Jacques Bogart Pour Homme

cougarR
Arkadaşlar merhaba,

Bogart Pour Homme hakkındaki görüş ve düşüncelerinizi merak ediyorum,

İyi forumlar...

Re: Jacques Bogart Pour Homme

maksimumwarp
yoğun tatlı bir lavanta ve tonka kullanımı, çok sevdiğimi söyleyemem hatta bir süre sonra burnumu tırmalamaya ve yorucu olmaya başladı, en son iş çıkışı bir akşam servise bindiğimde servis ahalisinin burada bir şey kokuyor bu ne ya tarzındaki yorumları takasa koyup kendisini yolcu etmem için yeterli olmuştu bile.

kalıcılık ve farkedilirlik konusunda ise gayet başarılı. dozlama abartılırsa adam öldürür o derece.

Re: Jacques Bogart Pour Homme

Medea LoveGergedan
Bu konu güncellendi de .
Cevap olarak bu gönderi By cougarR
Sıcak yaz günleri haricinde çok severek kullandığım bir parfüm. Kıvamında bir tatlılık var, çok bağırmıyor ve diğer unsurlarla dengeli duruyor. Kendimi kırmızı meyveler arasında bekletilmiş lavanta soslu pipo tütünüyle sarmalanmış gibi hissediyorum. İlk anlardaki gücü biraz sakinleştiğinde burnuma gün boyu ara ara gelen kokusu daha da keyifli. Maskülen ama çok sert, maço bir maskülenlik değil. Biraz yaş istiyor gibi. Kalıcılığı oldukça iyi. Farkedilirlik de yüksek ancak rahatsızlık verici bir agresifliği yok bana göre. Çocukluğu, benim gibi, tütün yaprakları arasında yuvarlanarak geçmiş biri için ayrı bir tadı da var. Yaprak tütün depolarını ve oralarda üzerime sinen kokuyu hatırlatıyor. İlk anda pek etkilenmediğim halde, üzerimde kaldıkça sevdiğim bir parfüm.

Re: Jacques Bogart Pour Homme

dersaadet
Yasaklı Kullanıcı
Cevap olarak bu gönderi By cougarR
Koleksiyonluk bir parfüm,her zaman kullanmalık değil.
Bu fiyatta nota değişimleri çok belirgin,fiyatına göre nispeten kaliteli az parfüm var,bu da onlardan biri..

Re: Jacques Bogart Pour Homme

Arturo's
Cevap olarak bu gönderi By cougarR
Fiyatına göre performans canavarı benim çok beğendiğim ve ara ara kullandığım bir koku , en sonunda şişeli olarakta kavuştum kendilerine , sürekli kullanımda sıkılabilirsiniz ama arada bir kullanınca yoğun kokusu insanı mutlu etmeye yetiyor

Re: Jacques Bogart Pour Homme

Erhan
Kafamda daha iyi şekillenmesi için az önce sıktım. İlk açılışı oldukça sert 3-4 dakika sonra asıl karakteri ortaya çıkıyor, vanilyamsı kiraz gibi biraz da hafif tarçınlı sahlep gibi kokuyor, genel olarak tatlımsı bir yapısı var ama bayık değil, fiyatına göre kalıcılık ve farkedilirlik çok iyi o bakımdan fazla dozajlamak hem sizi hem de çevrenizi boğar uzun süreli kullanımlarda sıkıcı olur kanımca ayrıca koku olarakta akılda kalıcı karakteristik bir yapısı var.
https://www.flickr.com/photos/97832517@N08/

Re: Jacques Bogart Pour Homme

mm.olcayto
Pure havana ya benzettim.

Re: Jacques Bogart Pour Homme

Burakkk
Bu arada aklınızda bulunsun Bogart'ın bütün parfümleri reformülasyon geçirdi ve eski performansları yok.

Re: Jacques Bogart Pour Homme

kouros
Evet kalıcı, farkedilirliği oldukça yüksek ve özellikle son notalarda keyifli ama benim için hep çok yorucu ve sentetik karakterli bir parfüm oldu. Bir türlü bitiremedim :)

Re: Jacques Bogart Pour Homme

maksimumwarp
hakkında uzun uzun yazılacak kadar detaylı bir parfüm değil, ilk başta performansı ile cezbetmiş olsa da bir süre sonra hissettirdiği yapaylıkla baş ağrısı yaptı bende. Bogart PH a gelene kadar para harcanacak çok daha güzel parfümler var diyorum.

Re: Jacques Bogart Pour Homme

Ilker
Mesela hocam ne önerirsiniz