Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

matrai

JPG Le male serisinin flankerlarını çıkarmaya devam ediyor. Tasarımı yeni jenarasyon parfümörlerden Quentin Bisch yapmış. Gelecekte adından oldukça söz ettirecek bir parfümör olduğunu da vurgulayım. Bakalım elinden nasıl bir iş çıkmış muhtemelen yıl bitmeden öğreneceğiz. Ben umutlumuyum evet umutluyum.

Açıklanan notalar oldukça kısıtlı olsada fikir edinmek açısından yeterli olacaktır

Üst Notalar
Kakule
Narenciye

Orta Notalar
Lavanta
Deri

Alt Notalar
Odunsu Notalar
Costus

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

Burakkk
Sadece şişesi için bile alırım. Harika bir tasarım. Bayan olanıda aynı şekilde. Klasik Le Male'in modernize edilmiş hali gibi olucak sanırım koku olarak.

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

murrjm
Çok güzel görünüyor şişesi. Burunlar bir çok sağlam işe imza atmış isimler umarım kötü bir flanker olmanın ötesine geçebilirler.

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

matrai
Cevap olarak bu gönderi By Burakkk
Burakkk yazdı
Sadece şişesi için bile alırım. Harika bir tasarım. Bayan olanıda aynı şekilde. Klasik Le Male'in modernize edilmiş hali gibi olucak sanırım koku olarak.
Ama vanilya yok aciklanan notalarda. Zaten le male i ozel kilan lavanta ve vanilya kullanimiydi.

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

Umut Kurtoğlu
Costus ilgimi çekti. Ayrıca alt notalarda.. Merak ettim..Tam olarak nedir bu bitki acaba?

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

Costus ilgimi çekti. Ayrıca alt notalarda.. Merak ettim..Tam olarak nedir bu bitki acaba?
Araştırdığım kadarı ile tıbbi bir bitki ama nasıl koktuğunu neye benzediğini tam olarak bilemeiyorum ama vanilye yerine kullanıldığına göre tatlımsı bişey demekki

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

EgemeN
Eylülde geliyormuş iphone 7 ile birlikte lansman yaparlar artıkmerakla bekliyoruz.
1-L'air Du Desert Moracain, 2-Amouage İnterlude, 3-Creed Bois Du Portugal, 4-Bond NY AMBER, 5-Creed Green Irısh Tweed, 6-Kilian İncense Oud, 7- Amouage Jubilation, 8-Jovoy Private Label-Ambre Russe, 9-Kilian Straight to Heaven-A Taste Of Heaven,10-Tom Ford Tobacco Vanille-Kilian Back To Black.

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

Medea LoveGergedan
Costus ilgimi çekti. Ayrıca alt notalarda.. Merak ettim..Tam olarak nedir bu bitki acaba?
Umutçum, ben de ilk defa duydum, perfumeshrine isimli blogda şöyle demişler bu bitkinin kokusu için: "Costus root can be reminiscent of unwashed hair, in more intimate places than just head". Vücuttaki kıllı mahrem bölgelerin yıkanmamış hali gibiyse gerçekten, kirli bir koku profili var demek ki :)

Thegoodscentscompany.com sitesinde de orta güçte hayvansal kokular arasında sınıflandırılmış ve "ıslak köpek, insan kılı (saçı) ve hayvan kürkü" kokuları ile karşılaştırılmış.

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

Makedon

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

Medea LoveGergedan
Makedon yazdı
Rock Rose denen bitkinin yağı veyahut reçinesi olabilir. Yanlış hatırlamıyorsam çok kafa bi Amouage'nin harmanı içinde görüp araştırmışıdım zamanında gençkene.
Volkan, rock rose bildiğim kadarıyla labdanum... Cistus diye geçiyor.

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

Makedon

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

Umut Kurtoğlu
Cevap olarak bu gönderi By Medea LoveGergedan
Medea LoveGergedan yazdı
Umut Kurtoğlu yazdı
[...]

Abim Allah kolaylıklar versin bize o zaman.. Fakat Le Male gibi genel beğeniye odaklı bir kokuda bu kadar riskli bir nota çok farkedilir sunulmamıştır gibi geliyor bana. o yüzden korkmamıza gerek yok yine de sanki..

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

matrai
Aslında şişede bize birşeyler söylüyor olabilir. Diğer Le male lerde standart bir şişe ve flankerin özelliklerine göre renk ve üzerindeki çizgiler değişiyordu. Bu seferki şişe köşeli biraz bir insan vücudundan çok insansı bir robot vucudu gibi. Acaba bir metaliklikmi olacak. Yoksa benmi şişeye anlam katmaya çalışıyorum bilmiyorum

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

kuzgun1984
Cevap olarak bu gönderi By matrai

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

єяяσя.
Tekin e düşmüş hem de yüzde yirmibeş indirim var.

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

єяяσя.
Bugün Sephora ve Boyner de denedim farklı zamanlarda.
Beni açıkçası heyecanlandırmadı.
Bi' şişesine sahip olma arzusu da uyandırmadı.

Bildiğimiz  Le Mâle ile oldukça farklı.
İlk sıktığınız da burnunuza çarpan YSL La Nuit i anımsatan bi açılış ama 5 dk sonra ortaya çıkan deri kokuyu başka bi yere taşıyor.
Baharatlı tatlı bi' deri kokusu, modern, tam piyasaya hitab ediyor bana kalırsa.
Tatlı ama Allah tan Ultra Male deki gibi baygınlık verici ciklet tatlılığı yok.
EDP olması ümitlendirmişti beni ama kokumuzun performansı maalesef istediğim gibi olmadı.

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

Burakkk
Dün denedim tekinacar'da. Kokusunu çok beğendim açıkçası. Bu arada daha derinine inerek ve hissederek koklarsanız, klasik Le Male'den esintiler de taşıyor.

Çok buram buram bir performansı yok. Hatta EDT olan Ultramale bundan daha kalıcı ve farkedilirliği yüksek.

Ancak bu parfümünde performansı günümüz standartlarında gayet iyi. Farkedilirlik ortalama, kalıcılık yüksek seviyede. Özellikle kıyafette ertesi günde çok rahat hissediliyor ve beklemiş hali nefis.

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

Freeoud
Şişe koleksiyonu yapmak isteyenler alabilir, kokusunun hoşuma gitdigini söyleyemem.La Male ilk kokusunun yeri ayrı tabi :)

Re: Jean Paul Gaultier - Le Male Essence de Parfum

BatuhanKLC