Kışlık parfüm önerisi

orczx
Herkese merhabalar! Forumda yeniyim ve kış gelmek üzere.Sizden parfüm tavsiyesi almak istiyorum.Öncelikle esmere yakın buğday tenliyim.Aradığım parfümün kalıcılığı ve farkedilirliğinin yüksek olmasını istiyorum.Koku olarak odunsu baharatlı olabilir.Baharatı çok aşırıya kaçmasın ama o tatlı baharat akışını hissedeyim.Umarım kafanızda bazı parfümleri çağrıştırabilmişimdir.Şimdiden önerileriniz için çok teşekkürler!

Re: Kışlık parfüm önerisi

Burak1990
Aynen bende esmer buğday tenliyim.kışlık odunsu bi koku arıyorum.önerilerinizi bekliyorum :)

Re: Kışlık parfüm önerisi

cenkedi

Re: Kışlık parfüm önerisi

serif
Admin
Baharatlı, turnç bir parfüm düşünürseniz Hermes Terre De Hermes alabilirsiniz.

Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Kışlık parfüm önerisi

Alpay
Cevap olarak bu gönderi By orczx
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır foruma girememiştim yoğunluktan dolayı.sorum şu. Versace l homme azzaro pour gömme Calvin klein obsession ve ysl opium arasından bir yada iki tanesini almak istiyorum ama tüm forumlarda genel yorum bir hacıyağı kokusu algısı oluştuğu yönünde karşı taraftan ustalardan bilgilendirme rica edeceğim  tarçın ve karanfil kokuları hoşuma gitmeye başladı ama cn gömme hariç hepinize kolay gelsin üstadlar  bu arada kışlık kokular isminde ayrı başlık açmışım burayı görmedim kusura bakmayın

Re: Kışlık parfüm önerisi

Azure
Merhaba arkadaşlar uzun zamandır foruma girememiştim yoğunluktan dolayı.sorum şu. Versace l homme azzaro pour gömme Calvin klein obsession ve ysl opium arasından bir yada iki tanesini almak istiyorum ama tüm forumlarda genel yorum bir hacıyağı kokusu algısı oluştuğu yönünde karşı taraftan ustalardan bilgilendirme rica edeceğim  tarçın ve karanfil kokuları hoşuma gitmeye başladı ama cn homme hariç hepinize kolay gelsin üstadlar  bu arada kışlık kokular isminde ayrı başlık açmışım burayı görmedim kusura bakmayın
Olduğu Kadar...Olmadığı Kader...