Karamel

єяяσя.
Frag da karamel parfümleri diye bi yazı okuyunca aklıma geldi.

Hermès’ Elixir des Merveilles
Prada candy
Douceur Brulee Kyse Perfumes
Woodcut Olympic Orchids Artisan
Chabaud Maison de Parfum Lait de Vanille
Escada Collection
Fancy Jessica Simpson
Salt Caramel Shay & Blue
Dulce de Leche Demeter
Lira Xerjoff
Honey I Washed the Kids Lush
Mon Parfum M. Micallef
Pink Sugar Aquolina
Love by Kilian
Golden Sand Al-Rehab
Brown Sugar Fresh
Mango Candy Korres
Crema di Latte Hilde Soliani
Les Orientaux: Vanille Marine Molinard
Viva la Juicy Juicy Couture
Hermetic Kemi Blending Magic
Dark Angel Victoria`s Secret
Angel Thierry Mugler
Bonbon Viktor&Rolf
Reve d'Anthala Evody
Mauboussin à la Folie
Oriental Zara
The One Desire Dolce&Gabbana
Luna Nina Ricci
Amour Nocturne L`Artisan
J'Aime Elixir La Perla
Escada Magnetism
Divina Gold Edition La Perla
Oud Tarazed Tiziana Terenzi

Re: Karamel

Umut Kurtoğlu
ᗑ⋔ℕⓔ꒚エᗑ¢. yazdı
Frag da karamel parfümleri diye bi yazı okuyunca aklıma geldi.

Lira Xerjoff
Love by Kilian

Fazla uzatmışlar listeyi.Kestim attım. İkisi yeter.

Re: Karamel

Umut Kurtoğlu
Prada candyi de baya seviyorum eşim üstünde bu arada. Arada onu da kaynatmışım:)

Re: Karamel

Stardust
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Tatlı karamelli şekerli parfümleri seviyorum ama bazılarına ben bile dayanamıyorum.

Prada Candy en sevdiklerimden, 2 şişe bitmişti fakat farkedilirliği ve kalıcılığı çok az. Bu yüzden almaya devam etmiyorum, başka başka tatlıları deniyorum, fakat aklımın hep bir köşesinde.