KOLEKSIYON VIDEOSU

buraktemiz93
Bu konu güncellendi de .
Ilk koydugum resimleri silip yerine bu en son cektigim videoyu koymak istedim. Iyi seyirler.

2009'dan beri parfum bagimlisi...
Youtube Kanalim: Parfum Yorumlari
Favori kokum: Herzaman degisken...

Re: Koleksiyon fotograflari :)

Re: Koleksiyon fotograflari :)

BaddestMan
Cevap olarak bu gönderi By buraktemiz93
Hocam bi videonda hepsini tanıtmıştın severek izliyorum videolarını,ağzımızın sularını akıttın yine

Re: Koleksiyon fotograflari :)

Umut Kurtoğlu
Fazla lafı dolandırmaya gerek yok. Harika!

Re: Koleksiyon fotograflari :)

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By buraktemiz93

Re: Koleksiyon fotograflari :)

drekoo

Re: Koleksiyon fotograflari :)

guardiannnn
hepsi muazzam görünüyor. daha güzellerine kavuşman dileğiyle :)
follow me on instagram: @overdoseperfume

Re: Koleksiyon fotograflari :)

promesta
Cevap olarak bu gönderi By buraktemiz93

Re: Koleksiyon fotograflari :)

Umut Kurtoğlu
promesta yazdı
Üşenmedim saydım tam 130 şişeli koleksiyon :) bence gayet muazzam bir koleksiyon olmuş hocam güzel günlerde kullanın hepsini :)
Maşallah hocam üşenmemişsin:) Ben de denedim yoruldum bıraktım:) Burak hocamın planlarından bildiğim kadarıyla, daha ileri gitmeyi düşünmüyorum dese bile genişleyecek koleksiyonu o belli:)

Re: Koleksiyon fotograflari :)

buraktemiz93
Cevap olarak bu gönderi By promesta
promesta yazdı
Üşenmedim saydım tam 130 şişeli koleksiyon :) bence gayet muazzam bir koleksiyon olmuş hocam güzel günlerde kullanın hepsini :)
Cok sagolun zamaniniz icin. Ben bile saymaya kalkdigimda bazen karistiriorum ve birakiorm. 120 civarinda oldugunu bende tahmin ediodum. Umut hocamin soledigi gibide pek gitmek istemiorm daha ileri. Insallah durabilirim.
2009'dan beri parfum bagimlisi...
Youtube Kanalim: Parfum Yorumlari
Favori kokum: Herzaman degisken...

Re: Koleksiyon fotograflari :)

promesta

Re: Koleksiyon fotograflari :)

kupo
Cevap olarak bu gönderi By buraktemiz93
Burak bey koleksiyonuz çok güzel ilk gözüme çarpan Ramadan edition olduşaka bir yana Allah nazarlardan saklasın güle güle fıslatın hepsini :)
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: Koleksiyon fotograflari :)

yalciner51
Cevap olarak bu gönderi By buraktemiz93
Burak bey maşallah. Muazzam bir koleksiyon olmuş.
Güzel günlerde saklayın, kullanın..
Atam İzindeyiz!..

Re: Koleksiyon fotograflari :)

mryankee06
Güzel günlerde kullanın Burak bey, kolleksiyon harika. Bu arada size bir şey sorayım: Amerika'da fragrancex ve fragrancenet dışında internetten alışveriş yapabileceğimiz çeşidi bol, hesaplı ve güvenilir siteler var mıdır tavsiye edebileceğiniz?

Re: Koleksiyon fotograflari :)

vesna
Harika.. iyi gunlerde kullanin.. ilk fotograftaki slumberhouse kiste mi?

Re: Koleksiyon fotograflari :)

vesna
Sorumu geri cekiyorum, Linki tiklayinca oyle oldugunu gördüm.. :)

Re: Koleksiyon fotograflari :)

buraktemiz93
Koleksiyon videosu gelicek yakinda :)

2009'dan beri parfum bagimlisi...
Youtube Kanalim: Parfum Yorumlari
Favori kokum: Herzaman degisken...

Re: Koleksiyon fotograflari :)

guardiannnn
hey maşallah :)
[...]

Söylenecek fazla söz yok hocam hepsini güle güle kullan,benim yerime de fotoğraf konuşsun
12