Jean Claude Ellena

blerox
Bu konu güncellendi de .
Son zamanlarda denediğim herhangi bir parfüm için "bu kokuyu sevdim, çok ferah, insana coşku verir cinsten" ifadesi oluşuyorsa bende, artık biliyorum ki o parfümü ortaya çıkaran Jean-Claude Ellena. Şimdiye kadar denediğim parfümlerinde dikkatimi çeken en önemli şey ustalıkla kullandığı turunçgil notaları kesinlikle. zaten kafamda artık böyle özdeşleşti Ellena=akdeniz notaları(turunç limon bergamot portakal incir vs.) Ellena'nın parfümlerini koklamak akdeniz kıyılarına astral seyahat gibi sanki bende, gözü kapat hoop o uçsuz bucaksız kıyılardasın..
bu arada bir itiraf.. bu parfümörün ismini ilk sadece Ellena şeklinde duymuştum ve bir kadın ismini çağrıştırmıştı bende. ne kadar incelikli bir parfüm oluşturduğunu düşünmüştüm bir kadın elinden çıkmış gibi..

Re: jean claude ellena

blerox
Bu konu güncellendi de .
eserleri için sadece şunları söylesem benim için ne ifade ettiği anlaşılır herhalde;
Terre d'Hermes
Voyage d'Hermes
Elixir des Merveilles
Jardin serisi

Re: jean claude ellena

Shams
Vetiver Tonka- Nil- Terre...

Bu adam bir harika.

"Mimari müziğin donmuş halidir."  -Goethe

http://parfumblogu.blogspot.com

Gucci PH1--> üretimini durdurdunuz
Dior Homme Intense-->Reformüle ettiniz
Creed Aventus--> Yedirmeyiz

Re: jean claude ellena

Eminth
Admin
Ailecek severek izliyoruz kendilerini.

Re: jean claude ellena

murrjm
Elixir'in uretimi durdurulursa ağlarım

Re: jean claude ellena

Shams
Ağlama da kardeşim sen niye bayan parfümleri kullanıyorsun onu anlamadım. Ellena'nın birçok uniseks kokusu bile var da, elixir bildiğin "hanımefendi" kokusu.

Gerçi yakıştırdıktan sonra ne farkeder ama garipsedim bu kadarını:)
[...]

rapid
Benim için şu an en önemli özelliği Celine ellena nin babası olması. De bachmakov u  yaratan parfumorun babasıdır :) tabi un jardin sur le nil gerçeğini unutmamak lazim.

Re: jean claude ellena

murrjm
Cevap olarak bu gönderi By Shams
Shams yazdı
[...]

Vallahi dostum bilemiyorum. Forum icindeki yazilarimdan da farkettiysen bayan kokulari diye siniflandirilan kokulari cok rahat bi sekilde kullaniyorum.Hatta kullandigim zamanlarda bayanlar tarafindan eşlerine almak icin parfumum soruluyor :))
Sanki daha kompleks daha yogun geliyorlar bana . Tabi koku guzelligiyle de alakali.
Ama Elixir icin soylemeliyim bence unisex kullanima oldukca uygun bir koku.

Re: jean claude ellena

felix
Sahip olduğum ve kullandığım parfümleri

FM Angéliques Sous La Pluie
FM Bigarade Concentrée
Hermes Vetiver Tonka

Hepside gerçekten dalında çok başarılılar.
NA

Re: jean claude ellena

NA
Cevap olarak bu gönderi By murrjm
murrjm yazdı
Shams yazdı
[...]

Elixir +1. Kesinlikle unisex. Üzerimde koklayanlar kadın parfümü olduğuna inanmıyo :)

Re: jean claude ellena

Shams
Madem öyle diyorsunuz, kullananı rahatsız etmedikten sonra başkasını hiç ilgilendirmez zaten :)
[...]

şerif23
Cevap olarak bu gönderi By blerox
maşallah hermes ellena nın etinden sütünden yününden herşeyinden faydalanmıış:))

Re: jean claude ellena

İSKeNDeR
Cevap olarak bu gönderi By Shams

Re: jean claude ellena

Shams
Zaten Jardin serisi de uniseks falan ama şişe tasarımıyla olsun içeriğiyle olsun erkeğe pek yakın değil. Yine de kullanıyoruz.

Merveilles'de nil'de bayanlara çok yakışan kokular diyelim o zaman.
[...]

Medea LoveGergedan
Elixir des Merveilles, bana da hem erkek hem kadın kullanımı için oldukça uygun gelen parfümlerden. Erkekte erkeğe yakın, kadında kadına yakın duruyor gibi hissediyorum.

Re: Jean Claude Ellena

*HOCA*
Cevap olarak bu gönderi By blerox
Frederic Malle - Bigarede Consantre

Re: jean claude ellena

ÖZLEM ÖZADA
Cevap olarak bu gönderi By rapid
Evet Gayet başarılılar

Re: jean claude ellena

orkun
Ellena'nın kendisinin devamlı kullandığı bir koku var mı acaba?

Re: jean claude ellena

Daniel

Re: Jean Claude Ellena

protectedsugar
Cevap olarak bu gönderi By blerox
Yazdığı bir kitap da var "Bir burnun günlüğü" diye ; ama okuyanlar, yazarlığı o kadar iyi olmadığını söylüyor.

12