KALDIRILABILIR

goodpasture
Bu konu güncellendi de .

PARFUMS DE MARLY - HEROD

Universalparfumandcosmetic ten alınma. kışa böyle bir parfumle girmek güzel olabilir.fragrantica puanı 4.6

fragrantica

forum

50 ml 175 tl:  forum dışı
30 ml 105 tl: gökhanburak

YVES SAINT LAURENT LA NUIT DE'L HOMME

trendyol indiriminde alındı. sonbahar-kış mevsiminde fısır fısır kullanılacak bi parfum.fragrantica puanı 4.4

fragrantica

parfummerakı

50 ml 35 tl:  gökhanburak
50 ml 35 tl:  gökhanburak
50 ml 35 tl:  gakkus

kargo alıcı öder

Re: parfums de marly herod - yves saint laurent la nuit de l'homme edt

gokhanburak53

Re: Parfums de marly herod - yves saint laurent la nuit de l'homme edt

gakkus
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
Hocam Ysl la nuit 50 ml mail attım size..

Re: Parfums de marly herod - yves saint laurent la nuit de l'homme edt

goodpasture
gakkus yazdı
Hocam Ysl la nuit 50 ml mail attım size..

tamam hocam ekliyorum.     del homme doldu arkadaslar. teşekkürler

Re: Parfums de marly herod - yves saint laurent la nuit de l'homme edt

kupo
mail attım hocam
Her nefis ölümü tadıcıdır. Kıyamet günü elbette ecirleriniz eksiksizce ödenecektir. Kim ateşten uzaklaştırılır ve cennete sokulursa, artık o gerçekten kurtuluşa ermiştir. Dünya hayatı, aldatıcı metadan başka bir şey değildir.
Aliİmran-185

Re: Parfums de marly herod - yves saint laurent la nuit de l'homme edt

atlatl34
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
mail attım..
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''

Re: Parfums de marly herod - yves saint laurent la nuit de l'homme edt

goodpasture
Cevap olarak bu gönderi By goodpasture
Split bitti.     Arkadaslarin yorumlarindan sonra arsive kaldirilabilir

Re: Parfums de marly herod - yves saint laurent la nuit de l'homme edt

gakkus
hızlı gönderi ve iyi paketleme için teşekkürler...