Kalıcı erkek parfümü tavsiyesi

furkan1zek
Merhaba, uzun süredir parfüm merakı sitesindeki parfüm incelemelerini okuyarak kendime bir parfüm almaya çalışıyorum.
Yaşım 21. Şuan halen yves rocher cuir vetiver kullanıyorum. Açıkçası koku hoşuma gidiyor ancak henüz ne fark edene denk geldim ne de beğenene :). Sanırım kalıcılığı düşük. Ayrıca calvin klein ın kolonya kalıcılığındaki in2u sunu kullanmıştım. Her neyse yakın zamanda da salvatore ferragamo attimo pour homme, giveny xeryus rouge ve pi yi denemiştim. Bu parfümler arasından pi yi hiç beğenmedim ve attimo pour homme ye resmen bayıldım. Ancak sitedeki inceleme tam aksi yönde. Givenchy xeryus rouge da biraz ağır bir koku gibi geldi ancak o da alınabilir duruyor.
Attimoyu alamamamın sebebi parfüm hiç güvenilir internet sitelerinde yok. Zaten piyasadan da kalkmış. Fragranticada da benzeri parfümlerde 2 seçenek var ve onları da internette bulamadım.
Açıkçası tavsiyelere ihtiyacım var. Eğer başka seçenek bulamazsam givenchy xeryus rouge veya burberry touch alacağım. Parfüm karakteri yansıtsın ister herkes ama benim gibi çekingen pek ortamlarda olmayı sevmeyen birisine de parfüm yapılmış mıdır bilemiyorum :).

Re: Kalıcı erkek parfümü tavsiyesi

serif
Admin
Merhaba;
Kardeşim çevrenin beğenmesini boş ver sen beğeniyorsan al kullan. Senin beğendiğini ben beğenmeyebilirim, benim beğendiğimi sen beğenmeyebilirsin. Kış mevsimindeyiz ve şu an ağır kokular iyi gider. Pi de bunlardan biri ama reformülasyona uğradı bildiğim kadarıyla.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie
Doc