Italica Xerjoff

єяяσя.

Top notes are milk, almond and saffron; middle notes are vanilla and toffee; base notes are sandalwood, cedar and musk

Re: Italica Xerjoff

MeaCulpa
Bu konu güncellendi de .
Şişe kadifemsi gibi duruyor, gözlerim yanıtmıyorsa kabartma o dokuda nasıl durmuş şaşırdım saygı duymadan edemeyeceğim 👍
Je deviens folle

Re: Italica Xerjoff

alperdutkin
Dünyanın en güzel şişeleri casamoratinin...
Xerjoff Casamorati 1888, Tiziana Terenzi Laudano Nero, Kouros, Tuscan Leather, Dior Homme Intense, New York Amber

Re: Italica Xerjoff

Freeoud
Şişe güzel  ancak süt vanilya  karamelli hissiyat o kadar etkiliki ,hani biraz zaman geçsin de nasıl olur acaba diye sabredemeden notunu kestim.Pek benim hoşuma gitmedi.