Jovoy Private Label

Deniz bey Paris Jovoy'dan aldı sağolsun.Dileyen olursa ml ücreti 3,5 liradan isim yazdırabilirler.

toyota 15 ml
gokhanburak53 5ml
Forum dışı 5 ml
Medea LoveGergedan 10 ml
mryankee06 5 ml
Özgür 5 ml
byefendy 5 ml

Re: Jovoy Private Label

toyota

Re: Jovoy Private Label

felix
toyota yazdı
Emre Bey 15 ml yazabilirmisiniz? Teşekkürler.
Ekledim Ogan bey:)

Re: Jovoy Private Label

SilverStar
Beni de yazın 5 ml
şaka tabi..hayırlı olsun
Life is beatiful

Re: Jovoy Private Label

gokhanburak53
Cevap olarak bu gönderi By felix

Re: Jovoy Private Label

felix
Cevap olarak bu gönderi By SilverStar
SilverStar yazdı
Beni de yazın 5 ml
şaka tabi..hayırlı olsun

Elinize sağlık sizinde Deniz bey.Yardımcı oldunuz sağolun.

Re: Jovoy Private Label

felix
Cevap olarak bu gönderi By gokhanburak53
gokhanburak53 yazdı
bende 5ml alabilirmiyim amouage spliti ile beraber lütfen :)
Ekledim Gökhan bey:)

Re: Jovoy Private Label

Lagerfeld
Alanlar kokladıktan sonra yorumlasın lütfen. Ciddi merak içindeyim. Güzel yorumlar var frag'da. Şuan için mümkün görünmüyor fakat ileride "kalırsa" alabilirim.

Re: Jovoy Private Label

*HOCA*
Lagerfeld yazdı
Alanlar kokladıktan sonra yorumlasın lütfen. Ciddi merak içindeyim. Güzel yorumlar var frag'da. Şuan için mümkün görünmüyor fakat ileride "kalırsa" alabilirim.
Çok kaliteli, saldırgan, kalıcı bir kokudur. 2 ay önce elimde bir şişe vardı.. Yorumlarda bir yazım var. Merak eden arkadaşlara belki yol gösterici olur. :)) Linki aşağıda....

http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/JOVOY-PAR-S-PR-VATE-LABEL-td50849.html

Re: Jovoy Private Label

Medea LoveGergedan
Evet, bu yazıyı hatırlıyorum. Güzel bir incelemeydi. Olsa da denesek demiştim okuduğumda. E bu durumda bu deneme fırsatını değerlendirmek lazım.

Emre Bey, 10ml. de ben alayım Private Label'dan. Bu arada, İstanbul'a gelecek olursanız, ne zaman isterseniz bana uğrayıp ocağıma incir ağacı dikebilirsiniz

Re: Jovoy Private Label

felix
Medea LoveGergedan yazdı
[...]

Tamamdır Mete bey ekledim.
Amacım bu değildi ama

Re: Jovoy Private Label

Lagerfeld
Cevap olarak bu gönderi By *HOCA*
*HOCA* yazdı
Lagerfeld yazdı
[...]

Okudum şimdi Hocam. :) Ellerine sağlık güzel yazmışsın. Cebi bi' dikeyim, kalırsa geriye 5-10 ml bi' şeyler ayarlamaya çalışacağım.

Re: Jovoy Private Label

mryankee06
5 ml de jovoy pl alayım emre bey size zahmet

Re: Jovoy Private Label

Medea LoveGergedan
Cevap olarak bu gönderi By felix
felix yazdı
Medea LoveGergedan yazdı
[...]

Siz benim takılmalarımı sakın kaale almayın. Elbette ki sizi değil kendimi tiye alıyorum :) Harcadığınız bu kadar emeğe, zamana ve özveriye sadece teşekkür edilebilir.

Re: Jovoy Private Label

felix
Medea LoveGergedan yazdı
felix yazdı
Medea LoveGergedan yazdı
[...]

Estğfrllah Mete bey.Biliyorum tabiki:))

Re: Jovoy Private Label

mryankee06
Cevap olarak bu gönderi By felix
emre bey arada kaynadı benim ricam sanırım :) bi 5 ml de beni eklermisiniz?

Re: Jovoy Private Label

felix
mryankee06 yazdı
emre bey arada kaynadı benim ricam sanırım :) bi 5 ml de beni eklermisiniz?
Çok özür diliyorum Fatih bey.Kaçırmışım mesajınızı:)

Re: Jovoy Private Label

Özgür
Cevap olarak bu gönderi By felix

Re: Jovoy Private Label