Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

Parfüm Merakı
Admin
Konuya bu başlıktan devam edebiliriz.

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

drekoo

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

ibrhm
Atatürk havalimanı iç hatlar gidişte Bond No 9 Chinatown 500₺ olmuş, Amazon'un fiyatına yaklaşmış bu haliyle.

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Parfüm Merakı
Arkadaşlar Bülent Bey'le bir konuşmamız oldu Uzay'dan.. Yarın sabah 11'de başlayacak %20 indirimli kampanyaları olacakmış..Gün boyu sürecekmiş. Aranızda ilgilenenler olacaktır diye paylaşmak istedim..

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

esclapez
uzay'ın kampanyası n11.com üzerinden mi olacak.

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

Umut Kurtoğlu
Bahsetmeyi unutmuşum evet n11 üzerinden olacak

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

drekoo

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

єяяσя.
Bu %20 indirim
önce Bindirim sonra indirim şeklinde olmasın hocam???

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

kkavuk
Arkadaşlar Bülent Bey'le bir konuşmamız oldu Uzay'dan.. Yarın sabah 11'de başlayacak %20 indirimli kampanyaları olacakmış..Gün boyu sürecekmiş. Aranızda ilgilenenler olacaktır diye paylaşmak istedim..
yarın internetin fişini çekiyorum. cebi de kapatıyorum. indirim bitince artık sizde haber verirsiniz dumanla falan

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

mgenc
Uzayın fiyatları zaten yüksek indirimle dahi makul fiyatlara gelmiyor

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

єяяσя.
mgenc yazdı
Uzayın fiyatları zaten yüksek indirimle dahi makul fiyatlara gelmiyor
Bence de.
Şimdi bakındım biraz.Hakkaten çok yüksek fiyatları.
Glorika ile yarışır bu konuda.
Hatta bazı kokular Sevil,Sephora dan bile pahalı.
Çok nadir bazıları uygun onlarda zaten muadili sitelerde ya aynı yada daha uygun fiyatta.
Diğer sitelerde bulunmayıp sadece Uzay da satılan bir koku varsa alınabilir yoksa cırt
Aklıma sadece LIDGE geldi ama bu zamanda LIDGE almam önümüz yaz napcam.
Keza Tobacco Vanille 100 ml uygun fiyatta o da kışlık koku.
Başka da gözüme bişey çarpmadı

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

ainos
Arkadaşlar Bülent Bey'le bir konuşmamız oldu Uzay'dan.. Yarın sabah 11'de başlayacak %20 indirimli kampanyaları olacakmış..Gün boyu sürecekmiş. Aranızda ilgilenenler olacaktır diye paylaşmak istedim..
Bahsettiğiniz kampanya şuanda olan kampanyami acaba.yarın saat 11 de başlıyor yüzde 11 anında indirim ama 33 tl ile sınırlı. Yoksa farklı bi kampanya mi?

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Sevil de deneyip kokusunu çok beğendiğim Nuit D'issey Austral Expedition internet sitesine özel %20 indirimde.

Her an alabilirim çok sevdim kokusunu.
Mizu,Odorvi,Lidyana gibi yerlerde de yok nedense...

[...]

Az önce denedim /11 indirim uyguladı ama. 20 değil

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

pisipisiotu
Dün 160TL olan Bentley Intense bugün 175 olmuş. Önce bindirim sonra indirim :/

Yine daha dün baktığım Serge Lutens Chergui'nin de fiyatı artmış. Büyük ihtimalle diğer parfümlerinde fiyatlarını indirim öncesi arttırmışlar.

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

Medea LoveGergedan
Almak için değil ama denemek için baktım. Dün, Dior Homme Parfum 319 TL'ydi, bugün de 319 TL. Sepete koyunca n11'in 150TL üzerine % 11'lik indirimi ve Uzay'ın %10'luk indirim kuponu ile son fiyat 254,10 TL oldu.

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

mgenc
%10 indirim kuponu bende görülmüyor. Çok ilginç

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

şerif23
bende de görünmüyor. muhtemelen bazı ürünleri hariç tutmuşlardır

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

mgenc
Cevap olarak bu gönderi By mgenc
Bentley intense alınırmı ki acaba? Önümüz yaz ama

Re: Kampanyalı/İndirimli parfümler/İndirim kodları/Satış siteleri

ahm_87
arkadaşlar n11 ikon kozmetikte 125 tl üstüne %25 indririm war..abercrombie fierce 200ml 315tl ye falan geliyor
1234 ... 48