
:))) güzel günlerde sevgili hocam:)

iPhone'umdan gönderildi

30 Eyl 2016 tarihinde 11:54 saatinde, connoisseur [via Parfüm Merakı Forumu] <[hidden email]> şunları yazdı:

Ben de Aras Kargo yuzunden bugun teslim alabildim.
Paketlemeye gosterilen orantisiz ozen icin tesekkur ediyorum

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Kargo-a-amas-tp166183p170889.html
Aboneliğinden çıkmak Kargo aşaması, buraya tıklayın.
NAML

Re: Kargo aşaması

Debussy
Kargom geldi sağ olasın :) Yalnız açarken cidden yoruldum, kamyon gecse üstlerinden sağ çıkanlar olurmuş :D

Re: Kargo aşaması

Umut Kurtoğlu
Ya cidden kargolarımı yumuşatmam lazım sanırım:dddd

Güle güle kullan dostum

iPhone'umdan gönderildi

30 Eyl 2016 tarihinde 17:45 saatinde, Debussy [via Parfüm Merakı Forumu] <[hidden email]> şunları yazdı:

Kargom geldi sağ olasın :) Yalnız açarken cidden yoruldum, kara kara düşündüm senden istediğm dekantlar da gelince yanda. Bu kadar parfümü ne ara kullanacam ben :D Hala gelenler, gelecekler var :(

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Kargo-a-amas-tp166183p170938.html
Aboneliğinden çıkmak Kargo aşaması, buraya tıklayın.
NAML

Re: Kargo aşaması

isseyblue
umut hocam chypre palatin son durumu nedir ne zaman ulaşıcak elinize?

Re: Kargo aşaması

Umut Kurtoğlu
Alican hocam selamlar

Aysonu gibi ulaşacak hocam:( Matrainin başına gelen benim de başıma geldi çünkü:( Ama kesin alınıp getirilecek. Ondan şüpheniz olmasın. Ben de büyük bir heyecanla bekliyorum:(

İyi akşamlar

Sevgiler

Umut

iPhone'umdan gönderildi

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/Kargo-a-amas-tp166183p173724.html
Aboneliğinden çıkmak Kargo aşaması, buraya tıklayın.
NAML

Re: Kargo aşaması

isseyblue
problem yok Umut hocam gelmese ne olur sanki canınız sağolsun merak ettim ben sadece. sevgiler

Re: Kargo aşaması

Umut Kurtoğlu
Arkadaşlar Chypre Palatin ulaştı çok şükür.. Yalnız zaten bu splite katılanlar Cantona splitinde de varlar:) Ben şişeyi Cantona'ya gönderiyorum.Ondan size ulaşacak. Ark120,isseyblue ve Trustalt hocalarımın yanında istedikleri kokuları da gönderiyorum Chypre ile beraber..

Sevgiler!

Re: Kargo aşaması

Anofta
Umut Kurtoğlu yazdı
[...]

camorr
[...]

 Senin elinin de ayrı bir tadı oluyor üstad. Boş bırakma arada ufak ufak sen de böl

Re: Kargo aşaması

Umut Kurtoğlu
Can Camorr benim bölmem için hanımdan izin gerekiyor ve de yardımı:))) O etiketleri yazan Hanım anlamışsınızdır zaten:))

Bir de Cantona'nın yorulması ya da özel işleri olması lazım benim yapmam için.. Öyle durumda tekrar yaparım:)

Re: Kargo aşaması

Umut Kurtoğlu
Split kapandı arşive kalkabilir