Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

cantona8

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

camorr
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
Bois 1920 Dolce di Giorno 5ml
Bois 1920 Oro 95ml 5ml
Hugo Boss The Collection Damask Oud 5ml
Initio Parfums Prives Divine Attraction 5ml
Parfum d`Empire Corsica Furiosa 10ml
SHL 777 Black Gemstone 5ml
Tauer lerden 5 er ml
Tiziana Terenzi Ecstasy 10ml
Tiziana Terenzi Laudano Nero 10ml
Tiziana Terenzi XIX March 10ml

şimdilik

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

BatuhanKLC
Cevap olarak bu gönderi By cantona8

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

Umut Kurtoğlu
Ben uyumam  Şaka bir yana gaza getirdi beni bazı arkadaşlar sağolsun..Yoksa düşünmüyordum..

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

єяяσя.
Cevap olarak bu gönderi By camorr
Cantona Usta nişan yapıldı herhalde.
Tekrardan sahalara döndün.
Hayırlı olsun.

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
15 ml 14 Noontide Petals
10 ml lonestar memories
10 ml luxe patchuli
10 ml Corsica Furiosa
5 ml ursa

mustafa hocam duramadınız yine :))

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

Umut Kurtoğlu
isseyblue yazdı
15 ml 14 Noontide Petals
10 ml lonestar memories
10 ml luxe patchuli
10 ml Corsica Furiosa
5 ml ursa

mustafa hocam duramadınız yine :))
issey hocam sen de durmuşa benzemiyorsun:) Forumca durma sözünü tutan kim var çözemedim:D

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

ark120
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
luxe pachuli 5ml
pd corsica furiosa 5ml
tauer insence ext 5ml
ile başlayalım...

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

isseyblue
[...]

valla umut hocam splitler açık arttırma gibi çok heyecanlı oluyor duramıyo insan   bir tek yazları duruyorum ben antalya sıcağında elim hiç bir parfüme gitmiyor

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

vesna
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Hayirli olsun dileklerimle.. inanilmaz fiyatlar var. Cidden buyuk hizmet.

Dayanamayacagim bir sey varsa shl ouddur. Artik yillandiracagiz.
Yarisini alayim. Sonrasinda talep olursa sormadan kafaniza göre ayarlayabilirsiniz sayin cantona.

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

BatuhanKLC

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

isseyblue
Cevap olarak bu gönderi By vesna
vesna yazdı
[...]

vesna hocam shl oud nasıl çok sert bir koku değil mi?

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

BatuhanKLC
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

vesna
Cevap olarak bu gönderi By isseyblue
Sert
Cok sert
Hatta cok cok sert. :)
Ama naif bir hal aliyor zamanla.
Gercek oud nihayetinde kullanilan.
Shllerin fiyatlari saka gibi bu arada.

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.
[...]

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/cantona8-in-Can-S-k-ld-tp171020p171036.html
Yeni bir konu başlatmak için Bölüştürme (Split), e-posta [hidden email]
Aboneliğinden çıkmak Bölüştürme (Split), buraya tıklayın.
NAML

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

vesna
Cevap olarak bu gönderi By BatuhanKLC
Ya bi de lilipur'u deneyen var mi?
Sezai karakoc'un liliyar siiiri kadar guzel mi yoksa ;)

Sent from my BlackBerry 10 smartphone.
İnitio afrorizyak Ve TT kirke ekleme ihtimalimiz varmı hocam ? Öyle bir ihtimal varsa şişeli olcak şekilde beni yazabilirsin 2 sinede talep artarsa 30 ml ye kadar düşerim ..

Bu e-postayı yanıtlamak durumunda, mesajın altında tartışmaya eklenecektir:
http://parfum-merak-forumu.14068.n7.nabble.com/cantona8-in-Can-S-k-ld-tp171020p171037.html
Yeni bir konu başlatmak için Bölüştürme (Split), e-posta [hidden email]
Aboneliğinden çıkmak Bölüştürme (Split), buraya tıklayın.
NAML

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

Debussy
Cevap olarak bu gönderi By cantona8
Oro
Divine Attraction
Lonestar Memories
Cassiopea
Laudano Nero

Simdilik 5 er ml. Biraz daha bakayim diger kokulara da :)

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

camorr
Cevap olarak bu gönderi By vesna
Vesna hocam bu shl oud daki oud fekal mi? Fragrantica biraz tırstırdı beni.

Re: # cantona8'in Canı Sıkıldı #

vesna
Acilista bir curuk peynir etkisi söz konusu ama fecal degil bence.. :)  kayboluyor on dakkaya. Eger yillanmis oud denediyseniz yumusatilmis hali diyebiliriz. ‎ Ama adinda oud geçen parfumlerdeki oud notasiyla uzaktan yakindan ilgisi yok.