JPG-Le Male

blueskies

Le Male'deki bazı notalar için anozmik miyim bilmiyorum ama Le Male bana tam bir berber kokusu gibi geliyor.
Yani o vanilyayı vs alamıyorum çok fazla. Bu koku benim için naneli, lavanta ve traş olduktan sonra sürülecek
bir tamamlayıcı. ( After shave gibi birşey yani.)

Bu anlamda güzel buluyorum. Herkesin çok seveceğini düşünmüyorum. Çünkü çok baharatlı ve güçlü kokuyor.
(Burda da yorumlarla çelişki içindeyim, çünkü kızlar bu kokuya bayılıyormuş)

Parfümün açılışı yoğun bir lavanta ve nane. Daha sonra tarçın, portakal çiçeği ( evet Kurdijan), ve kimyon
devreye giriyor. Orta kısım eh işte. Dip notaları ise vanilya, sandal ve sedir ağacı olarak devam ediyor. Evet ben de dip notalarda vanilyayı alıyorum ama bir Bvlgari Black vanilyası değil sadece parfümü biraz tatlandırmak ve yumuşatmak için kullanılmış bir vanilya alıyorum.

Bu parfümün en sevdiğim yeri açılışı. Geri kalanı da idare eder. 1995 yılında Kurdijan tarafında yaratılmış ve
hala deli gibi satmaya devam ediyor.Şişesi çok orijinal. Ben beğeniyorum ve hiç de gay bulmuyorum:)

Re: JPG-Le Male

şerif23
ilk kullandığımda itici gelmişti ve ordaki naneyi sevmmiştim ama zaman geçtikçe alıştım şimdi güzel bir koku benim için

Re: JPG-Le Male

maximus
Reformulasyon kurbanı kokulardan biri, farkedilirliği toz olmuş bir koku, fakat bir efsane benim için.

Re: JPG-Le Male

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Reklamını izlediğimden bu yana kullanmadım.Resmen Gay parfümü :)

Re: JPG-Le Male

maximus
Kadınların bayıldıgı bir gey parfümü :))

Re: JPG-Le Male

DeJaVu
Yasaklı Kullanıcı
Aha aynen kokusu lady killer fakat reklamı şişesi bozuyor olayı :D

Re: JPG-Le Male

Erkan Ağa
Cevap olarak bu gönderi By blueskies

Re: JPG-Le Male

byefendy
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
Şu an kadar 4 kez şişesini aldım, severek kullandım ama şişeler dibini görmeden elden çıkardım. Koklamayı özlediğim nadir parfümlerden biriydi. Ne kadar piyasa parfümü denilse de bence bir efsane.

Re: JPG-Le Male

enkAz
Tekin Acar dan aldığım 200 ml şişesinin çoğu duruyor.Kışın soğuk havalarda felan kullanıyorum.
Farkedilirliği ve kalıcılığı çok iyi.
Evet haklısınız,bugüne kadar bayanların en çok sorduğu ve en beğendikleri parfümüm bu oldu.
Eğer bir insan yerli yersiz çok fazla gülüyorsa, içten içe yalnızlık çekiyordur.
Eğer çok fazla uyuyorsa, büyük ihtimalle üzgündür,hüzünlüdür.
Eğer anormal derecede yemek yiyorsa, sinirlidir,gergindir.
Eğer ufak şeylere bile ağlıyorsa, ya çok yumuşak kalplidir yada masum olmasına rağmen suçlanıyordur.
Eğer bir insan her şeye çok çabuk sinirleniyorsa, sevgiye ihtiyacı vardır...

Re: JPG-Le Male

atlatl34
öyle duruyo demek :) durmasa iyi olmazmı :D
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''

Re: JPG-Le Male

enkAz
Yaz geldiği için duruyodu.Havalar hala sıcak seyrettiği için de HALA
duruyor.
Havalar soğusun durmayacak artık
[...]

30 yaş ve üzerine gidermi bu koku ?
Amouage : Memoir / interlude / jubi / Reflection

Alex FERGUSON : ''istatistik mini eteğe benzer; çok şey gösterir ama asıl görünmesi gerekeni göstermez.''

Re: JPG-Le Male

zett
Fatih68 yazdı
30 yaş ve üzerine gidermi bu koku ?
bal gibi gider..Ama avatar resminizdeki  cuk otururOlsa da sıksak

Re: JPG-Le Male

korro25
Cevap olarak bu gönderi By blueskies
givenchy pi, jpg le male, zino davidoff.. bunlar yaslanmayan delikanlilar bence.
Tabii ki Kouros!

Re: JPG-Le Male

Burakkk
Reformülasyon kurbanı bir eser daha. Eski canavar performansından eser olmayan naif bir parfüm. Son formülasyon üzerine eau de cologne yazsalar yeridir. Eski farkedilirlik bombası şimdilerde tam bir skinscent.

Re: JPG-Le Male

rasta82
Burakkk yazdı
Reformülasyon kurbanı bir eser daha. Eski canavar performansından eser olmayan naif bir parfüm. Son formülasyon üzerine eau de cologne yazsalar yeridir. Eski farkedilirlik bombası şimdilerde tam bir skinscent.
Sene 97 orta sondayım :) le male kullandığım gün sınıfta parmakla gösterirlerdi 3-4 fısla mahvederdim sınıfı :) o zamanlar le male falan denmezdi tabi... Kokunun adı jan pol dü  yaşlandık yemin ediyorum
Sonbahar/Kış top 10 -- 1-amouage jubilation xxv 2-nicolai ny intense 3-jovoy private label 4-parfum D empire ambre russe 5- serge lutens serge noire 6- amouage interlude 7- tom ford tobacco vanille 8- tom ford noir de noir 9- armani myrhhe imperiale 10- amouage memoir

Re: JPG-Le Male

Eminth
Admin
Benim de ev arkadaşım kullanırdı üniversitedeyken. 15 yıl olmuş  Yolun yarısı oldu zaten.

Re: JPG-Le Male

anigemini
Bu kokudan uzak durulmalı bence. Şu an eski ününün kaymağını yiyor. Farklı edisyonlarını da denedim. O eski kalitesinden eser yok şimdi. Vasat.

Re: JPG-Le Male

cantona8
Cevap olarak bu gönderi By blueskies

Re: JPG-Le Male

maxtyrann
Cevap olarak bu gönderi By rasta82
Aman derim siz 97'de orta sonda olup yaşlandık derseniz benim gibi 97'de üni 3. sınıfta olanlar ne yapsın

İşin şakası bir yana 6-7 sene önce aldığım şişenin dibinde az biraz kalmış, ortamı sakinleştiren temiz bir havası var bu kokunun ya da bana öyle geliyor. Şu anki şişelerde koku nasıldır bilmiyorum ama bendeki gayet güzel kokmakta, kalıcılığı da farkedilirliği de gayet iyi.
12