Jacques Cavallier

BaddestMan

1962 yılında Fransız parfüm sanayisinin merkezi olan Grasse'de doğmuş olan Jacques Cavallier için doğuştan şanslı diyebiliriz :)
Babası ve dedesi de parfümör olan Jacques Cavallier daha 10 yaşındayken yaz aylarını parfüm laboratuarlarında geçirmeye başlamış.University of Nice'de İngilizce ve İspanyolca okuyan Cavallier 28 yaşındayken de ortak işlere imza atıcakları meslektaşları Alberto Morillas ve Chantal Roos ile tanışmış.

Elinin değdiği isim yapmış eserlerden bazıları şu şekilde:
Bvlgari Pour Homme
Bvlgari Aqva Serisi
Diesel Fuel For Life
Ermenegildo Zegna Italian Bergamot,Sicilian Mandarin,Javanese Patchouli,Indonesian Oud ve Florentine Iris
Issey Miyake L'Eau d'Issey Pour Homme
Paco Rabanne Ultraviolet
YSL Rive Gauche,Opium ve M7.

Re: Jacques Cavallier

Umut Kurtoğlu
Çok sağlam işleri varmış gerçekten.. Hele Zegna Serisi.. Ben seri olarak oldukça beğeniyorum Zegnaları.. Hayatımın kokularından Issey sonrasında m7.. Rive gauchesi ayrı opiumu ayrı..Muazzam işler..Çok teşekkürler bu kıymetli bilgiler için..

Re: Jacques Cavallier

BaddestMan
Umut Kurtoğlu yazdı
[...]
Rica ederim Umut hocam,favori burunlarından birisi demek ki Cavallier

Re: Jacques Cavallier

Umut Kurtoğlu
Evet evet parfüme ne kadar meraklıysam belli başlı burunlar dışında meraksızım parfümörlere. Cavallieri kaçırmam benim ayıbım olsun Bundan sonra daha dikkat edeceğim burunlara..

Re: Jacques Cavallier

LesPaul59
Cevap olarak bu gönderi By BaddestMan

Re: Jacques Cavallier

BaddestMan
lespaul59 yazdı
Bilgilendirme için sağolun güzel yazı olmuş. Bazısı şanslı doğuyor işte ne desem boş:)
Ne demek hocam,şanslı doğmuş vallaha mösyö Cavallier