Karakterime ve dış görünüşüme uyan bir erkek parfümü arıyorum

Karakterime ve dış görünüşüme uyan bir erkek parfümü arıyorum

burak24712
Merhaba arkadaşlar.Kokuların çok farklı etkiler verebildiğinin farkındayım fakat parfüm konusunda çok az tecrübeliyim.Dediğim gibi özelliklerimi vurgulayacak bir parfüm arıyorum.İlla ki tam karşılığı olmayacaktır ama en azından destek olacaktır istediğim havayı yansıtmaya diye düşünüyorum.Buğdaya yakın hafif esmer tenliyim,orjinal siyah saçlıyım ve kalıplı,güçlü gözüken bir vücut yapım var.21 yaşındayım ama yaşıma göre dala olgun bir görünüm verebiliyorum,kot tişört tarzı veya kot kareli gömlek tarzı da giyinebiliyorum.İnsanlara güven veren bir yapım var ve zekaya önem veririm çok.Sakin,kontrollü ve tecrübeli gözükmeyi seviyorum. Bunların ve gücün vurgulanabildiği aynı zamanda şık,yaşıma uygun bir parfüm arıyorum.Biraz zorlayıcı oldu farkındayım ama aklınızda buna yakın çağrışım yapan parfüm önerilerinizi bekliyorum.Hatalarım varsa da mazur görün dediğim gibi acemiyim bu konuda :)

Re: Karakterime ve dış görünüşüme uyan bir erkek parfümü arıyorum

CNYT
burak24712 yazdı
[...]
Karakter ayrı bir konuda, bunun parfümle pek bir ilgisi yok önemli olan taşıyabilmektir. Hiç parfüm kullandınız mı? Ezbere şunu kullanın bunu kullanın demek mümkün değildir. Denediğiniz parfümler varsa belirtin. Yok ise her beğeniye uygun parfüm vardır ve kişisel beğeniye açık bir konudur. Pahalı da var ucuzda var sonuçta. Fiyatlar arttıkça ona göre parfümün kendisi de kuvvetli ve kalıcı olur. Encre Noire gibi kışlık parfümleri bir parfüm satış mağazasında denerseniz size yakın olan parfümü kolaylıkla bulabilirsiniz. Bu aşama da fazla bir şey söylemek mümkün değil.
*** GECEYARISI KABUSU: PARFÜM FİYATLARI ***