pembe biber
deniz suyu
menekşe yaprağı
ambergris
guaiac ağacı

http://www.fragrantica.com/perfume/Paco-Rabanne/Invictus-Aqua-34506.html

Re: Invictus Aqua Paco Rabanne

malibulife
notalar iyi gibi, issey benzeri bir şey olabilir

Re: Invictus Aqua Paco Rabanne

єяяσя.
Eyvahlar olsun ülke sınırlarına girdi.
Terkediyorum buraları

Re: Invictus Aqua Paco Rabanne

felurian
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
deneyen arkadaşlar yorumlayabilirmi normal invictusun aksine yabancı forumlarda baya övülüyor

Re: Invictus Aqua Paco Rabanne

Maxi_lopez
Cevap olarak bu gönderi By єяяσя.
Parfümü kullanan kimse yok mu acaba? Duty Free'de deneme fırsatım oldu baya hoşuma gitmişti ama başka yerde bulamıyorum. Şişe alsam riskli olacak emin değilim. Tavsiye eder misiniz?

Re: Invictus Aqua Paco Rabanne

serif
Admin
Maxi_lopez yazdı
Parfümü kullanan kimse yok mu acaba? Duty Free'de deneme fırsatım oldu baya hoşuma gitmişti ama başka yerde bulamıyorum. Şişe alsam riskli olacak emin değilim. Tavsiye eder misiniz?
Günlük kullanıma uygun ve beğenisi olan bir parfüm. Ortamlarda birden fazla kullanan kişi ile karşılaşmanız çok yüksek.
Creed Aventus, Creed Millesime Imperial, Creed Virgin Island Water, Kilian Straight to Heaven, Kilian Moonlight in Heaven, M.Micallef Royal Vintage, M.Micallef Jewel For Him, Tom Ford Tobacco Vanille, Frapin Orchid Man, Frapin L'humaniste, Guerlain Lidge, Tiziana Terenzi Orion, Dior Home Intense, Abercrombie

Re: Invictus Aqua Paco Rabanne

Maxi_lopez
Parfümü nerden bulabilirim acaba fikriniz var mı?

Re: Invictus Aqua Paco Rabanne

Maxi_lopez
Cevap olarak bu gönderi By serif
Cevabınız için teşekkür ederim. Yalnız parfüm bulunmuyor ki satan hiçbir yer yok neredeyse. Birden fazla kullananla karşılaşmak şu an için biraz zor gibi.